Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
sparky-san
Berichten: 2094
Lid geworden op: 23 mei 2019 17:27

Re: Ambuggiebar

Bericht door sparky-san »

hh14.jpg
hh14.jpg (139.91 KiB) 569 keer bekeken
on a clear day, you can see forever . . . .

Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Ambuggiebar

Bericht door Allen »

@Johnny, ik zag dat je reageerde op topic “Wie weet”.

Hoe ist aan die kant met jullie?
Al enig zicht dat er op korte termijn actie ondernomen wordt?
Of is één en ander op de lange baan geschoven?
@Johnny, als het te privé is hoef je natuurlijk niet te reageren. :oops:

Hoe dan ook, sterkte voor jullie twee.
Grtn @Allen
Johnny
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 feb 2017 08:37
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door Johnny »

Allen schreef: 28 apr 2020 17:40 @Johnny, ik zag dat je reageerde op topic “Wie weet”.

Hoe ist aan die kant met jullie?
Al enig zicht dat er op korte termijn actie ondernomen wordt?
Of is één en ander op de lange baan geschoven?
@Johnny, als het te privé is hoef je natuurlijk niet te reageren. :oops:

Hoe dan ook, sterkte voor jullie twee.
Hoi Allen, bedankt voor je interesse, maar zo erg privé is het nou ook weer niet !
Het ging dachten we de goede kant op, zouden 17 maart opgenomen moeten worden en een dag later de
transplantatie zou gebeuren, een dag van te voren belde het Erasmus MC op dat ivm de uitbraak van het virus
alle operaties waren uitgesteld......tot nader bericht helaas, we stonden er al helemaal klaar voor tassen ingepakt onze
Rhodesian Ridgeback naar een logeeradres in Drenthe gebracht en dan zo'n bericht krijgen is flink balen.
Vorige week te horen gekregen dat ze over een maand waarschijnlijk weer "gewone" patiënten gaan behandelen.
We zijn nog steeds optimistisch, wij kunnen er niets aan doen aan al die narigheid.
En buurman van ons die is mede doordat hij besmet was met Corona overleden, hij was al zwaar ziek maar dat klote
virus was net de iets te veel voor hem, ook de vader van een collega van mij is er aan overleden, komt wel allemaal dichtbij zo.
Ik ben me hele leven altijd gezond geweest op wat kleine dingentjes na, maar nieren weer goed laten werken gaat
niet met een paracetamolletje lukken.
Nu met een aardige hoeveelheid pillen en iedere nacht 10 uur lang aan de dialyse gaat het leven gewon door maar ik kom wel zo weinig mogelijk buiten.
Het leven is geen facebook
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Ambuggiebar

Bericht door v+d »

Johnny volhouden en uit de buurt van miss Corona blijven, het is een kreng ;)
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10558
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door jdbvos »

Ja idd, hou vol John. En veel sterkte en succes de komende tijd

Denk positief
maar blijf negatief !
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
A.Kuiper/J.Pessoa/BR
Berichten: 8139
Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24

Re: Ambuggiebar

Bericht door A.Kuiper/J.Pessoa/BR »

Je begint dat hele gedoe met dat covid-19 pas echt goed te begrijpen, zoals Johnny het verwoord, als er mensen
uit je eigen familie wegvallen, of bekenden uit je buurt. Sterkte met je gezondheid!!
+++
toms diner stupid questions.jpg
toms diner stupid questions.jpg (77.25 KiB) 743 keer bekeken
Even iets heel anders nog even voordat het virus zo een grote rol begon te spelen.
In het Amerikaanse Denver (Co) is een restaurant waar ze iets heel speciaals op het menu hebben:
sides.jpg
sides.jpg (12.04 KiB) 743 keer bekeken
Een stomme vraag stellen!! Kost je ook nog geld, 0,38 cent. Of je er ook een antwoord op krijgt moet ik jullie schuldig blijven.
=======================
charge-bill.jpg
charge-bill.jpg (16.05 KiB) 743 keer bekeken
charge-bill           tom's diner_1.jpg
charge-bill tom's diner_1.jpg (17.65 KiB) 743 keer bekeken
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2412
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Ambuggiebar

Bericht door peelander »

Stomme vragen:
Ik had een pret job naast mijn normale bezigheden.
Dat was catering op een zeilklipper en om die tent te draaien hoefde je geen Maria te zijn.
Hebben net aangelegd in Zierikzee, komt er een vrouwelijke passagier naar me toe en vraagt met een benauwt stemmetje “mag ik nog naar de WC?”. Was zeker een frequent spoor reizigster. Deze heb ik van alle stomme vragen in de acht jaar daar varen het best onthouden.
Groeten
Jan van der Pluijm
Johnny
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 feb 2017 08:37
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door Johnny »

Johnny schreef: 28 apr 2020 21:33
Allen schreef: 28 apr 2020 17:40 @Johnny, ik zag dat je reageerde op topic “Wie weet”.

Hoe ist aan die kant met jullie?
Al enig zicht dat er op korte termijn actie ondernomen wordt?
Of is één en ander op de lange baan geschoven?
@Johnny, als het te privé is hoef je natuurlijk niet te reageren. :oops:

Hoe dan ook, sterkte voor jullie twee.
Hoi Allen, bedankt voor je interesse, maar zo erg privé is het nou ook weer niet !
Het ging dachten we de goede kant op, zouden 17 maart opgenomen moeten worden en een dag later de
transplantatie zou gebeuren, een dag van te voren belde het Erasmus MC op dat ivm de uitbraak van het virus
alle operaties waren uitgesteld......tot nader bericht helaas, we stonden er al helemaal klaar voor tassen ingepakt onze
Rhodesian Ridgeback naar een logeeradres in Drenthe gebracht en dan zo'n bericht krijgen is flink balen.
Vorige week te horen gekregen dat ze over een maand waarschijnlijk weer "gewone" patiënten gaan behandelen.
We zijn nog steeds optimistisch, wij kunnen er niets aan doen aan al die narigheid.
En buurman van ons die is mede doordat hij besmet was met Corona overleden, hij was al zwaar ziek maar dat klote
virus was net de iets te veel voor hem, ook de vader van een collega van mij is er aan overleden, komt wel allemaal dichtbij zo.
Ik ben me hele leven altijd gezond geweest op wat kleine dingentjes na, maar nieren weer goed laten werken gaat
niet met een paracetamolletje lukken.
Nu met een aardige hoeveelheid pillen en iedere nacht 10 uur lang aan de dialyse gaat het leven gewon door maar ik kom wel zo weinig mogelijk buiten.
Nog een updeetje; volgende week woensdag opname in het Erasmus MC voor de niertransplantatie.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hehe, eindelijk.
Het leven is geen facebook
Patru (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Patru (R.I.P) »

Johnny,
Dat is heel goed nieuws voor jullie. :D
Zet hem op volgende week samen en veel succes en beterschap.
Groet, Paul G.
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2208
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jinny »

Goed nieuws inderdaad, zet 'm op en beterschap.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?


Plaats reactie