Limewire

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Limewire

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo mensen,

In de topic "muziek" heb ik ook al gevraagd wie er een oplossing weet voor het probleem dat Limewire geen verbinding kan maken. Ik heb in de Firewall al een uitzondering gemaakt voor LW, maar het helpt niet. Vervolgens heb ik alles van Limewire verwijderd, ook met zoeken nog een zootje er af gegooid. Daarn a opnieuw downloaden en installeren, maar nadda, niete, niets. Wie weet er een oplossing. Op het forum van LW wordt geadviseerd wat ik hierboven al beschreven heb, dus het werkt ook niet goed.

mvg

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Limewire

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo mensen,

Ik heb een paar nieuwe klompen nodig, want wat is het geval. Ik keer terug naar LW en merk dat het werkt. Zeg het maar wat het is. Ik sta open voor suggesties en goede raad.

mvg

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Limewire

Bericht door Gerrit »

Bob,

Help het ook niet als je klikt op bestand en dan klikt op verbinding.
Als je dan onderin links op de balk kijkt, links naast het vlaggetje zie dat die
vier balkjes groen worden
Groetjes Gerrit.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Limewire

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Gerrit,

Het probleem is opgelost. Ik gebruik LW niet meer maar Bear Share. Met LW kwam een zootje rotzooi mee, ongelooflijk. Je moest voortdurend controleren of het wel werkte. Er waren heel wat nummers die gewoon niet werkten. Ik verdenk die er van dat ze troep op de computer installeren. De laatste tijd werkte LW trouwens weer. ?????????
BS is eveneens gratis en razendsnel met het vinden van bestanden.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
richard

Re: Limewire

Bericht door richard »

probeer frostwire maar eens werkt ook prima
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Limewire

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Richard,

Ik zal het eens proberen. Het kan geen kwaad om via verschillende programma's naar muziek te zoeken. Niet elk programma heeft alle muziek.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Limewire

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Richard,

Ik heb geprobeerd Frostwire te downloaden, maar ze willen eerst een SMSje hebben. Op de een of andere manier kan ik met mijn mobieltje geen SMSjes versturen. Downloaden gaat dus niet door. (Een gebruiksaanwijzing hoe het wel moet is niet nodig. Het is al talloze malen door diverse personen tevergeefs geprobeerd). Bovendien houd ik er niet van om mijn 06 nummer maar rond te strooien. Voor je het weet hangt er weer iemand aan de lijn als je met vakantie bent in het buitenland.

Evengoed bedankt voor de tip.

mvg

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
richard

Re: Limewire

Bericht door richard »

hoi bob geen geld betalen hier is hij gratis.

http://www.frostwire.com/

dit is de site van de maker die andere wil geld vedienen over een anderrmans rug.
er zitten in limewire bepaalde codes maar deze zijn in frostwire achterwege gelaten

groeten richard
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Limewire

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Richard,

Bedankt voor de moeite. Ik heb het meteen geprobeerd. Het is een exacte kopie van Limewire, met dezelfde ellende. Bijv. een muziekbestand met de grootte van 3462 Kb wil nooit afgedraaid worden. Ik weet dus niet wat voor troep ik in huis haal, het downloaden wordt dan ook onmiddellijk stop gezet. Ik houd het maar bij Bear Share (zolang het niet vergiftigd is door klojo's).

mvg

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
richard

Re: Limewire

Bericht door richard »

dat klopt maar je hebt in veel van dit soort progjes an die dingen zitten
ik weet zelf dat je dit dan niet moet downloaden om daar achter te komen
laat je gewwon even 2 zoek opdrachten doen.
Als je in beide opdrachten dan exact dezelfe bestand grote hebt
dan weet je dat je dat bestand lekker met laten staan.
IK gebruik hem mede omdat hiet geen spionage troep inzit van bedrijven die de zaak controleren.
vandaar mijn opmerkng dat er bepaalde codes uit verwijderd zijn.

hoop dat je hier wat aan hebt.

groeten richard


Plaats reactie