Ratjetoe

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Rattjetoe

Bericht door Cor Leliard »

Je moet wel een hoop moeite doen voor die luizige miljoen pond,
groeten uit een nat Breda Cor
Il parle Il a parle

Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Rattjetoe

Bericht door Bob R.I.P. »

Ja, zo zie je maar dat hoe meer geld hoe meer zorgen. Mijn grootste zorg is nu, wat doe ik er mee.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Rattjetoe

Bericht door Bob R.I.P. »

Door drukke werkzaamheden had ik nog steeds geen tijd gehad om mijn gegevens te versturen. Gelukkig kreeg ik net een mailtje van ze om me er aan te herinneren. Wel een goed bedrijf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Zorg voor de klant. Morgen maar even doen. Nu te druk.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Rattjetoe

Bericht door Ton Pekel »

Hallo Bob,
Kan je die E-mails van de Rabo/ING/Amro/Paypall/Vista ook even in je beantwoording meenemen want die maken zich ook nog al zorgen om je account...... :mrgreen: Ze sturen er zoveel dat ze niet meer weten waar de voor en achterkant van deze berichten zitten.
Kreeg er pas een van de "AMRO" en was getekend door de "Rabo".. ze plakken alles aan elkaar vast.. ha..ha..!
Wordt tijd dat ze die rakkers eens opblazen.
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Rattjetoe

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Ton,

Niet opblazen, moet ik dan dat miljoen onder mijn bed bewaren? Ik denk dat ze heel anders handelen als ik met dat stapeltje bankbiljetten aan kom dan met die luizige 600 euro per jaar spaar.
Maar ik heb meer dan genoeg aan 1 miljoen. Hoe kan ik die jongens stoppen?

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Sinterklaas niet in Vancouver

Bericht door Vaerderij »

Sinterklaas niet in Vancouver.jpg
Sinterklaas niet in Vancouver.jpg (137.03 KiB) 1069 keer bekeken
Zonder Zwarte Piet geen sinterklaasintocht in Vancouver. Dat hebben de organisatoren van het jaarlijkse feest besloten.
Leden van de Afrikaans-Canadese gemeenschap hadden bezwaar gemaakt tegen de aanwezigheid van zwarte pieten,
die zij zien als een uiting van racisme.

Na vier dagen dubben hebben de Nederlanders in Vancouver besloten Sinterklaas dit jaar aan hun deur voorbij te laten gaan. Dat staat te lezen op hun sinterklaaswebsite:

Dear fellow members of the Dutch community,

We regret to inform you that the Sinterklaas celebrations for 2011, at the New Westminster Quay as well as at the Holland Shopping Centre have been CANCELLED.

We thank you all for your input in the Zwarte Piet discussion, and we encourage the community to keep up their Sinterklaas tradition.

For those of you who feel this is a great loss, we agree. We too are greatly saddened by the events of the past few weeks.

Sincerely,

The Sinterklaas Event Organizers


---------------
Het is daar toch niet allemaal rozengeur en maneschijn. De komende tijd niet te veel afgeven op het thuisland en nog maar even werken aan integratie ...................

Anne
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Rattjetoe

Bericht door v+d »

Goed voorbeeld doet goed volgen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Rattjetoe

Bericht door Gerrit »

Ark van Noach, liggend aan de voormalige Scheepswerf "De biesbosch" in Dordrecht.
Ark van Noach.jpg
Ark van Noach.jpg (391.24 KiB) 1927 keer bekeken
Ark van Noach-1.jpg
Ark van Noach-1.jpg (354.78 KiB) 1927 keer bekeken
Div. bewoonners zijn al aan boord
Ark van Noach-3.jpg
Ark van Noach-3.jpg (337.47 KiB) 1927 keer bekeken
Groetjes Gerrit.
Helena

Re: Rattjetoe

Bericht door Helena »

Het is en blijft een intresant ding.....Helena
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Rattjetoe

Bericht door Bob R.I.P. »

Alleen je mag er op zondag niet naar kijken. Dat is tegen het principe van de bouwer, hij woont hier vlakbij in Broek.
Zo af en toe verscheen er een olifant of giraffe bij hem in de tuin, afkomstig van de eerste ark. Mijn kleinkinderen keken er met grote ogen naar. Ik zei hun dat als je de olifant onder zijn voet kietelde met een grasspriet en hij trok zijn poot weg, het een echte olifant was. Heel erg argwanend keken ze toe toen ik dat plastic beest kietelde.
mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.


Plaats reactie