Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Ambuggiebar

Bericht door Compass »

Eindelijk maar toch. Begon ook al in te scheuren van de droogte.
Geef mij maar een driedubbele Azimuth met een klein scheutje glycerine.
Vandaag zuip ik door tot mijn deviatie voldoende groot is om dwarsuitlopend thuis te komen.

Ik zal Mart eens vragen of hij voor de machinisten even een recept maakt voor 'DIAGRAM'. Dan kunnen die zich even bezighouden met 'diagrammetje nemen' om te zien of de power output aan de eisen voldoet.
Proost

Groeten,
Bert de Boer

Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Ambuggiebar

Bericht door K.Brouwer »

Hoi Jos,

En variant van jouw verhaal meegemaakt op de Ana Isabel in Tampa.

Zit een enorme dikke neger op de hoek van het luikhoofd van ruim 2. Aan een ieder die langskomt zegt hij "Hey what's your name"! Waarop degene die langsliep zegt " My name is Joe" waarop die dikkert heel tevreden met een vette grijns zegt "Okay, f*ck you Joe".

Na dit verscheidene malen aangehoord te hebben ga ik pikheet houden en zit dit verhaal uiteraard in de messroom te vertellen. Na pikheet zegt die hwtk tegen mij "stuur,loop eens mee,kan je lachen".

Ik achter hem aan en hij loopt direct naar de plek waar dat klomp vlees zit leuk te wezen en prompt zegttie tegen die hwtk "Hey,what's your name" waarop die hwtk zich half omdraaid en zegt "What's
yours'? waarop die Dik Trom zegt "My name is Mike" waarop die hwtk prompt reageert met "Okay,f*ck
you Mike" :-D . Dat gezicht wat die vleesklomp toen trok :shock: ...Lag in een deuk !

Geef maar weer eens een Planters Punchje weg, er is toch geen hond ( met grunningers gevaren mien jong 8) ).
Groeten,K.Brouwer.
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Ambuggiebar

Bericht door hrobbers »

Nou laat ik maar een potje weg geven, gooi er gelijk ook wat lekkers bij voor de liefhebbers.
Lag nog op me kooi plankkie
Had een klein probleempje met mijn hutmaat die plotseling spoorloos is verdwenen maar dat is gelukkig op gelost
Hij is nog steeds spoorloos. :roll:
Dus dat probleem is ook de wereld uit. :mrgreen:

Ik pas ff als 'Maria dit op de plaat gooit. :shock:
voetsel.jpg
voetsel.jpg (40.58 KiB) 2917 keer bekeken
:P :P
Proost heren op jullie figuurtje
En het is heel erg lekker met heel veel knoflooksaus
P.S. morgen heb we ribbetjes

:-D
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Ambuggiebar

Bericht door Mart Hoogedoorn »

´Hoy Bert, ik was toch niet zover mis met die azimuth...dacht inderdaat dat het een eskimo drankje was, in iedergeval iets ut hog'n noord'n.vooral als er wat glicerine bij moet , zodat het niet meteen bevriest.
En tja...een diagrammetje nam ik ook nog al eens, hoewel de bestuurder dan zowat bij de eerste cilinder door het stuurhuis dak schoot. :mrgreen:
om in de sfeer te blijven; men neeme een half glas vodca... kieperen daar een in schijven gesneden lemon in, schep suiker en stampen maar,flink wat ijs blokjes er bij,tja dan hebbie weer een caiperinha...maar ''whats a name'',as 't moar lekker is :lol:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Over 'diagrammetje nemen' gesproken. :)
Morgenochtend na pikheet gaan we gissen buitenboord, helaas beschikt de dekdienst nog niet over voldoende lege bierblikjes, dus ik hoop dat iedereen vannacht zijn uiterste best doet voor het stroomjournaal van het KNMI. :lol:
Salute
Jos
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Ambuggiebar

Bericht door K.Brouwer »

JOS..........

Dat je de bieromzet in de bar wilt verhogen heb ik geen enkel bezwaar tegen :-D .

Maar nu gebruik je toch echt wel een"oneigenlijk argument" :shock: .

Neem een Planters Punch van mij voor de schrik 8) .

Groeten,K.Brouwer.
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Re: Ambuggiebar

Bericht door Albert »

Zo, doe mij maar een pilsje en geef die andere zuischuiten ook wat.
Wat denk je? Marjanne heeft net een vette bekeuring te pakken voor het door rood licht fietsen. Terwijl er geschreven wordt, krijgt ze ook nog een preek over zich heen.
'Mevrouw, u fietst twee keer achter elkaar door rood, dat is levens gevaarlijk!'
'Ach, dat valt wel mee ik heb eerst héél goed uitgekeken.'
'Dat denk ik toch niet mevrouw, wanneer u goed had uit gekeken, had u mij ook zien staan.'
Marjanne, die in de meeste gevallen het laatste woord heeft is even stil. Dan zegt ze heel timide: 'Hoeveel is de schade?'
'Op door rood fietsen staat 70 euro mevrouw.'
Hallo zeg, dat is even slikken voor Marjanne. De smeris vraagt:'Wilt u nog een verklaring afleggen waarom u door rood reed?' Marjanne, die zich alweer hervonden heeft, zegt:'Ja zeker, dat komt, doordat ik heb leren fietsen in Amsterdam.'

Vr. gr. Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Ambuggiebar

Bericht door K.Brouwer »

Met zo'n antwoord hij hij toch minstens 15% korting kunnen geven :-D :-D :-D .

Groeten,K.Brouwer.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Ambuggiebar

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Hier weinig fietsers..ze motten allemaal een auto,geeft niet hoe oud, als het maar rijd :oops:
De jongere fietsers die je dan nog ziet hebben absoluut geen idee waar ze mee bezig zijn,of lappen het aan hun slippertjes,ze rijden links van de weg of in het midden,maar liefst op de stoepen,een treurige zaak. :roll: :(
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Een van de voordelen van wonen in Warffum:
Het is een stoplichtloos dorp. :lol:
Salute!
Jos


Plaats reactie