Mijn werkplekkie.

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Bram

Bericht door Bram »

:-D hoi Gabber

er staan toch geen namen bij :shock: :roll: :lol:

klikspaan
halve maan
heb vanacht in de kou gestaan
??????????????????????????
????????????????????

Weet jij het nog??

Groets Bram :-D

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Albert,
die zweetdruppel gaat toch een vigerend probleem worden, want geen enkele zichzelf respecterende ambtenaar pikt deze uitspatting. :cry:
Ik ga er dus vanuit dat dit ernstige incident aanhangig gemaakt wordt bij een instantie die de belangen van de ambtenaar behartigt.
Indien hierdoor een geschil ontstaat tussen de ambtenaar en het bevoegd gezag wordt dit voorgelegd aan de landelijke paritaire commissie die daartoe wordt ingesteld. De commissie bestaat uit één lid en vier plaatsvervangend leden aangewezen door de minister van BZK, één lid en vier plaatsvervangend leden aangewezen door de CGOP en een door partijen gezamenlijk aan te wijzen onafhankelijk voorzitter en plaatsvervangend voorzitter. :)

Over een jaar of vijf horen we de uitsraak van de commissie wel. :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Jongens jongens, waar zijn jullie nu mee bezig. Je weet toch dat Albert een geheugen heeft als een olifant :shock: (en volgens ingewijden ook nog iets anders :lol: ) dus dat gaat jullie straks nekken. Of denken jullie nu werkelijk dat ik die worsten zomaar even uit eigen beweging opgestuurd heb :shock: ? Mooi niet dus; achter de schermen hebben zich verschrikkelijke taferelen afgespeeld :cry: met grove bedreiging, afpersing, chantage en alles wat daarbij hoort :roll: . Vergeleken met Albert is die Willem H een koorknaapje. (Ze komen trouwens uit hetzelfde dorp) Nee, het heeft zelfs zover moeten komen dat Albert dreigde mij eens de waarheid :!: te gaan vertellen en daar ben ik dus wel even van geschrokken. Stel je voor... :lol:

Nee, ik zou maar een beetje dimmen want anders blijven we straks verstoken van zijn verhalen en die zou ik toch niet graag willen missen.

Nu zoek ik tervergeefs naar een knipoog-smiley voor ambtenaren maar die is er mooi niet. Ambtenaren doen bij een knipoog namelijk één oog open :wink:

Groeten,
Bert de Boer
Arjan

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Arjan »

Albert schreef:Laat eens zien waar jij werkt of gewerkt hebt.
Afbeelding

Sinds een paar weken is dit mijn nieuwe werkplekkie...
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Arjan, :-D

Da's een heel gaaf werkplekkie.
Ik heb behalve A, al mijn rijbewijzen maar met zoiets moois ben ik de weg nog niet opgeweest.
Vertel er eens wat over, PK's, lading, waar vandaan, waarheen, enz.
'k Ben niet nieuwsgierig maar wil wel alles weten. :roll: :wink:

Vr, gr, Albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Arjan

En, indien mogelijk ook de betekenis van de gevaarlijke stoffen aanduiding graag.
Zie ze wel vaak maar weet nooit was het betekent.

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Lag er laatst hier een echte narrowboat voor de sluis, nu had ik een Hollandse imitatie in de sluis.
Iets korter en breder maar wel met de bijna Z vormige helmstok.
Afbeelding
Afbeelding

Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Harry Bernd (R.I.P.)

Bericht door Harry Bernd (R.I.P.) »

Bert,
Het is nogal een vraag over die gevaarlijke stoffen aanduiding.
Het bovenste nummer geeft de gevaarlijkheid aan.In dit geval:een 3 als eerste nummer,d.wz.het betrefd een brandbare vloeistof,met een 0,geen bijzondere gevaren.
Het onderste getal,1993,is de stofidentificatie.In dit geval cyclopentadieen,wat dat ook mag wezen.
Voor benzine is het bijvoorbeeld boven 33,de eerste 3 voor brandbare vloeistof,de tweede 3 staat voor licht ontvlambaar.
Het onderste getal wordt dan 1203 voor benzine.
Het bovenste getal heet het kemlergetal,het onderste UN stofidentificatienummer.Pffff, wat je allemaal niet moest leren als eenvoudig douanemannetje te water.Had beter een vak kunnen leren.
Harry
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ok Harry, bedankt. :)

Daar zal het handboek gevaarlijke stoffen aan te pas moeten komen. Ik ge er van uit dat de codering internationaal en dus conform is.

Groeten,
Bert de Boer
Harry Bernd (R.I.P.)

Bericht door Harry Bernd (R.I.P.) »

Bert,
Dat klopt.Het is maar goed dat er nu wat beter op wordt gelet.Kan me nog herinneren dat tankwagens werden geladen door mannetjes met ruimtepakken aan, vervolgens kwam er een douaneman,gekleed in platte pet,die op de tankwagen klom om de zaak te verzegelen.
Harry


Plaats reactie