Jos Komen ingedokt.

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Gebruikersavatar
Elstoplo
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 mar 2005 20:22
Locatie: Santpoort-Noord

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Elstoplo »

Hallo Jos,
Er is al veel gezegd en geschreven en wil mij hier als oud Haarlemmer bij aansluiten.
Sommige zeggen wel eens, "Geniet van het heden, het is later dan je denkt"
Volgens mij geniet jij nu nog steeds, ondanks alle omstandigheden.
Blijf dat vooral doen met je meissie!

All the best.
Vult u rustig aan!

Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Jan Sprong »

Hallo Jos,

Ik heb altijd moeite met berichten schrijven indien iemand getroffen wordt door ziekte en belemmerd wordt in het dagelijkse doen en laten.
Maar ik hoop dat je toch nog wel zoveel energie houdt dat je leuke dingen kan blijven doen en dat je toch nog wel een tijdje bij je vrouw Akkie en hondje Mabel mag blijven.
Groet en sterkte,
Jan
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Ton Pekel »

Jos... er zijn heel wat woorden en zinnen geschreven over je belemmeringen. Beterschap is wat overdreven maar dat je op deze manier nog wel wat jaren mee kan... dat hoop ik van harte. Je hebt met "het Kombuis" wel wat neergezet in al die jaren. Veel mensen hebben elkaar weer gevonden, heel veel foto's uit de oude doos voorbij gekomen, verhalen van vroeger genoeg kunnen lezen. Je mag trots zijn om hier op terug te mogen kijken.
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Gebruikersavatar
Erikdepooter
Berichten: 630
Lid geworden op: 23 jan 2012 12:25
Locatie: Driebergen-Rijsenburg

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Erikdepooter »

Kmoet zeggen: Blij dat onze ouwe Komen weer reageert!
Met gisteren weer een mooi vrachtscheepie van het "Albatros type" op het -hoe kan het anders- topic "mooie vrachtschepen".
Doet goed, Jos! Bedankt!
"Vol vooruit - Vol achteruit - Stop - Klaar met machine, da's alles".. (Meinhart v.d. Vliet, Commodore Esso Tankvaart Mij, Ras Tannurah 1982, over de kunst van het manoeuvreren)
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Allen »

@Jos, ook van deze kant: ‘sterkte’.
Hoop dat er een iewat verbetering in je situatie komt, zodat het leven toch nog een iets aangenaam is.
Zeebenen zal je wel niet hebben. :oops:
Grtn aan @Akkie en een poot voor @Mabel.

Allen
Grtn @Allen
Gebruikersavatar
cor
Berichten: 2420
Lid geworden op: 16 sep 2005 23:47
Locatie: Papendrecht
Contacteer:

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door cor »

Jos en Akkie

Ook ik wens jullie veel sterkte en wijsheid in de komende tijd
ik hoop dat de medicijnen en dergelijke aan zullen slaan om dan
toch nog van de pensioen zo lang mogelijk van elkaar te kunnen genieten.
Nogmaals veel sterkte voor jullie allemaal

Cor Boer
Jos Komen (R.I.P)

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Iedereen van harte bedankt voor de mooie reacties, ook degenen die me een mail of PB gestuurd hebben.
Sorry dat ik niet alle mailtjes heb beantwoord. :(

16 uur per dag aan de zuurstof thuis is uiteraard een verbetering voor mijn algemene conditie.
Heb een ongekende eetlust en een Hertog Janneke gaat er ook nog steeds in als gods woord in een ouderling.

Helaas heeft Akkie ook gezondheidsproblemen zodat we genoodzaakt waren om voor Mabel, nu 9 jaar oud een betere toekomst te vinden.
Gelukkig hebben we dit voor haar gevonden, ze heeft nu een nieuw bazinnetje die de hele dag met haar optrekt en bij een natuurgebied woont waar ze urenlang lekker kan rondrennen.
Da's toch andere koek dan Jut en Jul in Heiloo? :wink:

Het accepteren van mijn huidige beperkingen heeft wel even geduurd, maar het is nu een kwestie van: aanpassen aan de omstandigheden. :wink:
Gelukkig zijn de instanties hier in de buurt erg behulpzaam.
Mijn actieradius om te lopen is beperkt, dit wordt nooit meer beter, dus krijg ik een scootmobiel. Zo kan ik toch nog iedere dag naar de visboer, de keurslager of een terassie pakken in het dorp.

Maar ik word het een beetje zat om over medische toestanden te praten, heb weer wat mooie scheepsfotootjes gevonden en foto's gemaakt van het Oranjebalheiloo wat onder ons balkon van de slaapkamer wordt aangelegd.
Morgen dus een ontiegelijke teringherrie voor de deur, Akkie gaat naar een hotel in de buurt en ik ga dan maar op het balkon met een Hertog Janneke meegenieten van de muziek... :roll: :wink:

Volgende week weer twee keer naar het zaikenhuus voor een scanfoto en longblaastest en om te horen wat de longarts allemaal gevonden heeft na 4 maanden onderzoek en opnames.
Als ze het dan nog niet weten zouden ze het in de VU Amsterdam (heel?) misschien kunnen vinden, maar dit hoeft van mij niet meer.

p.s.
Ik blijf uiteraard nog actief op Kombuispraat, maar als gewoon lid.
Zou het ontzettend op prijs stellen als er iemand het beheer wil overnemen.
All the Best
Jos
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door v+d »

Hoi Jos, een stuurman op een scoot-mobiel dat moet kunnen en goed gaan.
Wel een beetje oefenen het zijn slimme dingen, mijn schoonmoeder ramde bij de eerste poging(in huis) de muur en wilde er daarna niets meer van weten. Dus even de aandacht erbij en doorzetten :wink: Fijn dat je weer naar buiten kunt dat moet goed voelen.
Mabel zal zich wel gaan vermaken, fijn dat ze goed terecht gekomen is ook al zullen jullie haar missen.

Een beheerder zoeken voor het kombuis zal beter gaan als je hier even aangeeft wat dat beheer betekent in tijd en taken.
Zelf draai ik ook al in reservetijd dus waarschijnlijk moet het iemand zijn die theoretisch nog een poosje mee kan en met een computer om kan gaan.

Kijk uit met die Hertog -Jannekes, aangeschoten op een scoot-mobiel dat wil je niet :)
Cameraatje mee er is altijd wel iets te beleven.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

wat dat beheer betekent in tijd en taken.
Moeilijke vraag, ik heb het forum opgericht en er veel tijd en energie ingestopt.
Ik kan me voorstellen dat de nieuwe beheerder het anders gaat doen.
Meer met het oog op de toekomst, ik ben bijna alleen maar met vroeger bezig geweest.
De taken van een forumbeheerder zijn op internet te vinden, ik deed het alleen maar op mijn manier.

Ik vind wel dat een beheerder dagelijks zijn neus moet laten zien op het forum, al is het alleen maar foto's plaatsen of ergens een voorzetje voor geven.
Een beheerder die op de achtergrond de boel zit te beheren hoeft van mij niet.
Maar ik ga alweer te ver; ik bemoei me er verder niet meer mee. :wink:
Ton de draaier
Berichten: 115
Lid geworden op: 16 okt 2011 21:39
Locatie: noordkop

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Ton de draaier »

Goh Jos... ik hoorde het van Leen Bal... Alle sterkte, ook voor Akkie.... Dat jullie nu zo hard getroffen moeten worden, dat gun ik niemand...Hoop voor je ,dat je nog jaren mee kan.

groeten Dimitra en Ton
Met vriendelijke groeten Ton van der Sluijs

"Geen as is zo lang, of er zit wel een eind aan"


Plaats reactie