Zwerfkatten in IJmuiden

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Albert »

Even de zwerfkatten opnieuw onder de aandacht te brengen. De winter staat voor de deur en om die te overleven hebben al die gedroste scheepskatten wat extra's nodig.

Een asiel kitten van acht weken. Nu een prachtige zachtaardige kater, toen zo lelijk dat ik hem "Gollem" noemde.
Kopie van Nimo 006.jpg
Kopie van Nimo 006.jpg (147.77 KiB) 4131 keer bekeken
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"

Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door hrobbers »

ik heb ook maar wat gestort.

:roll:
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

heren Ik zit te springen om mijn bankafschrift van de postbank Nog steeds niet binnen ,dus ik kan nog niets vertellen Albert is dat een zelfportret? Lijkt sprekend op die oude bruggenwipper uit P. Ik hoop tot morgen Groet Jaap5
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door hrobbers »

Je kan ook ff kijken via internet, als ik inlog op ABN/AMRO, zie ik gelijk wat mijn saldo is en wat er af gehaald of bij gekomen is.

:idea:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dit is Rosco vanmiddag, een ex-zwerfkat uit IJmuiden. :)
Ongeveer 12 jaar geleden uit het asiel aan de Heerenduinweg gehaald, hij was toen 6 maanden en net gecastreerd.
De laatste 3 jaar is hij de schrik van de buurkatten in Warffum, zo klein als hij is; hij mept ze allemaal zijn tuin uit. :)
Rosco.jpg
Rosco.jpg (145.35 KiB) 4029 keer bekeken
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Japio,
Weet je al hoevel er binnen is tot nu toe????????????????//
Wordt de post nog per ezel gebracht waar je woont.
Ben toch wel en beetje nieuwsgierig.
Nog geen vlokje sneeuw en mooi droog weer.
groeten uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door hrobbers »

Deze week staken ook de postduiven. :roll:
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Zie gindskomt de stoomboot etc Ik heb vanmiddag mijn afschrift gekregen over de periode12 Nov tot en mt 23 November. Daar gaat hij dan.
Code ARS 25 euro. Code OOM 10 euro ,code SJB 50 Euro, code VAR 10 Euro, Code CLM 15 Euro , Code EET ze 15 Euro en code VVV 25 Euro.

Dus Voorlopige stand is dus 150 Euro

Namens de katten alvast bedankt voor dit mooie bedrag.
Omdat het zo allemachtig lang duurt voor dat ik een bankafschrift heb had ik graag dat de nog te (volgen) donaties gestort worden op de ABN-AMRO bankrek 450401235 Daar heb ik altijd toezicht op via Internet bankieren Het nieuwe nummer is dus

450401235


Tot de volgende keer Vriendelijke groet van Jaap5
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Beste mensen,
Daar het zwerfkatten verhaal van Ijmuiden niet algemeen bij ons forum bekend is,het volgend berichtje. U kunt alles over de Stichting zwerfkatten lezen op:
www.kattenbabbels.web-log.nl

Onze technische computerman van dit Kombuispraatforum heeft
onlangs zijn moeder, die een van de drijvende krachten van de stichting was, verloren zij was dus de link met de katten via hem.

Kombuispraat heeft al enkele jaren een collecte gehouden en gedoneerd naar de zwerfkatten stichting.

[url=http://img16.imageshack.us/i/brittekind.jpg/][img]http://img16.imageshack.us/img16/2949/brittekind.jpg[/img][/url]

Onze nieuwe adoptiepoes Brittekind zit er lekker warm en gezellig bij.
Van haar deze oproep aan alle kattenliefhebbers om eens te kijken of dat er nog wat over geschoten is voor de donatieknip De hoogte van het bedrag maakt niets uit .Maar graag over maken op mijn nieuwe nummer,450401235 met vermelding zwerfkat 2010 en een code van drie door U te kiezen letters. Met vriendeliijke groet Jaap 5
Jos Komen (R.I.P)

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Op speciaal verzoek verplaatst. :)
All the best
Jos


Plaats reactie