Stork Hotlo

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Stork Hotlo

Bericht door Allen »

HOTLO
Grtn @Allen

Gebruikersavatar
Brazuca
Berichten: 2133
Lid geworden op: 04 mei 2009 00:06
Locatie: São Paulo
Contacteer:

Re: Stork Hotlo

Bericht door Brazuca »

Exporteren in Brazilië is normaal gesproken veel gemakkelijker dan importeren, en worden er ook geen belastingen over geheven.
De douane regels zijn echter zéér complex, zeker voor zaken die 'tijdelijk' ingevoerd zijn d.m.v. een schip onder vreemde vlag. Het zal niet de eerste motor zijn die op de kade zal wegkwijnen vanwege het ontbreken van de juiste papieren en stempels.
Hopelijk dat Noble Drilling de douane mensen ter plaatse kunnen overtuigen van hun 'nobele' actie en de alsnog benodigde stempels kunnen krijgen voor uitvoer van de motor.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Stork Hotlo

Bericht door Allen »

HOTLO
Grtn @Allen
Jos Komen (R.I.P)

Re: Stork Hotlo

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Een mooie opsteker! :-D
Met dank aan Denis en Jan Veenendaal (v+d).

http://www.sos-hotlo.nl/nieuws/mooie_opsteker/
Jos Komen (R.I.P)

Re: Stork Hotlo

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

HIER staat het demontageplan. :)
Aquarel_zuigertrekken.jpg
Aquarel_zuigertrekken.jpg (118.91 KiB) 5079 keer bekeken
http://www.sos-hotlo.nl/
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Stork Hotlo

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Da's een verduld mooi aquarel.....maaar NIET van een Hotlo....maaar een MANnetje JossieUno :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Stork Hotlo

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

een MANnetje
Nu je het zegt, Harry.
De Hotlo boys hadden niet van die mooie witte ketelpakkies. :)
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Stork Hotlo

Bericht door Harry G. Hogeboom »

van die mooie witte ketelpakkies
Tjaaa JossieUno, een mens moet leren leven met z'n restricties en handicaps....en ZO heb ik het moeten stellen met "slechts buffelen aan MANnetjes" :lol: ( en af en toe voor de grap en hobby een beetje aan andere karretjes!) :roll: ...het "ware genoegen van het ECHTE werk" van dubbele zuigers uit Dox-fordjes rukken en/of HOTLO's van nieuwe zuigerveren voorzien heb ik nooit " mogen smaken".....maar we hebben er niet om getreurd, het hempje opgebeurd....EN vrolijk rond gesprongen :mrgreen: :lol:

Ik zou wel een Hoge resolutie copy van die zuigertrekkers willen hebben Jos, is daar aan te komen??
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Stork Hotlo

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

DEZE link van het demontageplan heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien bij het aanschouwen van dit fraaie schilderij, Harry.
Daar kunnen ze je misschien verder helpen. :)
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Stork Hotlo

Bericht door Harry G. Hogeboom »

over het hoofd gezien bij het aanschouwen van dit fraaie schilderij
Inderdaad Jossie...........maar ik maak me nou toch wel zorgen over die Hotlo boys (tjaaa die Tukkers??? :roll: ).........ik neem aan dat de foto bij de " Cylinderdeksels" klopt........( Ik kan me niet heugen dat we vroegaah over Cylinderdeksel ouwehoerden in het pikheethok, maar wel over " FF een gescheurd koppie d'r afrukken"........aahwel....hoe dan ook, bij No. 2 het zuigertrekken zijn we dus duidelijk overgestapt van een Hotlo naar een MAN.........dus dan toch maar Jan V+D d'r even heen sturen om de planning wat bij te stellen :lol: :roll: voooor de lieden in de war raken :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie