Pikheet in de ALGARVE

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
ArieE
Berichten: 138
Lid geworden op: 22 dec 2010 13:36

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door ArieE »

Laat eens wat foto's zien Harry. Ik ben wel benieuwd.
Groeten Arie Eijgenraam

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14381
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Laat eens wat foto's zien Harry. Ik ben wel benieuwd.
Even wat Googeluh Arie en je hebt meer foto's dan ik je kan geven...." Nova Scotia Beaches"....." Beaches Canadian East Coast"....." Peggy's Cove"..." Mahone Bay"...." St. Margarets Bay".......en dan snappie ook gelijk waarom ik hier al een pikheetje woon! :lol: 3 to 4 X zo groot als Nederland en nog geen Miljoen inwoners :roll: ........niks geen gehijg in je nek!! :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
ArieE
Berichten: 138
Lid geworden op: 22 dec 2010 13:36

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door ArieE »

Ga ik zeker doen Harry.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door v+d »

Heren, ik kon even niet reageren omdat de internet verbinding hier net zo'n bagger is als het weer :wink:
De directie loopt weer als een bejaarde kievit dus het zal goed komen denken wij zelf.
Er lagen mooie blauwe brieven dus zullen we moeten gaan sparen omdat ook de berichten van het pensioenfonds niet direct vrolijk zijn.
Als ik ooit 85 jaar wordt zijn de centen op hebben we uitgerekend, dan wordt het op een houtje bijten of naar Griekenland emigreren :)
Deze reis naar Portugal was er een in reservetijd dankzij de inzet van een kundige dame in dat mooie ziekenhuis in Enschede en daar zijn we heel blij mee.
We gaan wel kijken waar we op de volgende reis terecht komen, naar Portugal gaan is een soort verslaving al is het wat werk om er te komen :)

1 April gaat het bootje weer uit de stalling en wordt het zomer dus we hoeven ons niet te vervelen en ja Harry ik zal zien dat ik niet over de muur ga :lol:
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14381
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door Harry G. Hogeboom »

en wordt het zomer dus we hoeven ons niet te vervelen
Alvast veel plezier en kiek mah goed uut tussen al die Plompebledsjes :lol: EN uiteraard die donderse Skutsje sielers die het er " op laten branden" :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
ArieE
Berichten: 138
Lid geworden op: 22 dec 2010 13:36

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door ArieE »

"ook de berichten van het pensioenfonds niet direct vrolijk zijn"

Je kan altijd nog op "50 plus" stemmen Jan, die beloven hogere pensioenen.

Groeten Arie
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door v+d »

Arie,ik ga nu maar eens stemmen op iemand die niets belooft maar doet wat hij (of zij) zegt. Waarschijnlijk kan ik dan wel thuis blijven :-D
Overigens krijg ik maar een heel klein pensioentje dus ik lig er niet zo wakker van. Ik moet gewoon voor mijzelf zorgen en dat lukt nog redelijk :wink:
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2412
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door peelander »

v+d schreef: 13 mar 2017 17:43 stemmen op iemand die niets belooft maar doet wat hij (of zij) zegt.
Beetje boter na de maaltijd nu we vandaag weer op honk zijn gearriveerd.
Zijn die er :?: :?:
Wat een geluk dat je als nomade,of als de Franzosen zeggen Gens de Voyages, geen stempaspoort kan ontvangen en onderweg geen stem uit kan brengen. Kan je lekker ook niks verkeerd doen :-D :-D :-D .
En nu het bureaucratische papierwerk maar weer rond zien te krijgen.
groeten
Jan van der Pluijm
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2412
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door peelander »

v+d schreef: 15 nov 2017 16:25 Koud en 19 graden C. ? Dan doen echte Hollanders de ramen open voor het slapen gaan :lol:
Is een elektrische deken niet iets voor jullie, bontmutsen en wanten aan? Maar je hebt gelijk, het wordt hier chagrijnig weer, de camper staat klaar en we gaan direct na Zwarte Piet richting Portugal :wink:
Ook wij zijn er klaar voor, met een ander Pluummobiel, voorzien van CV mochten wij het koud krijgen.
Hier alvast een opwarmertje voor Jan (v+d) en zijn gezag.
18 02 2015 olhao (5).jpg
18 02 2015 olhao (5).jpg (286.65 KiB) 2392 keer bekeken
groeten
Jan van der Pluijm
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Pikheet in de ALGARVE

Bericht door v+d »

Man, Jan je doet het wel gelijk goed, een camper met centrale verwarming. Heb je ook een machinist aan boord om dat ding te stoken en op tijd te ontluchten?
Wij doen het maar gewoon met een paar gasflessen en hete of liever warme lucht, hoewel het ding alleen op de heen- en terugreis aan staat,
verder in Portugal volstaat in de nacht een elektrisch kacheltje van 500 Watt en dan nog maar als het in de nacht echt koud dreigt te worden.

Mooi die zigeunertransportjes, er zijn er overigens ook waar de paardjes mooie hamen om hebben en waarvan de karretjes keurig versierd zijn.
We gaan het zien volgende maand :wink:


Plaats reactie