Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry,
Je hebt fantastisch je best gedaan voor de Goede Zaak! :D
Namens Kombuispraat en uiteraard zal de KNRM hier ook heel blij mee zijn, onze hartelijke dank. :wink:
Je roeitocht zal straks wereldwijd bekend worden als je zo doorgaat. :lol:
All the best
Jos

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Klappie Brandstof d'r bie!!

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Jos en Bram,

't Is net als met een goeie zware scheepsdiesel, steeds een klappie brandstof d'r bie en gewoon "deur kacheln" :wink:

Er komen vast nog wel enkele sponsors aan boord, waar nu al aan wordt gewerkt, we zijn hiermee nu op 50% van ons gestelde doel, dus het zou leuk zijn als we met dit Canadese voorbeeld van Lloyds Register een Nederlands kluppie aan boord konden piekelen.

Meestal doet goed voorbeeld goed volgen :wink: :D
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Maarre Harry,
Ik vind nog steeds dat je deze roeitocht in een eerlijke oude stalen roeiboot (het liefst overnaads geklonken en gejocheld of zoiets) moet maken inplaats van op die drijvende houten hometrainer. :wink:
All the best
Jos
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Ik zat meer te denken aan een gietijzeren sloep met pokhouten nagels........

m.v.g. Roy
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Gietijzeren sloep

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ja ja, as't an jullie legt dan komt er een emmer achter te hangen neem ik an :roll: :wink:

Het is allemaal met een "pleziertochie" begonnen en voor dat je d'r erg in hebt zit je tot oaver d'oooorn in't wark!!! :wink:

Ik zoek nog een vrijwilliger voor de positie " Marketing Manager" die volgende 2500 Euro komt vast niet zomaar binnen vliegen, Roy lijkt me net een mooi baantje voor jou, die VUTTERS hebben toch niks te doen!!! :wink: :roll:

Wat denk ie Jos??? :wink:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry,
Het wordt nu meer een kwestie van de Media erop attenderen en dan komen de sponsors er als vliegen op de stroop af.
Zelf ben ik een hele slechte verkoper.
Als werkstudent ging ik met mijn lelijke eend vol met rollen peperduur toiletpapier Noord Holland af en de drogisten zeiden dat het veel te duur was, tissue toiletpapier.
Ik had als argument: denk eens aan al uw klanten die aambeien hebben, maar ik gaf ze al gauw gelijk en DAT moet je dus niet doen. :wink:
Ik koop alles veel te duur en als ik iets wil verkopen krijg ik er geen stuiver voor.
Dus ik ben niet de aangewezen figuur om als marketing manager te opereren. :(
Roy heeft inderdaad veel connecties en zijn schutting staat nu overeind, heeft de storm overleefd van de afgelopen dagen, dus ik zou zeggen:
Roy, je hoeft alleen maar wat telefoontjes te plegen en mailtjes te versturen en de Nederlandse sponsors zullen gretig toehappen.
Voor het goede doel kunnen er banners etc geplaatst worden op dit topic, waar de doelgroep alom vertegenwoordigd is.
Moet nu echt gaan pitt'n. :(
All the best
Jos
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Daar zeg je zowat Harry !.
Een puts over the site, dan kan je het langzaam voorbij trekkende landschap nog eens goed in je opnemen. Toch wel een goed idee van je. Bovendien, de branding die de tegenliggers veroorzaken kunnen zo zonder moeite afgereden worden..............
Toch wel frapant dat je zelf met deze waardevolle nautische truucjes aan komt. Misschien moeten we je, ( achteraf beschouwd ), toch als fore runner van de huidige Marof zien !?.
Eerlijk is eerlijk je hebt altijd al voor een loepe zuivere symbiose tussen de nautische en technische dienst gepleit...........

Ene, nog eens wat, Vutter ?, als dat maar eens waar was..............

m.v.g. Roy
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Poen poen poen poen

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Jos en Roy,

Alles sal reg kom :wink: je moet overigens niet al te snel zijn om je eigen capaciteiten te onderschatten Jos, slap ouwehoeren is een kardinale eigenschap voor een kompetente "autohoezen" verkoper!!!! :D :D

Tja ik moet eerlijk aan Roy toegeven dat ik met een sleepbootje kon varen vooooor ik een karretje uit elkaar kon halen EN weer zodanig in elkaar kon sleutelen dat ie dan nog liep ook :wink:
EN wat meer is, HET gebeurde allemaal " Op'n IEssel", dus wat dat betreft heb ik er wel fidusie in!

En prachtig dialect woord is dat overigens dat zomaar "boven kwam drijven".
Trouwens je wil me toch niet wijsmaken dat je nog werkt Roy!! :roll: :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Je laatste zin, klopt als een bus Harry.
Maar als je eens wist hoe graag ik dat toch wel zou doen.........
Maar dat is weer een heel ander verhaal............

Dit totaal gefustreerde station sluit voor deze avond, all the best, Roy
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Zag dit bericht in de Volkskrant van vandaag.

Afbeelding

Ik neem aam dat dit stukje ook geroeid moet worden.


Groeten,
Harry


Plaats reactie