ziekenhuis

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Brams_Daughter

Bericht door Brams_Daughter »

Hoi pap, goed nieuws, ben blij het te horen, alleen even voor de duidelijkheid. 2 slaapmutsjes betekent , 2 kleine borrelglaasjes.. niet 2 FLESSEN hahahahahahahahahahahahahahahaha. Ben echt blij te horen dat alles goed gaat.

veel liefs
je dochter:)

Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Bram,
Prima nieuws kerel,rustig aan een paar klappies meer.
Smeren met GOEDE smeerolie.ja,en drie maal douchen,vroeger
toen geluk heel gewoon was,liepen we ook veel te soppen.
groeten uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

AaaaaaaaaaahBraham :lol:

Vroeger toen we nog met Spanjoolen voeren was de eerste kreet die ik leerde: "Limpiar Y Pintar" ( Soppen en schilderen?) :wink: :lol:

Op Tiet die filters blijven trekken!!!!
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Inderdaad Harry, :-D

En het eerste wat ik die Spanjolen leerde was"'Dikke lul drie bier" en dat alles in het kader van uitwisseling van cultuur. :roll:

Vr. gr. Albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
rob niezing (R.I.P.)

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Nou die cultuur zit wel goed , die Spanjolen zeggen hier voort dikke lul
bekait het maarr :shock:

Moeten ze zelf weten, ik zuip dat bier wel op :lol: Albertje 8)

Hoi Bram hoe is ie recht :lol: ?

Rob
Wybe-M3

Bericht door Wybe-M3 »

Bram, laat eens van je horen.
Hoe is het in het Alkmaarse met jou en Rita?
Onder kontrole?
Bram

Bericht door Bram »

:-D HOi Wybe

Alles gaat redelijk vooruit met ons tweetjes,er zijn een hoop dingen die opnieuw geregeld moeten worden,en daar zijn we nu mee bezig,en dat neemt toch wat tijd in beslag,maar qua gezondheid gaat het stap voor stap vooruit.

bedankt voor je mee denken,en we spreken elkaar wel weer ,don`t you worry!!!!

groets Bram :-D
Bram

Re: ziekenhuis

Bericht door Bram »

Hoi Kombuisers

Resume

Er is sinds 26 Maart 2008 toch wel veel verandert,soms positief , maar ook een hoop negatief,ik wil er verders niet te veel op in gaan,maar wat ik wel even kwijt wil,dat ik nog steeds iedereen dankbaar ben voor de ondersteuning die ik gehad heb ,toen ik in het ziekenhuis lag.
waarom dit bericht?????,ik wil niet de indruk achterlaten dat ik een ontdankbare flikker ben nu ik al een tijd lang weinig van me laat horen,maar het feit ligt er wel ,ik heb geestelijk wel wat problemen er aan overgehouden,om maar eens een voorbeeld te stellen,als IK in de spiegel kijk,dan zie ik nog steeds een veranderd gezicht,en niet meer dat van die jongen met het gouden vingertje(de losbol).en daar heb ik effe problemen mee.
Maar ik wou dit toch even kwijt,omdat jullie niet het gevoel van stank voor dank krijgen.
ik weet niet hoelang deze strijd nog voortduurt,ook al omdat me meise weer aan het sukkelen is,maar ik blijf op druk ,en hoop toch,als er een verkeerde indruk is ontstaan,dat jullie mij dat niet kwalijk moeten nemen,en het om willen zetten in het positieve!

Groets en allemaal nog hartstikke bedankt, voor jullie reacties van toen ,het heeft heel goed geholpen

Bram
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: ziekenhuis

Bericht door Cor Leliard »

Hoi je taai Bram,groeten uit de 25 de Mayo
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: ziekenhuis

Bericht door Ton Pekel »

Hallo Bram en Rita
Bram, ik kijk ook alleen maar in de spiegel 's morgens met scheren daarna de hele dag niet meer.
Waar is die strakke onderkin gebleven.... :roll: Waarom zijn er zoveel verzakkingen onder de oogleden...?
Waarom willen de vingers niet meer zoals vroeger om wat in elkaar te frutselen zoals ik dat gewend was...?
GEWOON OMDAT JE OUDER GAAT WORDEN.
Jij hebt niet alleen dit enige probleem maar wij allemaal als oud zeelui.
Alleen als je uit je ogen en om je heen kijkt dan zie je je eigen lichaam niet en denk je dat je nog veertig bent... NEE DUS.
Ook niet aftellen van nog 15 jaar maximaal de kerstboom optuigen of garaniums in de bakje zetten... nee genieten van elke nieuwe dag.
Ook bij mijn vrouwtje begon het met galstenen en het werd steeds erger, details bespaar ik je maar.
Zelfs bedreigende levenssituatie... nou daar werd ik ook niet vrolijk van.
Het gaat na veel diepe dalen nu goed met haar en we hebben het samen prima momenteel.
Het enige wat mij zeer stoort is dat de tijd zo snel gaat voor het gevoel.
Lees (met plezier overigens) de stukjes van de jongens die varen en dan weer thuis komen na 3 a 4 maanden en dan denk ik nu alweer thuis? Hij is nog maar net weg.. voor mijn gevoel duurde in onze jeugdjaren de dagen/maanden langer.
Ik moet daar nog erg aan wennen. dus Bram..kop op... en doorgaan met leven nu het nog kan (komt er een 2e ronde.. NEE)
.
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!


Plaats reactie