Gestopt als beheerder

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
thedutch
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 jan 2007 15:19
Locatie: 's-Gravenzande

Re: gestopt als beheerder

Bericht door thedutch »

Heb erg genoten van je bijdragen, en bewonder al het werk wat je aan dit forum hebt besteedt.
Ik wens je het allerbeste en een goede gezondheid toe.

Bedankt voor alles !

Herman Molenaar

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Jos & Akkie,

Als ik " vroegah" :lol: een scheepie te water had gelaten...of dat nou m'n eigen zeilbootje was, of het nieuwe motorjachie voor m'n Vader zaliger, OF professioneel een scheepie...........DAN was dat altijd "alsof je een kind had gekregen".........( tenminste ZO stelde ik me dat voor :mrgreen: )........

Maar jaa...zeilbootjes worden verkocht, scheepies gaan naar de schroothoop OF ze zinken :roll: en " het leven gaat verder"..........alle goede zaken komen tot een eind.........ZO zit de wereld " kennelijk in elkaar" en zo zal het met jouw Kombuispraat ook wel gaan ...op de een of andere manier

Jos & Akkie.....goud goan......EN ...heb nog VEEL plezier in het leven..........WANT " je bent er maar even!"
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
klaas mulder (RIP)

Re: gestopt als beheerder

Bericht door klaas mulder (RIP) »

Jos, sluit me bij vorige 'sprekers' aan.
Hardstikke bedankt en ik hoop wel nog regelmatig iets van je te lezen of te zien.
En met jouw woorden: 'all the best' !
Groeten aan Akkie.

Klaas
Ruud (R.I.P.)

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos & Akkie,
Bedankt voor de vele jaren plezier die jij ons hebt gegeven op "jouw forum","jouw kindje",maar kinderen worden groot,en vliegen uit naar andere oorden, zo ook "jouw kindje".
Het is spijtig te lezen dat je nu de handdoek gooit, maar ergens kan ik het mij goed indenken,met alles wat steeds maar op jou afkwam,van vele dreig e-mails en tot aan scheldpartijen toe.
Er zullen er vast zijn, die dit als zeer welkom ervaren, want daar waren er toch heel wat mee bezig de laatste tijd.
Nu als goed partner/vriend ,zeg ik dan ook "samen uit, samen thuis",dus geef ik ook mijn moderator-schap hierbij op.
Dus geen functie als beheerder voor mij, laat er maar een commissie/poll komen,en laat daar maar een nieuwe beheerder uit komen.
Wel zal ik gewoon lid blijven, en mijn bijdrage steeds blijven leveren.
Groetjes Ruud
JOS (Large).jpg
JOS (Large).jpg (115.27 KiB) 4585 keer bekeken
En hoop jou nog vaak zo te mogen meemaken :!:
Jan Dikker

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Jan Dikker »

Hallo Jos en Akke,

Het is hier zonnig en helder in Zeeland, maar de donderslag ijlt nog na ...

Heel, heel veel dank voor de tien jaar beheer die nu achter ons liggen

Goot goan veur oe al twee!

Groeten

Jan
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: gestopt als beheerder

Bericht door lp »

:( Jammer dat je bent gestopt met het beheer van dit mooie forum. Hopelijk heb je een opvolger, die net als jij "streng maar rechtvaardig", het beheer gaat doen.
quo vadis
v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: gestopt als beheerder

Bericht door v+d »

Jos ,

Ik maak nog niet zo lang gebruik van dit forum , maar heb er al veel plezier van gehad .
Er zijn veel nuttige en interessante bijdragen en er is ook humor , maar natuurlijk ook ongein.

Jouw bericht voelt een beetje als het bijgesloten plaatje , midden in de zomer !!

Maar alles verandert , het is niet anders.

Bedankt en nog veel plezier en geluk met wat je ook gaat doen .

groet v+d.
Bijlagen
DSC01410.jpg
DSC01410.jpg (302.62 KiB) 3811 keer bekeken
Gebruikersavatar
jacko
Berichten: 3231
Lid geworden op: 21 jan 2008 17:38
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: gestopt als beheerder

Bericht door jacko »

Hallo Jos

Als mede oud Haarlemmer vind ik het ook jammer dat je er mee stopt, heb bewondering voor al die jaren dat je Kombuispraat beheerd hebt.


groeten
Hans (Jacko)
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Eric »

Jos, jammer dat je er mee stopt, maar gelukkig dat je wel blijft schrijven en lezen.
Ik wil je heel hartelijk bedanken voor alles wat je in de affgelopen 10 jaar hebt bereikt.
Ook mijn complimenten aan Akkie, want achter elke geweldige man staat een nog geweldigere vrouw.

Al eerder meende ik tussen de regels door te lezen dat je het steeds zwaarder kreeg met enkele figuren die thuis geen leven hebben, en daarom het jouwe maar zuur probeerde te maken.
Voor dat soort stakkers is maar één oplossing: Kielhalen!

Ik hoop je op de 24e te zien, deze keer zal ik hoogste waarschijnlijk wél van de partij zijn.
(Vrije zaterdag en dicht bij huis, moet kunnen toch?)

All the best,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
ronny

Re: gestopt als beheerder

Bericht door ronny »

Hoi Jos.
Ook ik wil je bedanken voor de leuke jaren die ik op het forum heb mogen verblijven.
Spijtig is het dat er van die mensen zijn die je het leven zuur maken.
Ook ik heb het/dat ondervonden.
Jos nogmaals bedank en blijft in mijn herrinering de eerste jaren van dit forum nieuw/oud/ouder stijl.
Met plezier heb ik gelezen en komentaar gegeven,wens je het beste en het gaat je goed.
ronny


Plaats reactie