Maerskschepen en varen bij Maersk
Re: Varen bij Maersk
mooie foto's Jeroen
en eindelijk weer eens containerschepen die ruim voorzien zijn van containers
en eindelijk weer eens containerschepen die ruim voorzien zijn van containers
Re: Varen bij Maersk
hier een foto van A McAlpine van de Maersk Stepnica (departing) en de Ebba Maersk (arriving) gemaakt bij de Europoort.
Re: Varen bij Maersk
Zomaar een foto
Aankomst van de "Maersk Drummond" te Algeciras 20.3.2010. Komende van Port Said en onderweg naar Newark.
Foto gemaakt vanaf de sleepboot " VB Simun ".
groeten
Martin/Hamina
Aankomst van de "Maersk Drummond" te Algeciras 20.3.2010. Komende van Port Said en onderweg naar Newark.
Foto gemaakt vanaf de sleepboot " VB Simun ".
groeten
Martin/Hamina
-
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
- Locatie: sappemeer
Re: Varen bij Maersk
Het is alweer een tijdje geleden maar gaan weer verder met panorama foto's die Pieter heeft gemaakt de afgelopen reis op de " Maersk Salina ".
De eerste foto is gemaakt op het koppenbordes.
http://www.kroonvaarders.com/pano6.mov
Gr. Huub.
De eerste foto is gemaakt op het koppenbordes.
http://www.kroonvaarders.com/pano6.mov
Gr. Huub.
Gr. Huub.
-
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
- Locatie: sappemeer
Re: Varen bij Maersk
Gr. Huub.
-
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
- Locatie: sappemeer
Re: Varen bij Maersk
Gr. Huub.
-
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
- Locatie: sappemeer
Re: Varen bij Maersk
Op het koppenbordes ook de reserve cilinder , zuiger en cilinderkop.
Op de reserve cilinderkop ook de beugel met daaraan de vijzels om de tapeinden op te rekken.
http://www.kroonvaarders.com/pano8.mov
Gr. Huub.
Op de reserve cilinderkop ook de beugel met daaraan de vijzels om de tapeinden op te rekken.
http://www.kroonvaarders.com/pano8.mov
Gr. Huub.
Gr. Huub.
-
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
- Locatie: sappemeer
Re: Varen bij Maersk
Pieter is samen met Tino 16 mei weer voor 3 maanden vertrokken naar de Nedlloyd Mercator.
Een drukke route , FM 1 geen lange oversteek , en met een minimum aan MOers aan boord.
Toch nog even tijd gehad om vanuit Xingang naar Peking te gaan.
In z'n eerste mail een kort verslag.
Moi allemaal.
Hier even een kort berichtje vanaf het schip varend op iets meer dan een steenworp afstand van de kust van Vietnam.
We zijn onderweg vanaf Yantian (China vlak naast Hongkong) naar Tanjung Pelepas (Maleisie net om de hoek bij Singapore.)
We komen maandag avond aan en blijven daar bijna 2 dagen binnen liggen.
Ik ben inmiddels al weer 3 week geleden aan boord gekomen en ben al weer helemaal gewend aan dit schip.
Ik heb een jaar geleden ook op ditzelfde schip gevaren en de reis erna op het zusterschip (Barentsz) dus hoefde me niet veel meer te verdiepen in de systemen om te kunnen functioneren aan boord.
Deze route staat niet echt bekend om de grote hoeveelheid mogelijkheden om de wal op te gaan, maar heb toch maar even de stoute schoenen aan getrokken en ben de eerste haven direct even met een collega de wal op gegaan.
Vanuit Tianjin Xingang maar even met de taxi naar Peking geweest.
Ik wou er al een tijdje heen, en toevallig had ik nu even tijd en lagen we op een gunstig tijdstip binnen.
Uiteraard gaat het niet zoals in europa dat je gewoon een taxi belt en dat hij je meestal direct naar de juiste bestemming brengt, maar met heel veel handen/voeten en internetvertaal werk kom ik er meestal wel uit.
Ik heb aan boord via de agent een taxi geregeld die een beetje engels kan praten en die naar beijing mag rijden. Ik na 20 minuten met een collega de taxi in en op pad gegaan, maar de engelse vocabulaire van de gemiddelde chinees komt niet veel verder dan yes, no, ok en uh, maar zolang ze maar op het juiste moment deze woorden gebruiken en de betekenis niet door elkaar halen is er niks aan de hand.
Uiteraard had ik deze keer minder geluk, want ik weet een klein beetje de weg in xingang en omstreken en ik zag dat hij niet de juiste kant op ging dus vroeg ik of hij de weg wist naar beijing en steeds was 'yes' het antwoord, maar na een uurtje rondjes rijden heb ik toch maar een andere taxi gepakt.
Met een echt chinese taxichauffeur ging ik vervolgens op pad.
Met echt chinese chauffeur bedoel ik iemand die er zo uitziet, de standaard geluiden maakt bij het eten, roggelen, boeren en slurpen, de onverklaarbare geur van een soort ui en nog wat andere dingen.
Zoals verwacht was engels totaal geen bekende taal voor deze man, maar hij reed wel netjes en hij wist goed waar hij mee bezig was dus ben ik in de taxi nog even een tukkie gaan doen, want het is 2,5 uur rijden naar de hoofdstad.
In de taxi was wel goede muziek aanwezig met onder andere een chinese imitatie van lady gaga en wat aziatische trance.
Na 2 uur kwamen we in in de buitenste ringen van de stad en zijn we overgestapt in een stadstaxi.
De mensen zijn wel erg behulpzaam als je verder van de kust af komt.
Het lijkt af en toe wel(is volgens zeevarende een feit) dat het schorriemorrie zich altijd rondom de havens gaat huisvesten, maar hoe verder je landinwaards gaat hoe vriendelijker de mensen worden.
Het was echt mega druk in peking vanwege o.a. de wereld expo in shanghai.
Veel mensen gaan naar shanghai, maar gaan ook meteen even langs peking omdat ze dan toch in de buurt zijn.
We waren na een half uurtje aangekomen bij het grote plein in het centrum van peking en waar de ingang is van de verboden stad xing cheng ofzo.(ik weet de vertaling niet precies meer)
Op het plein waren duizende mensen aanwezig, maar de afmetingen van alles zijn hier altijd zo groot dat het nog steeds rustig was ondanks de drukte.
Dit plein is het grootste plein ter wereld en kan miljoenen mensen een plekje bieden.
Ik had geluk dat mijn chauffeur erg behulpzaam was en al mijn spullen wou dragen, zodat ik foto;s kon maken. Normaal ben ik niet zo van dat koloniale gedoe, maar nu was het wel even makkelijk om een hulpje te hebben. De portiers van de verboden stad dachten allemaal dat ik een journalist was en kon daarom ook snel over langs lopen.
Ik had ook wel een beetje haast want de verboden stad gaat rond 1700 dicht en ik was daar om 1600 dus we hadden flink de pas erin.
Ik heb snel wat foto's kunnen maken en kunnen rondkijken in de eeuwen oude gebouwen.
Het is imposant allemaal omdat het gewoon allemaal heel ruim is opgezet en gewoon duidelijk is dat er heel veel mensen aan gewerkt hebben. Ik heb nog even snel wat kaartjes gekocht voor mensen aan boord en wat informatie boekjes.
wordt vervolgd
Een drukke route , FM 1 geen lange oversteek , en met een minimum aan MOers aan boord.
Toch nog even tijd gehad om vanuit Xingang naar Peking te gaan.
In z'n eerste mail een kort verslag.
Moi allemaal.
Hier even een kort berichtje vanaf het schip varend op iets meer dan een steenworp afstand van de kust van Vietnam.
We zijn onderweg vanaf Yantian (China vlak naast Hongkong) naar Tanjung Pelepas (Maleisie net om de hoek bij Singapore.)
We komen maandag avond aan en blijven daar bijna 2 dagen binnen liggen.
Ik ben inmiddels al weer 3 week geleden aan boord gekomen en ben al weer helemaal gewend aan dit schip.
Ik heb een jaar geleden ook op ditzelfde schip gevaren en de reis erna op het zusterschip (Barentsz) dus hoefde me niet veel meer te verdiepen in de systemen om te kunnen functioneren aan boord.
Deze route staat niet echt bekend om de grote hoeveelheid mogelijkheden om de wal op te gaan, maar heb toch maar even de stoute schoenen aan getrokken en ben de eerste haven direct even met een collega de wal op gegaan.
Vanuit Tianjin Xingang maar even met de taxi naar Peking geweest.
Ik wou er al een tijdje heen, en toevallig had ik nu even tijd en lagen we op een gunstig tijdstip binnen.
Uiteraard gaat het niet zoals in europa dat je gewoon een taxi belt en dat hij je meestal direct naar de juiste bestemming brengt, maar met heel veel handen/voeten en internetvertaal werk kom ik er meestal wel uit.
Ik heb aan boord via de agent een taxi geregeld die een beetje engels kan praten en die naar beijing mag rijden. Ik na 20 minuten met een collega de taxi in en op pad gegaan, maar de engelse vocabulaire van de gemiddelde chinees komt niet veel verder dan yes, no, ok en uh, maar zolang ze maar op het juiste moment deze woorden gebruiken en de betekenis niet door elkaar halen is er niks aan de hand.
Uiteraard had ik deze keer minder geluk, want ik weet een klein beetje de weg in xingang en omstreken en ik zag dat hij niet de juiste kant op ging dus vroeg ik of hij de weg wist naar beijing en steeds was 'yes' het antwoord, maar na een uurtje rondjes rijden heb ik toch maar een andere taxi gepakt.
Met een echt chinese taxichauffeur ging ik vervolgens op pad.
Met echt chinese chauffeur bedoel ik iemand die er zo uitziet, de standaard geluiden maakt bij het eten, roggelen, boeren en slurpen, de onverklaarbare geur van een soort ui en nog wat andere dingen.
Zoals verwacht was engels totaal geen bekende taal voor deze man, maar hij reed wel netjes en hij wist goed waar hij mee bezig was dus ben ik in de taxi nog even een tukkie gaan doen, want het is 2,5 uur rijden naar de hoofdstad.
In de taxi was wel goede muziek aanwezig met onder andere een chinese imitatie van lady gaga en wat aziatische trance.
Na 2 uur kwamen we in in de buitenste ringen van de stad en zijn we overgestapt in een stadstaxi.
De mensen zijn wel erg behulpzaam als je verder van de kust af komt.
Het lijkt af en toe wel(is volgens zeevarende een feit) dat het schorriemorrie zich altijd rondom de havens gaat huisvesten, maar hoe verder je landinwaards gaat hoe vriendelijker de mensen worden.
Het was echt mega druk in peking vanwege o.a. de wereld expo in shanghai.
Veel mensen gaan naar shanghai, maar gaan ook meteen even langs peking omdat ze dan toch in de buurt zijn.
We waren na een half uurtje aangekomen bij het grote plein in het centrum van peking en waar de ingang is van de verboden stad xing cheng ofzo.(ik weet de vertaling niet precies meer)
Op het plein waren duizende mensen aanwezig, maar de afmetingen van alles zijn hier altijd zo groot dat het nog steeds rustig was ondanks de drukte.
Dit plein is het grootste plein ter wereld en kan miljoenen mensen een plekje bieden.
Ik had geluk dat mijn chauffeur erg behulpzaam was en al mijn spullen wou dragen, zodat ik foto;s kon maken. Normaal ben ik niet zo van dat koloniale gedoe, maar nu was het wel even makkelijk om een hulpje te hebben. De portiers van de verboden stad dachten allemaal dat ik een journalist was en kon daarom ook snel over langs lopen.
Ik had ook wel een beetje haast want de verboden stad gaat rond 1700 dicht en ik was daar om 1600 dus we hadden flink de pas erin.
Ik heb snel wat foto's kunnen maken en kunnen rondkijken in de eeuwen oude gebouwen.
Het is imposant allemaal omdat het gewoon allemaal heel ruim is opgezet en gewoon duidelijk is dat er heel veel mensen aan gewerkt hebben. Ik heb nog even snel wat kaartjes gekocht voor mensen aan boord en wat informatie boekjes.
wordt vervolgd
Gr. Huub.
Re: Varen bij Maersk
Leuk om te weten dat Pieter samen met Tino op de Mercator zitten,
een fijn schip.
Heb zelf hier mijn laatste reis opgemaakt.
Nog wat foto's van de "Nedlloyd Mercator" in de haven van Halifax.
Groet HKL.
een fijn schip.
Heb zelf hier mijn laatste reis opgemaakt.
Nog wat foto's van de "Nedlloyd Mercator" in de haven van Halifax.
Groet HKL.
- Bijlagen
-
- DSCN0978.JPG (74.61 KiB) 4920 keer bekeken
-
- DSCN0979.JPG (79.76 KiB) 4920 keer bekeken
-
- IMGP3036.JPG (119.03 KiB) 4920 keer bekeken
Niemand kan de wind van richting doen veranderen.
Maar wij kunnen altijd de zeilen bijstellen.
Maar wij kunnen altijd de zeilen bijstellen.
Re: Varen bij Maersk
Kwam dit mailtje van Tino nog tegen in mijn uitpuilende mailbox...
Tja, 2 vakanties en Kombuispraat een tijdje uit de lucht...
Maar beter laat dan nooit.
En we zien ook een lijst van alle Maerskschepen.
All the best
Jos
He Jos,
Zit nu met Pieter Dofferhof op de Mercator again.
Nog een nieuwtje.
Gr.Tino
Schrijf mijn naam in 't onderwerp en dan komt hij zeker bij mij terecht.
Of stuur 't naar fmk200@maerskcrew.com, da's beter.....
From: .ANETTEHOL
Date: Thu, 27 May 2010 09:19 +0000 Msg: AMOS-243638353
Subject: Ebba Maersk - beating a world record [Our Ref:MHS09726]
Good day
Yet again we have beaten another world record. With the loading of EBBA
MAERSK in Port Tangiers on 19 May 2010 with 15,011 TEU a new world
record was set as the most loaded container vessel ever with containers
stowed 9 tiers on deck; thus beating the last record on EMMA MAERSK of
14,511 TEU.
Breaking the elusive 15,000 TEU barrier has not been without its
challenges. Attempting the record not only required locating a port deep
enough, but one equipped with cranes tall enough to both stack to and
clear the 9th tier on deck, as well as the sourcing of enough locks to
secure all cargo.
EBBA MAERSK was never designed for the 9th tier, so a new profile had to
be created, twist locks had to be borrowed from EMMA MAERSK (proving an
excellent cooperation from the master and crew), and 50,000 tons of
ballast would be needed for the cranes to reach the 9th tier.
Thanks to hard work and excellent teamwork on all sides: NEU/SEU, all of
the 8 E-vessels (EBBA, EDITH, ELEONORA, ELLY, EMMA, ESTELLE, EUGEN, and
EVELYN contributing with inputs in order to reach the 15,000 TEU), APMT,
Eurogate, Loadstar Team, CENFLT, TVO and GSP, we made it happen! We are
already working on the next record which we will get by trimming the
vessel by the head, this will reduce the IMO visibility requirements and
give us about 80 FFE more, of course checking with our captains to see
what will be the Suez implications on this.
Pictures were taken while the vessel was at anchorage at Algeciras/Gibra
ltar anchorage for the under water hull cleaning.
Sent single header to
Safmarine Oranje; Safmarine Nomazwe; Safmarine Meru; Safmarine Mulanje;
Safmarine Mafadi; Safmarine Makutu; Safmarine Komati; Safmarine Bayete;
Safmarine Benguela; Safmarine Cameroun; Safmarine Nimba; Safmarine
Kuramo; Safmarine Nokwanda; Safmarine Ngami; Safmarine Nyassa; Safmarine
Nile; Safmarine Kariba; Safmarine Nakuru; Safmarine Nuba; +SINCONT;
Maersk Erimo; Maersk Innoshima; Maersk Inverness; Maersk Izmir; Maersk
Kalmar; Maersk Kampala; Maersk Karachi; Maersk Kiel; Maersk Kimi; Maersk
Kithira; Maersk Klaipeda; Maersk Kyrenia; Maersk Madrid; Maersk Palermo;
Maersk Patras; Maersk Pembroke; Maersk Penang; Maersk Phuket; Maersk
Radford; Maersk Regensburg; Maersk Ronneby; Maersk Roubaix; Maersk
Salalah; Maersk Salina; Maersk Savannah; Maersk Stepnica; Maersk
Stockholm; Mercosul Manaus; Mercosul Santos; Mercosul Suape; Nedlloyd
Barentsz; Nedlloyd De Liefde; nedlloyd Drake; Nedlloyd Hudson; Nedlloyd
Mercator; Nedlloyd Tasman; Adrian Maersk; Albert Maersk; Alexander
Maersk; Anna Maersk; AP Moeller; Arnold Maersk; Arthur Maersk; Safmarine
Oranje; Axel Maersk; Caroline Maersk; Carsten Maersk; Cecilie Maersk;
Charlotte Maersk; Chastine Maersk; Claes Maersk; Clara Maersk;
Clementine Maersk; Clifford Maersk; Columbine Maersk; Cornelia Maersk;
Cornelius Maersk; Ebba Maersk; Edith Maersk; Eleonora Maersk; Elly
Maersk; Emma Maersk; Estelle Maersk; Eugen Maersk; Evelyn Maersk; Georg
Maersk; Gerd Maersk; Gjertrud Maersk; Grasmere Maersk; Grete Maersk;
Gudrun Maersk; Gunvor Maersk; Jens Maersk; Jeppesen Maersk; Johannes
Maersk; Josephine Maersk; Lars Maersk; Laura Maersk; Laust Maersk; Leda
Maersk; Lexa Maersk; Lica Maersk; Luna Maersk; Maersk Aberdeen; Maersk
Ahram; Maersk Antwerp; Maersk Arizona; Maersk Arun; Maersk Atlantic;
Maersk Avon; Maersk Batur; Maersk Bogor; Maersk Brani; Maersk Bratan;
Maersk Gairloch; Maersk Garonne; Maersk Gateshead; Maersk Gironde;
Maersk Kelso; Maersk Kendal; Maersk Kensington; Maersk Kinloss; Maersk
Maine; Maersk Maryland; Maersk Newport (Line);
Maersk Norfolk; Maersk Vermont; Magleby Maersk; Majestic Maersk; Marchen
Maersk; Maren Maersk; Margrethe Maersk; Marie Maersk; Marit Maersk;
Mathilde Maersk; Mette Maersk; Nele Maersk; Nexoe Maersk; Nicolai
Maersk; Nicoline Maersk; Nora Maersk; Nysted Maersk; Olga Maersk; Olivia
Maersk; Oluf Maersk; Sally Maersk; Sine Maersk; Skagen Maersk; Sofie
Maersk; Soroe Maersk; Sovereign Maersk; Susan Maersk; Svend Maersk;
Svendborg Maersk; Thies Maersk; Thomas Maersk; Thuroe Maersk; Tinglev
Maersk; Tove Maersk; Troense Maersk; Taasinge Maersk
Brgds
Anette Horn
Assistant Manager
Technical Vessel Operation
Maersk Line
A.P. Moller - Maersk A/S
Esplanaden 50
1098 Copenhagen K
Denmark
Reg. no. 22756214
Tel: +45 3363 5020
http://www.maerskline.com
Tja, 2 vakanties en Kombuispraat een tijdje uit de lucht...
Maar beter laat dan nooit.
En we zien ook een lijst van alle Maerskschepen.
All the best
Jos
He Jos,
Zit nu met Pieter Dofferhof op de Mercator again.
Nog een nieuwtje.
Gr.Tino
Schrijf mijn naam in 't onderwerp en dan komt hij zeker bij mij terecht.
Of stuur 't naar fmk200@maerskcrew.com, da's beter.....
From: .ANETTEHOL
Date: Thu, 27 May 2010 09:19 +0000 Msg: AMOS-243638353
Subject: Ebba Maersk - beating a world record [Our Ref:MHS09726]
Good day
Yet again we have beaten another world record. With the loading of EBBA
MAERSK in Port Tangiers on 19 May 2010 with 15,011 TEU a new world
record was set as the most loaded container vessel ever with containers
stowed 9 tiers on deck; thus beating the last record on EMMA MAERSK of
14,511 TEU.
Breaking the elusive 15,000 TEU barrier has not been without its
challenges. Attempting the record not only required locating a port deep
enough, but one equipped with cranes tall enough to both stack to and
clear the 9th tier on deck, as well as the sourcing of enough locks to
secure all cargo.
EBBA MAERSK was never designed for the 9th tier, so a new profile had to
be created, twist locks had to be borrowed from EMMA MAERSK (proving an
excellent cooperation from the master and crew), and 50,000 tons of
ballast would be needed for the cranes to reach the 9th tier.
Thanks to hard work and excellent teamwork on all sides: NEU/SEU, all of
the 8 E-vessels (EBBA, EDITH, ELEONORA, ELLY, EMMA, ESTELLE, EUGEN, and
EVELYN contributing with inputs in order to reach the 15,000 TEU), APMT,
Eurogate, Loadstar Team, CENFLT, TVO and GSP, we made it happen! We are
already working on the next record which we will get by trimming the
vessel by the head, this will reduce the IMO visibility requirements and
give us about 80 FFE more, of course checking with our captains to see
what will be the Suez implications on this.
Pictures were taken while the vessel was at anchorage at Algeciras/Gibra
ltar anchorage for the under water hull cleaning.
Sent single header to
Safmarine Oranje; Safmarine Nomazwe; Safmarine Meru; Safmarine Mulanje;
Safmarine Mafadi; Safmarine Makutu; Safmarine Komati; Safmarine Bayete;
Safmarine Benguela; Safmarine Cameroun; Safmarine Nimba; Safmarine
Kuramo; Safmarine Nokwanda; Safmarine Ngami; Safmarine Nyassa; Safmarine
Nile; Safmarine Kariba; Safmarine Nakuru; Safmarine Nuba; +SINCONT;
Maersk Erimo; Maersk Innoshima; Maersk Inverness; Maersk Izmir; Maersk
Kalmar; Maersk Kampala; Maersk Karachi; Maersk Kiel; Maersk Kimi; Maersk
Kithira; Maersk Klaipeda; Maersk Kyrenia; Maersk Madrid; Maersk Palermo;
Maersk Patras; Maersk Pembroke; Maersk Penang; Maersk Phuket; Maersk
Radford; Maersk Regensburg; Maersk Ronneby; Maersk Roubaix; Maersk
Salalah; Maersk Salina; Maersk Savannah; Maersk Stepnica; Maersk
Stockholm; Mercosul Manaus; Mercosul Santos; Mercosul Suape; Nedlloyd
Barentsz; Nedlloyd De Liefde; nedlloyd Drake; Nedlloyd Hudson; Nedlloyd
Mercator; Nedlloyd Tasman; Adrian Maersk; Albert Maersk; Alexander
Maersk; Anna Maersk; AP Moeller; Arnold Maersk; Arthur Maersk; Safmarine
Oranje; Axel Maersk; Caroline Maersk; Carsten Maersk; Cecilie Maersk;
Charlotte Maersk; Chastine Maersk; Claes Maersk; Clara Maersk;
Clementine Maersk; Clifford Maersk; Columbine Maersk; Cornelia Maersk;
Cornelius Maersk; Ebba Maersk; Edith Maersk; Eleonora Maersk; Elly
Maersk; Emma Maersk; Estelle Maersk; Eugen Maersk; Evelyn Maersk; Georg
Maersk; Gerd Maersk; Gjertrud Maersk; Grasmere Maersk; Grete Maersk;
Gudrun Maersk; Gunvor Maersk; Jens Maersk; Jeppesen Maersk; Johannes
Maersk; Josephine Maersk; Lars Maersk; Laura Maersk; Laust Maersk; Leda
Maersk; Lexa Maersk; Lica Maersk; Luna Maersk; Maersk Aberdeen; Maersk
Ahram; Maersk Antwerp; Maersk Arizona; Maersk Arun; Maersk Atlantic;
Maersk Avon; Maersk Batur; Maersk Bogor; Maersk Brani; Maersk Bratan;
Maersk Gairloch; Maersk Garonne; Maersk Gateshead; Maersk Gironde;
Maersk Kelso; Maersk Kendal; Maersk Kensington; Maersk Kinloss; Maersk
Maine; Maersk Maryland; Maersk Newport (Line);
Maersk Norfolk; Maersk Vermont; Magleby Maersk; Majestic Maersk; Marchen
Maersk; Maren Maersk; Margrethe Maersk; Marie Maersk; Marit Maersk;
Mathilde Maersk; Mette Maersk; Nele Maersk; Nexoe Maersk; Nicolai
Maersk; Nicoline Maersk; Nora Maersk; Nysted Maersk; Olga Maersk; Olivia
Maersk; Oluf Maersk; Sally Maersk; Sine Maersk; Skagen Maersk; Sofie
Maersk; Soroe Maersk; Sovereign Maersk; Susan Maersk; Svend Maersk;
Svendborg Maersk; Thies Maersk; Thomas Maersk; Thuroe Maersk; Tinglev
Maersk; Tove Maersk; Troense Maersk; Taasinge Maersk
Brgds
Anette Horn
Assistant Manager
Technical Vessel Operation
Maersk Line
A.P. Moller - Maersk A/S
Esplanaden 50
1098 Copenhagen K
Denmark
Reg. no. 22756214
Tel: +45 3363 5020
http://www.maerskline.com