Motorfietsenhoekie

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door lp »

:lol: Zo, ons voorjaarstreffen zit er weer op. Mooi weer en fijn gereden en gekampeerd.

Afbeelding
quo vadis

Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door lp »

:wink: 14 dagen geleden weer meegereden met de jaarlijkse Baarnse motorrun, t.b.v. de gehandicapte bewoners van de Amerpoort. Altijd weer een mooi evenement en natuurlijk tentje mee.

Afbeelding
quo vadis
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door lp »

:wink: Vandaag weer terug van een motortreffen in Eelde. Leuk treffen aldaar en onze gastheren waren prima kerels van de Harley club ter plaatse. Zijn via de "Motorschuur" gereden en daar een nachtje door gebracht. Deze stop is zeer de moeite waard om te verblijven, prima bedrijfsleiding goed eten en koud bier!

Afbeelding

De kleding ligt hier te drogen in het ochtend zonnetje, later weer nat, wat een zomer :mrgreen:
quo vadis
g.h.hagels

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door g.h.hagels »

Hallo Luit,

Dat had ik moeten weten, dan had ik je even opgezocht, Eelde is
maar 18 km van mijn huis, jammer.

Vr Gr Gerrit H Hagels. :-D
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door lp »

:wink: Hallo Gerrit,
ja inderdaad, maar dan had je niet zelf moeten rijden hoor er is daar heel wat "afgetapt".
quo vadis
g.h.hagels

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door g.h.hagels »

Hoy LP,

Was geen probleem geweest, sta al meer dan 5 jaar droog, na
een lange tijd van , wat is het toch lekker zo,n pilsje. :)

Gr Gerrit H Hagels. :wink:
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door lp »

:wink: Prima toch, je eigen bob zijn, niks mis mee hoor :!:
Weet je toevallig wanneer "Delfsail" weer wordt gehouden :?:
Ik heb begrepen dat Sail Den Helder niet zo druk is geweest.
quo vadis
wkruit (R.I.P.)

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door wkruit (R.I.P.) »

Nadat deze fiets:
Afbeelding
het loodje had gelegd in een confrontatie met een onoplettende automobilist :twisted: :twisted: ,

Deze schoonheid gekocht:
Afbeelding

De aanrijding ontstond toen, in de bebouwde kom, een automobilist zonder goed te kijken en zonder knipperlichten linksaf sloeg, een parkeerterrein op. Ik wilde er net voorbij...
het ging niet harder dan 40 Km/h, maar beide voertuigen (de ander reed met een 10 jaar oude Peugeot) waren total loss. De grootste bijdrage aan de averij bij de tegenpartij
leverde één van mijn cylinders. Drukte een leuke deuk in de kokerbalk van 't autootje! Dat, plus de rest van de plaatschade was afdoende voor een enkele reis colablikjesfabriek...

De aflevering van de vervanger had wat voeten in aarde. Door een lekke oliekeerring in de versnellingsbak, was de koppelingsplaat verzadigd geraakt met olie.
De hele handel moest -onder garantie- vervangen worden. Bij een BMW R-type een hele klus, waarbij de hele achterkant moet worden gestript... :( .

De eerste foto is het gevolg van (een soort van) felicitatie door een collega... :lol: :lol:

Grtz W!W
wkruit (R.I.P.)

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door wkruit (R.I.P.) »

Afgelopen zondag ook door een paar flinke regenbuien gereden. dan leer je de kuip van een toerfiets wel waarderen!
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door lp »

De aanrijding ontstond toen, in de bebouwde kom
:wink: Bekend fenomeen, ik zelf ben ooit bij het wegrijden bij groen licht, door een links afslaande auto in de zij geramd. Motor in puin en zelf een gebroken enkel. Ben toen heel anticiperend gaan rijden en ik geef auto's alle ruimte. Nooit meer een ongeluk gehad (klop, klop). Zit ik in de auto en zie ik een motorrijder (ook al nemen die het soms niet zo nauw met hun plekje op de weg) dan laat ik die lekker gaan :!: Mijn credo is dan ook "langzaam gaat het snelst".
quo vadis


Plaats reactie