Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Dan zal dat ongetwijfeld geregeld zijn, Harry. Vandaar dat ik me er ook niet overhaast in wilde storten. Voor een lokaal tv-station is het natuurlijk een prachtig item.
:)

Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Beste Kombuizers,

zo vlak voor de grote tocht van Harry nog een tussenstand van de pot:

€4840 !

Alle gulle gevers hartelijk dank namens Harry en de KNRM, postgiro 1808431 tnv Starrenburg te Veghel staat nog altijd tot uwes beschikking :P

m vr groet, Leo.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Leo, bedankt, :-D

Ik denk dat ik het goed heb dat er nog wat "toezeggingen" in de financiele pijp zitten, dus mijn recente schatting van 4900 Euro is wel redelijk bij de mensen.

Om te beginnen is dit een mooi rond bedrag om volgende week alvast eens op een " NEPcheque" te schrijven, in mijn oren klinkt het net zo mooi als "5000" ( En die jongens van de KNRM zullen best geen gegeven paarden in de bek kijken :wink: :roll: )

Tegen Juli, als het tijd wordt om "de tent te sluiten" zitten we wel op 5000 Euro, want ik loop in Nederland nog wel tegen een paar lieden aan die er " niet met een mooi praatje vanaf komen" :lol: :lol:

Terwijl ik dus NIET meer om extra organisatorisch werk zit te wachten had ik me o.a. voorgenomen om mijn persoonlijke nog in zeer goede staat verkerende maar "Exclusieve" Rugzak met "Lloyds Register" er op gegraveerd " bij opbod te verkopen".Ik hoop dat een ieder die dit leest al automatisch begrijpt dat dit " straffe maatregelen zijn, voor STRAFFE zaken, gedurende STRAFFE tijden" :wink: :lol: en dat die rugzak "niet voor een appel en een ei weggaat"
Het is tegen mijn principes om een " minimaal bedrag te stellen" maar ik behoud me het recht voor om het " hoogste bod niet noodzakelijkerwijs en vaststaand te accepteren" :lol: :lol: DAT klinkt wat vriendelijker maar komt op het zelfde neer :lol: :-D

De rugzak kan in Nederland OF worden afgehaald OF worden verstuurd op kosten van de koper en er komt een " Certificaat van authenticiteit" bij.

Let wel, als de roeierij voorbij is, is het allemaal over en "sloes" :lol:

( Ik las toevallig dat er een oud gammel reddingsvest van de " Titanic" dat 90 jaar in de zelfde familie is geweest, wie bewijst me dat dit authentiek is!!!, binnenkort bij Christie's in New York wordt verkocht en de verwachtte prijs is 60 K tot 80 K ( 80.000 van die groene Joe naait me nog steeds pekunia's) :cry: :cry:

Wat dat betreft moet m'n rugzakkie dan wel een ton opbrengen denk ik maar, want in dat ouwe zwemvessie zitten geen ritsies en m'n mooie zwarte LR zakkie wel!!! ( en een zachte komputor slof!!! :lol: )

OK mensen, WIE doet er een flinke klap op tafel!!!!
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Harry,

Kun je niet een fotootje plaatsen. Zodat we kunnen zien of er niet teveel zweetplekken opzitten. Verwacht ik overigens niet maar je weet nooit.

Groeten,
Harry
hdofferhoff
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
Locatie: sappemeer

Bericht door hdofferhoff »

Hallo Harry.

Er moet er èèn zijn die het eerste bod doet. En Harry als ik jouw verhaal mag geloven is het een , in uitstekende staat verkerend , collectors item.
Dat is mij dan wel 20 euro waard.

Gr. Huub.
Gerard

fissie....

Bericht door Gerard »

Ons rivierwater wordt steeds schoner. Vanmorgen werd er in de IJssel dit fissie gesignaleerd, voor het eerst in 120 jaar. Een jong beesie van bijna vijf meter. Hij grijnsde vriendelijk naar de camera. Volgens deskundigen had `ie al een week niet gegeten....hik....

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

is het een , in uitstekende staat verkerend , collectors item.
Huub, Harry et all,

Inderdaaaad, pracktisch gesproken " zo goed als nieuw" :lol: en inderdaad Huub je zegt het al " Kollektors item" :lol: :wink:
Ikzelf wilde dat woord niet in eerste instantie gebruiken, om niet al te veel als "een verkoper" te worden gezien maar ik kan de, op inzicht bestaande opmerking van mijn waarde neef bevestigen, er zitten inderdaad GEEN zweetplekken op. Verder zal ik mij op dit moment onthouden van opmerkingen welke wellicht "een mooie ontwikkeling" zouden kunnen gaan bederven :lol: :lol:

En tja Gerard, de Ijssel is een alreeds vanuit de oudheid bekende rivier, ze stroomde eerst van Noord naar Zuid, maar nu dus andersom en is reeds voor 50.000 jaar aan haar boorden bewoond geweest, je kunt dus van alles daar antreffen in het water :wink: :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ter Informatie aan mogelijk toekomstige bieders op de:

Kollektors item, ex ondergetekende in staat van nieuw "Origineel Eastpack USA" Rugzak, zonder zweetplekken met " Lloyds Register" exclusief opgeborduurd logo.

Een rugzak welke " Normaliter " NIET te koop is!!!
Voorzien van:
1) Zachte computor enveloppe, met zijrits.
2) Verstelbare en brede padded schouderbanden.
3) Twee-2- van ritsen voorziene hoofdvakken.
4) Twee-2- van ritsen voorziene " Prive" vakken.
5) Speciaal uitneembaar geldzakje, sleutelhanger etc. etc.
Rugzak zal worden voorzien van " Certifikaat van Authenticiteit" als zijnde beschikbaar gesteld door sponsor Lloyds Register t.b.v. de " KNRM roeitocht en als zijnde " de enige echte en originele LR Rugzak van HGH"

Ter verdere "Leeringhe ende Vermaek" zal ik gehoor geven aan het verzoek van mijn neef Harry C. Hogeboom en hem een paar foto's sturen die hij dan hopelijk wel hier wil plaatsen, goeie jonge die hij is! :lol: ( Hij heeft het me OOIT uitgelegd, maar ik ben de beschrijving nog steeds kwijt :oops: :oops: :lol: )

Voornoemde " Opbod spelregels blijven van kracht" en ik bedenk hierbij dat de sluitingsdatum dus rond 10 Juni of zo zal liggen.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ongezien: 35 euro.
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Roeiboottocht van Harry G.H over de IJssel

Bericht door Rose »

Hmmm,ongezien 50 Euro.
Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !


Plaats reactie