Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Ruud (R.I.P.)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Cor,
Mazzelpik, 'k wou dat ik meekon :!:
Veel succes met het vinden van een goede Calva[kijken/proeven bij een boer],en die Fruits de Mer die fietsen er altijd goed in.
Trouwens bij de grote Supers zoals Intermarché,Champion,Marché U,Carrefour,Leclerc, kan je leuke wijntjes kopen voor redelijke prijzen.
Ik neem wel een Keizerskroon biertje van je. :wink:
Veel plezier daar in Normandië :!:

Ps, Ik denk dat Louis Omaha Beach bedoelt,met het museum aldaar, is zeker de moeite waard om daar eens te gaan kijken :!:

Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Ambuggiebar

Bericht door Mart Hoogedoorn »

034.jpg
034.jpg (103.5 KiB) 1053 keer bekeken
[quote="louis holleman"] Gaat ook al met hond en vrouw wandelen. Hij ging als militair ook naar Huppeldepup Beach
Tja .....doet mij denken aan een uitlating van mijn oude chief engineer Scotty.toen ik de foto bekeek op zijn bureau van zijn vrouw met duitse herder,'' The one with the clothes is my wife'' :lol:
Mijn jonger familielid in holland gaat zeker enige keren per jaar naar de bunkers en oud ijzer op de stranden in normandie , nu met zijn zoon... zijn daar geweldig van onder de indruk,en dat is goed.
Ik zelf hoef niet zo ,Woonde tussen twee van die gevallen in op ''het eiland TOEN in vlissingen,en heb de opruiming er van meegemaakt :roll:
Teid voor een Presidente, proost :wink:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Jeroen een goede reis en Cor een prettige vakantie toegewenst! :)
Doet mijn ook maar een Presidente, Maria.
Salute!
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Ambuggiebar

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Foto 0495.jpg
Foto 0495.jpg (312.24 KiB) 1220 keer bekeken
Proost Jos......een aanbeveeling. zacht op het gehemelte,en HIER nog betaalbaar voor ons PENSIONADOS :lol: 9.50 reais. dus nog geen 4 eurootjs.... mischien loopt je hulpmotortje er óòk op :lol:
Colega marinheiro in Reciefe heeft het ook ontdekt en is zèèr tevreden.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Sterk spul, die Presidente. :)
Zat vanmiddag onder de pruimenboom en zag opeens pruimen hangen, terwijl de pruimentijd nog niet begonnen is. :lol:
Salute!
Ruud (R.I.P.)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Geef de hele tent maar wat,tenslotte krijgen wij 'pensionados' er vanaf 1 juli € 1,57 erbij op onze AOW,hoe durven ze :?: :x
Sorry Maria schrijf het maar op de lat,moet eerst nog beuren :!: :wink:
louis holleman

Re: Ambuggiebar

Bericht door louis holleman »

Jos Komen schreef:Zat vanmiddag onder de pruimenboom en zag opeens pruimen hangen
Krijgen we dan nu de variant "Josje zag eens pruimen hangen, oh als eieren zo groot... enz. :?: :?:

En Ruud, da's nou net niet voldoende voor een ordinaire bak koffie op het terras. Dank U, regering!
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Kombuispraat heeft er een paar uurtjes uitgelegen ten gevolge van een aanval op het datacentrum.
De aanval is inmiddels afgeslagen en de aanvallers zijn afgedropen. :)
Maar dit werd allemaal door hert datacentrum geregeld, dus ik kon rustig onder de pruimenboom blijven zitten.
Salute!
Gebruikersavatar
Drentenier
Berichten: 2201
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:13
Locatie: Gasselte

Re: Ambuggiebar

Bericht door Drentenier »

Alleen heeft de klok wel een opdonder gekregen! :lol: :lol: :lol: We zijn weer terug naar wintertijd, net nu het warme weer er zit aan te komen. Zal ook wel weer goed komen.
Groet,
Hans
louis holleman

Re: Ambuggiebar

Bericht door louis holleman »

Tssskk, het is me het weekje weer wel.
Blij dat het forum "er weer is".

Afgelopen maandag mijn oudste zus (net 68 geworden) aan kanker bezweken.
Vanavond een goede vriend die belt: "ik heb na een week zeiken en drammen eindelijk het medicijn gekregen waarvan ik vind dat het zou moeten werken. Kom langs want ik wil een fikse fles wijn opentrekken". Dus ga ik dat maar doen. Life sucks al genoeg. Hij worstelt met prostaatkanker. Heren, proost. Sans rancune 8)
Zet maar wat neer voor de bezoekers, Maria.


Plaats reactie