Voorjaarsreunie 2007 (uiteindelijk werd het Delfzijl)

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Gedverderrie Roy :shock:

Gaat ìe me daar in ons fraaie Groninger Landschap zo maar even een van zijn beruchte Nieuwediepse bouten zitten draaien. :? Het hele milieu overhoop en het grondwater verontreinigt. Het zal nooit meer hetzelfde zijn. :roll: Je had niet beter verdient dan dat die tak pas in een iets later stadium gebroken was zodat je er zelf ook even `feeling` mee had gekregen. :lol:
Misschien is het toch zaak dat ik de Veldwachter inschakel om alsnog het corpus-delictie op te sporen en je met je wandaden te confronteren. Waar is het misdrijf ongeveer gepleegd? Where-a-bout ?? :roll:
In Haarlem hadden ze al problemen met het drinkwater door besmetting met E-collie bacteriën maar nu zitten we in Groningen met het hele alfabet aan collie bacteriën. Geen wonder dat hij zijn handen direct al met Spa-rood moest wassen.
Da ge bedankt zijt da'witte.

Groeten,
Bert de Boer

Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Nou Bert, die E-colli in Haarlem IS een heel probleem :? :? Met al dat doorkoken duurt het elke keer twee minuten langer eer dat ik mijn bakkie thee "an den lippen" heb :cry: :cry: :cry: . Daarbij valt het verloren lichaamsdeel van Roy in het niet; die heeft na een "click"van een opener een biertje :-D :-D
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Het is dus van belang te weten waar de diverse brouwers hun water vandaan halen, de plaats van de bronnen in de vrije natuur zijn dus niet zo zuiver meer. Ik heb mijzelf tijdens mijn vis tochtjes door de polder daar ook wel eens aan bezondigt, het lucht wel op. Dus a.u.b. niet meer in de buurt van Grollo uut de broek.

Groetjes Jos2
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Marjanne

Jij vond toch dat ik een beetje aan de gezette kant was. Dat is niet erg,dat vind ik n.l ook. Maar zo als in 11957 op de Straat Johore wil ik er toch ook niet meer uitzien. Om je weg wijs te maken : Dat figuur in geblokt shirt isse ikke

Afbeelding

Dit is weer zo, n plaatje van de Zuiderzeeballade Opa en wat is dit? Dat is een stukje uit de goede oude tijd, k Was dat plaatje jaren kwijt etc Groeten Jaap5
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Roy Ik heb in Ruim 7 onder het topic Alle oldtimers twee foto,s voor je geplaatst Groet Jaap5
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Beste Kombuizenaars en Reuniegangsters,
We zijn ook alweer terug uut het hoge noorden en heb zitten genieten van de foto's en de reportages. :-D
Zal straks ook nog foto's plaatsen in de categorie die er nog niet opstaan.
We hebben een mooie bungalow gevonden ten noorden van Dokkum en gaan nu een paar weekies in onderhandeling. :wink:
Klein dorpje, naast de kerk en een prachtig uitzicht op de weilanden.
Zag net op internet dat er een shantykoor iedere maand in het dorpshus naast dit huis oefent. :lol: :-D :-D
Het huis bevindt zich bovenop een terp, dus geen natte voeten. :lol:
En een keilewinkel vlakbij. :cry:
All the best
Jos
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Hallo Jaap,

Ik heb het gelezen. Zie m'n antwoord aldaar.

m.v.g. Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

SCHIPPER MAG IK OVERVAREN?
Alvorens foto's te plaatsen en onze ervaringen te vertellen eerst even dit... :cry:
Vanmorgen uit Twijzelerheide vertrokken en tot na de afsluitdijk genoten van de rustige omgeving. :-D
Toen begon het onrustiger te worden, onze navigatiehulp, Bep Klep, begon steeds meer te zeiken omdat we via Zaanstad naar Haarlem wilden rijden.
U gaat te hard, keer zo spoedig mogelijk om...
Dus Bep Klep maar uitgezet.
Dus maar in een file gaan staan. :cry:
De eerste afslag rechts genomen en via via kwamen we bij ons vertrouwde pontje Buitenhuis terecht. :wink:
Even lekker een drankje genomen en in het zonnetje naar de voorbijpasserende scheepies zitten koekeloeren. :wink:
Autootje stond op de parkeerplaats, maar wij hebben zo'n strippenkaart, waarmee je op de pontjes van conexxion af kan laten stempelen.
Dus Akkie rijdt het pontje op en ik strompel met mijn strippenkaart aan boord.
Komt er een figuur met een wit overhemmetje met daarop aan weerszijden drie dikke gouwe strepen op me afstuiven. :cry:
TERUGRIJDEN!!!
WE VERTREKKEN NIET EERDER VOORDAT JE MET DAT AUTOOTJE VAN BOORD BENT.
AKKIE STOND AL AAN STUURBOORD VOORAAN GEPARKEERD.
Ik toonde de admiraal mijn strippenkaart, goed voor alle oversteken met een pontje van conexxion, maar hij was onvermurwbaar.
Duidelijk geen ambtenaar, ik had toen even heimwee naar die echte onkreukbare ambtenaren, daar was toch altijd wel iets mee te ritselen.
Wij waren allebei echt helemaal over de rooie.
Gelukkig was er een meevoeldende medepassagier, die ons autootje achteruit dat kutpontje af wilde rijden.
We hebben dus een levenslang verbod van die vlootadmiraal om ooit nog eens van ons ouwe vertrouwde pontje gebruik te mogen maken. :twisted: :twisted: :evil:
Schipper mag ik overvaren..
Moest toen even aan Roy denken die dat zo mooi, zo maar uit zijn blote hoofd ten gehore bracht in dat Grunnigse keilewinkeltje. :-D
Maar dit is de randstad tegeswoordig, zelfs op het goeie ouwe pontje van Buitenhuizen. :cry:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Een kleine keuze uit de collectie.
Helaas vergeten een foto van die admiraal van het pontje Buitenhuizen te nemen. :x
All the best
Jos

Markante kombuizenaarskoppen :wink:

Afbeelding

Albert, terecht zo trots als een hond met zeven lullen en Marjanne die meegeniet. :-D

Afbeelding

Tja"¦ :wink:

Afbeelding

Hard bakboorduit en allemaal even kijken of het wel goed gaat.. :lol:

Afbeelding

Twijzelerheide, onze uitvalsbasis op huizenjacht, prachtige omgeving, maar dit vonden we wel heel erg mooi. :-D
Uiteraard de enige echte Friese paarden

Afbeelding

Afbeelding

De spotster gespot. :wink:

Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Rondje van Jaap. :lol:
BRAW

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"Mooie kop"


Plaats reactie