Ambuggiebar
Re: Ambuggiebar
Buiten de beste wensen voor iedereen ook veel beterschap voor je love off your live.
Het leven is geen facebook
Re: Ambuggiebar
Wordt dit jaar 28 jaar samen Johnny, we trekken het wel.
Vanavond heeft ze een klein beetje rijst gegeten naast de beschuitjes.
Het bleef erin, dus morgen nog eens proberen...
Gelukkig morgen werk op het dorp, dus dicht bij huis...
Vanavond heeft ze een klein beetje rijst gegeten naast de beschuitjes.
Het bleef erin, dus morgen nog eens proberen...
Gelukkig morgen werk op het dorp, dus dicht bij huis...
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Re: Ambuggiebar
Nou....in de VS gaan ze de burgeroorlog dunnetjes overdoen....
Maar ze bereiken er wél iets mee:
Maar ze bereiken er wél iets mee:
- Bijlagen
-
- Naamloos.jpg (38.82 KiB) 1137 keer bekeken
Oost, west...ook best
- A.Kuiper/J.Pessoa/BR
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24
Re: Ambuggiebar
Het is wat Jan. Trump heeft hier nog een aanhanger in ''Capitáo Bozo''.
Zelfs George Washington kan het niet meer volgen wat daar in de V.S. aan de hand is. Neem allemaal maar wat te drinken.
Er werd in topic haven van Halifax gechreven over Anton Geesink in een bar in Moji.
Nu is mij dat niet bekend. Wel van de ''checkers club'' in Chinatown van Yokohama dat hij daar kwam.
.
Zelfs George Washington kan het niet meer volgen wat daar in de V.S. aan de hand is. Neem allemaal maar wat te drinken.
Er werd in topic haven van Halifax gechreven over Anton Geesink in een bar in Moji.
Nu is mij dat niet bekend. Wel van de ''checkers club'' in Chinatown van Yokohama dat hij daar kwam.
.
- Harry G. Hogeboom
- Berichten: 14439
- Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
- Locatie: Canada
Re: Ambuggiebar
Halifax gechreven over Anton Geesink in een bar in Moji.
Minder zuipen EN goed lezen!!!
HET... is mij trouwens heeeeeel duidelijk WAT ... daaar a/d hand is!
Minder zuipen EN goed lezen!!!
HET... is mij trouwens heeeeeel duidelijk WAT ... daaar a/d hand is!
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
"Don't sweat the small stuff"
- sparky-san
- Berichten: 2094
- Lid geworden op: 23 mei 2019 17:27
- sparky-san
- Berichten: 2094
- Lid geworden op: 23 mei 2019 17:27
Re: Ambuggiebar
Geef mij maar effe een tappie, Maria...
Ff bijkomen van het lachen....
Zoals ik al wel verteld heb, woont een zus van me in OstFreesland (niet ver bij Hannes vandaan, in Wiesmoor)
En ook in Duitsland hebben ze de Corona-ontkenners en de anti-vaxers....
Zij stuurde me dit: .
Geen speld tussen te krijgen !
Ff bijkomen van het lachen....
Zoals ik al wel verteld heb, woont een zus van me in OstFreesland (niet ver bij Hannes vandaan, in Wiesmoor)
En ook in Duitsland hebben ze de Corona-ontkenners en de anti-vaxers....
Zij stuurde me dit: .
Geen speld tussen te krijgen !
Oost, west...ook best
- A.Kuiper/J.Pessoa/BR
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24
Re: Ambuggiebar
Dat deed mij aan deze denken Jan, wat vrij vertaald uit een andere taal
eerste anti covid-19 prik gezet. En er zullen nog heel wat moeten volgen!!!
Maar geef toch maar wat te drinken Maria, zoals je weet, is nu eindelijk hier ook de eerste anti covid-19 prik gezet. En er zullen nog heel wat moeten volgen!!!
- A.Kuiper/J.Pessoa/BR
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24
Re: Ambuggiebar
Hoe doet Heineken het op de markt in Maria'a land?
---------------------------------------------------------------
Heineken is leider bij de bier voorkeur, maar niet in de verkoop. Waarom? De voorkeur van de consument gaat uit naar bier in glazen flessen, aldus 47% van de ondervraagden, die het een betere smaak in deze verpakking noemden.
Heinekens groene fles met lange hals is een favoriet geworden van Braziliaanse consumenten. In tien jaar sinds de komst van de Nederlandse brouwerij in het land heeft het merk de manier veranderd waarop bier wordt geproduceerd en geconsumeerd in Brazilië. Toch is het nog steeds niet het meest geconsumeerde merk.
In zijn meest uitgebreide onderzoek naar bierconsumptie tot nu toe, interviewde Credit Suisse 800 consumenten van alcoholische dranken in Brazilië, in samenwerking met de Gerson Lehrman Group, een Noord-Amerikaanse adviesgroep. De steekproef vertegenwoordigt de Braziliaanse bevolking in termen van leeftijd, geslacht en regio, maar niet in termen van inkomen of opleidingsniveau, hoger dan het Braziliaanse gemiddelde.
Volgens het onderzoek blijft Heineken het favoriete merk van de meerderheid, genoemd door 28% van de consumenten. Credit merkt echter op dat dit mogelijk komt door het opleidingsniveau en het inkomensniveau van de ondervraagden. De merken van Ambev, Brahma en Skol, komen op de tweede en derde plaats.
Ondanks dat het het favoriete merk is, wordt Heineken niet het meest geconsumeerd - Skol, uit de Ambev groep, is de verkoopleider, gevolgd door Heineken. Bovendien, hoewel Heineken favoriet is bij 28% van de ondervraagden, zegt slechts 22% dat dit het meest geconsumeerde merk is, een groot verschil tussen voorkeur en consumptie, merkt Credit Suisse op.
---------------------------------------------------------------
Heineken is leider bij de bier voorkeur, maar niet in de verkoop. Waarom? De voorkeur van de consument gaat uit naar bier in glazen flessen, aldus 47% van de ondervraagden, die het een betere smaak in deze verpakking noemden.
Heinekens groene fles met lange hals is een favoriet geworden van Braziliaanse consumenten. In tien jaar sinds de komst van de Nederlandse brouwerij in het land heeft het merk de manier veranderd waarop bier wordt geproduceerd en geconsumeerd in Brazilië. Toch is het nog steeds niet het meest geconsumeerde merk.
In zijn meest uitgebreide onderzoek naar bierconsumptie tot nu toe, interviewde Credit Suisse 800 consumenten van alcoholische dranken in Brazilië, in samenwerking met de Gerson Lehrman Group, een Noord-Amerikaanse adviesgroep. De steekproef vertegenwoordigt de Braziliaanse bevolking in termen van leeftijd, geslacht en regio, maar niet in termen van inkomen of opleidingsniveau, hoger dan het Braziliaanse gemiddelde.
Volgens het onderzoek blijft Heineken het favoriete merk van de meerderheid, genoemd door 28% van de consumenten. Credit merkt echter op dat dit mogelijk komt door het opleidingsniveau en het inkomensniveau van de ondervraagden. De merken van Ambev, Brahma en Skol, komen op de tweede en derde plaats.
Ondanks dat het het favoriete merk is, wordt Heineken niet het meest geconsumeerd - Skol, uit de Ambev groep, is de verkoopleider, gevolgd door Heineken. Bovendien, hoewel Heineken favoriet is bij 28% van de ondervraagden, zegt slechts 22% dat dit het meest geconsumeerde merk is, een groot verschil tussen voorkeur en consumptie, merkt Credit Suisse op.