Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
louis holleman

Re: Ambuggiebar

Bericht door louis holleman »

We zijn nou eenmaal met zijn allen geen 18 jarige Koreaanse Gookies meer, Jos. Maar een opname anno NU zou natuurlijk helemaal niet verkeerd zijn, dus volgende meeting dan maar? En dan vergelijken met The Beatles in Blokker, 196? :mrgreen: Voordeel is dat je het direkt via Faecesbook of MMS kunt delen.

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ambuggiebar

Bericht door Harry G. Hogeboom »

en op omfloerste wijze de tekst gekweeld, hetgeen een totale hysterie teweeg bracht bij al de aanwezige dames,
Ik had " De Reus van Heusden" reeds lang achter me gelaten in het schroefwater van het leven toen ik in 1982 met enkele Canadese walslurp kollega's in een Karioke tent verzeild raakte in Osaka :lol: Een van mijn waarde kollega's speelde zeer verdienstelijk piano en wij " stommelden" daar met z'n drie-en in een " Live performance" van " Green green grass of home"..........je wilt het nait weten, het dak kwam van die toko af.........het duurde niet lang - na 4 of 5 encore's of zo- of wij konden geen " Green grass" meer uit onze strot krijgen en goten er maar flink wat Kirin bier in!! :lol: Bij een vergelijkbare situatie in een "Westerse Tent" had de kroegbaas waarschijnlijk half weg de eerste ronde ons een glas bier in de handen gedrukt met het uitdrukkelijke verzoek om onze klep vooral DICHT te houden :mrgreen: ..maar nait zo in Nippon! :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
sparks
Berichten: 241
Lid geworden op: 09 feb 2015 22:52

Re: Ambuggiebar

Bericht door sparks »

Jos misschien opgeven voor "I got talent" of weet ik hoe al die programma's heten :shock:
sparks
Berichten: 241
Lid geworden op: 09 feb 2015 22:52

Re: Ambuggiebar

Bericht door sparks »

Dat reissie van mij was ook weinig stappen op zo'n gaspotje. Normaal 16 uur binnen aan zo'n slurfie en weer buiten.

Uitzondering Amsterdam om genoemde reden, Milford omdat de 2e helaas niet de ballasttank maar de bilge leegpompte :?: en men daar vond dat we dan toch maar even moesten wachten op een advocaat en Port Neches omdat de Amerikaanse vakbond kennelijk vond dat er dat weekend maar eens niet gewerkt moest worden. Werd wel met beide handen aangegrepen om eens ff wat anders van de wereld te zien.

Porvoo was ook apart paar dagen onderweg en nog 2 weken wachten omdat porpaan eerst op -42gr moest komen voor we konden lossen. Leuk spelevaren met de lifeboat.

Daarna overgestapt op reefers, dan lag je soms wel erg lang binnen als de locals hun bananen met pick-up truckies kwamen brengen. Was je blij als je weer eens het ruime sop op mocht en de bar van de club Med ter plaatse achter je kon laten waar je met beads moest betalen. :shock: Rare jongens die Fransen misschien iets voor de Grieken :idea:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Una trinkie para mie. :wink:
(klopt dit eigenlijk wel als je een drankje wilt weggeven? De dames vroegen dit namelijk ook altijd als je in een horecabedrijf in Braziel een versnapering aan het nuttigen was). :)
Maar ik geef dus een rondje weg, om verdere misverstanden te voorkomen.
Ik heb gisteren na een mislukte poging eerder mijn rechteroor weer uit laten spuiten en kan nu alles weer horen.
Binnenkort ga ik een zeecruise maken en dan is het verdomd prettig als je in gezelschap alles een beetje kan verstaan. :-D
Salute!
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Ambuggiebar

Bericht door Cor Leliard »

Proost Jos,
Het is nog vroeg maar al lekker warm,
Maria. voor mij een lekkere koude pint
Proost
gr Cor
Il parle Il a parle
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Ambuggiebar

Bericht door Bertus. »

Jos Komen schreef:Una trinkie para mie. :wink:
Binnenkort ga ik een zeecruise maken en dan is het verdomd prettig als je in gezelschap alles een beetje kan verstaan. :-D
Salute!
Goedemorgen fam. Komen,

Een behouden vaart gewenst, en misschien
zitten er ook wel wat Indonesische mensen aan boord.
En als ze dit dan tegen je zeggen, Dapatkah saya minum dari Anda,
en je zegt ja, dan ben je de klos. :lol:

Mvg. Bertus.
Harry Bernd (R.I.P.)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Harry Bernd (R.I.P.) »

Dan wordt het : Una trinky para ti.
Harry
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jos Linders »

Hallo Maria,
ja het is lang geleden dat ik hier was, maar vandaag heb ik iets te vieren, ik ben namelijk jarig dus doe iedereen maar wat te drinken. Doe mij maar zo'n alcoholvrij witbiertje. Proost!

Groetjes, Jos Linders.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
louis holleman

Re: Ambuggiebar

Bericht door louis holleman »

Nou Jos, dat sla ik niet af. Gefeliciteerd en dat je er nog lang van mag genieten.
Dat doe ik dan wel met een vinootje, bij deze inmiddels wat zakkende temperatuur (op dit moment buiten nog 24 graden hier in Oss) begint het weer iets aangenamer te worden dan eerder.
Santé!


Plaats reactie