20.000 scheepvaartfoto's en 80 filmpjes

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
sidonius

Bericht door sidonius »

Zodra ik er aan de gang mee wil gaan zal ik het forum van te voren berichten zodat ik een idee kreeg over de hoeveelheid te maken dvd's

groet
Sidonius

Gebruikersavatar
John79
Berichten: 281
Lid geworden op: 02 nov 2004 13:30
Locatie: Scheveningen
Contacteer:

Bericht door John79 »

klinkt wel erg aantrekkelijk in elk geval, een idee, een kombuispraat dvd maken? :D
willemsingapore
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 nov 2005 09:46
Locatie: Singapore

Bericht door willemsingapore »

Misschien een idee om de fotos via het MartimeDigital Archive te laten publiseren. Die hebben al een grote verzameling fotos. Zie hier maar:
http://www.ibiblio.org/maritime/media/
Je kan lid worden van de site al geloof ik dat dat niet echt nodig is want ze hebben maar 2 geregistreerde leden...

Groetjes

Willem
rinus

Bericht door rinus »

als oud 10tjes lid hou ik het wel in de gaten wat er gaat gebeuren
als het zo ver is
gr.rinus
sidonius

Bericht door sidonius »

Diegene die bezwaar had tegen het uitbrengen van de dvd heeft zijn bezwaren ingetrokken. Belangrijkste reden was dat het commerciele motief ontbrak bij verspreiding. Altijd prettig te vernemen dat het initiatief nu breed gedragen wordt.

Met groet
Sidonius
deBlauwe

Bericht door deBlauwe »

Hallo Sidonius Ik ben ook voor een CD/DVD Maar zou het geen idee zijn om een FTP side te maken Dan kan iedereen die een mailtje naar jou gestuurd heeft,eenwacht woord krijgen en zelf downloaden dan zijn er nog een paar die met een modem zitten waar je dan voor moet/wil branden Groetjes Bert
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

deBlauwe schreef:Hallo Sidonius Ik ben ook voor een CD/DVD Maar zou het geen idee zijn om een FTP side te maken Dan kan iedereen die een mailtje naar jou gestuurd heeft,eenwacht woord krijgen en zelf downloaden dan zijn er nog een paar die met een modem zitten waar je dan voor moet/wil branden Groetjes Bert
Sidonius,de Blauwe schreef ftp side te maken,maar als eenvoudige Brbander weet ik niet wat dat weer voor een side is en met mij meerdere denk ik.
Dus s.v.p.cd-rom dvd
groeten uit een nat Breda
Cor
Il parle Il a parle
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ja, graag: gewoon een cd-r in een envelop. FTP sites zijn niet geschikt voor mensen met een 64 Kbps verbinding. :)
ed bartels

wat te doen met...

Bericht door ed bartels »

Ik houd me aanbevolen voor een cd-rom.
Groetjes Ed
deBlauwe

Bericht door deBlauwe »

Hallo Cor/Theo Voor een FTP side hoef je geen Computerfreak te zijn.En Theo ik dacht dat ik al gedacht had aan de mensen met een modem Groetjes Bert


Plaats reactie