Ratjetoe

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Helena

Re: Rattjetoe

Bericht door Helena »

PLOPJE FLAUW MOPJE........HELENA

Ruud (R.I.P.)

Re: Rattjetoe

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Zo het oude jaar zit er weer op, en het nieuwe is met veel ge-knal en vuurwerk ingeluid,helaas voor diegene die huisdieren hebben,wat ook Youp aanhaalde in zijn 'oudejaarsconference',die er gelukkig nog was,iedereen kreeg weer een veeg uit de pan,en vandaag kan iedereen weer kijken/luisteren naar het 'Nieuwjaarsconcert uit Wenen' en daarna schansspringen,wat ook elk jaar vaste prik is,Garmisch,o,ja SBS zendt vanmiddag wat Sissi films uit,dus keuze genoeg,en dus met veel verandering is het nieuwe jaar nog niet begonnen, o, ja de politie vond dat het rustig verlopen was, zo'n beetje als elk weekend, nou dan heb ik toch wat gemist, gezien de berichten die in diverse media verschenen vanochtend,want dat loog er weer niet om,teveel om allemaal op te noemen.
Ik wens een ieder hier op het forum,een goed,maar vooral gezond 2012,en sluit af met wat ik zag zo even na 24.00 uur,hoezo recessie,er ging toch voor behoorlijk veel knaken de lucht in,in zo'n klein uurtje :cry:
CIMG0577-1 (Large).jpg
CIMG0577-1 (Large).jpg (44.22 KiB) 1849 keer bekeken
CIMG0579-1 (Large).jpg
CIMG0579-1 (Large).jpg (35.18 KiB) 1849 keer bekeken
CIMG0580-1 (Large).jpg
CIMG0580-1 (Large).jpg (49.79 KiB) 1849 keer bekeken
CIMG0581-1 (Large).jpg
CIMG0581-1 (Large).jpg (43.86 KiB) 1849 keer bekeken
Helena

Re: Rattjetoe

Bericht door Helena »

Mooi.........Helena
Ruud (R.I.P.)

Re: Rattjetoe

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Helena,
Bedankt,helaas zonder statief,die liggen/lagen in de auto,en zo uit de hand[1] valt het niet mee, om vuurwerk vast te leggen.
Helena

Re: Rattjetoe

Bericht door Helena »

Nee dat niet dan moet je het filmen denk ik ......Helena
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Rattjetoe

Bericht door Bob R.I.P. »

Filmen van het vuurwerk ook vanaf statief.
Onze camera's zijn te klein en te licht voor uit de hand te filmen.
Trouwens iedereen de beste wensen voor 2012.
Filmen met je telefoon is waardeloos. Het beeld springt van links naar rechts, van boven naar beneden, goed om de schade te filmen van een aanrijding.
Plaats je camera op een tafel of iets dergelijks. Stevig tegen een paal aandrukken haalt ook heel wat onrust weg. Bind een touwtje aan de camera zolang dat je er met je voet op kan staan. Tijdens het filmen op het touwtje staan en strak trekken. Verticale bewegingen zijn dan minimaal. De volgens stap is een 1 poots statief. Niet groot of zwaar. Overweeg je toch een echt statief te nemen, let er dan op dat de kop makkelijk zonder horten of stoten kan draaien. (Kost een paar centen)

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: Rattjetoe

Bericht door Joost.R »

De MAAS t.h.v. Bokhoven.
005.JPG
005.JPG (241.77 KiB) 1660 keer bekeken
Restaureren aan de binnenkant van de dijk :roll:
006.JPG
006.JPG (318.52 KiB) 1660 keer bekeken
007.JPG
007.JPG (284.48 KiB) 1660 keer bekeken
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Rattjetoe

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: Rattjetoe

Bericht door Joost.R »

Allen....
Als ik in de buurt ben en de bouwer is aanwezig vraag ik het hem.
Het lijkt op restauratie, of een nieuwbouw die nog met klinknagels gemaakt wordt.
Helena

Re: Rattjetoe

Bericht door Helena »

Ik denk of wij denken dat het nieuwbouw is van oud ijzer.......Helena :roll:


Plaats reactie