Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Patru (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Patru (R.I.P) »

Dat is zeker balen Johnny.
Vooral omdat jullie al zo lang naar die behandeling toe geleefd hebben.
Voor 5 jaar terug werd bij mij een hartoperstie uitgesteld;; ik weet ongeveer hoe groot je teleurstelling is.
Veel sterkte voor jullie in deze moeilijke periode.
Groeten uit Zwolle, Paul G.

Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4861
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24
Locatie: Tukkerlaand

Re: Ambuggiebar

Bericht door Allen »

@Johnnny & Ega, een tiedje retour wenste ik nog veel sterkte,
succes en een goed herstel.
Helaas, achteraf loze woorden.

Hou jullie haaks.

Rekk'n en der bie bliem'n al zal dat nich mitvall'n.
Sterkte samen.
Good goan.

Grtn uut Tukkerlaand.
Grtn @Allen
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2215
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jinny »

Johnny, een knuff van de Faeröer.
Dat is een tegenvaller.
Veel sterkte.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Martinus
Berichten: 1006
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Ambuggiebar

Bericht door Martinus »

Sterkte Johnny!!!
chocomel.jpg
chocomel.jpg (2.82 KiB) 920 keer bekeken
Johnny
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 feb 2017 08:37
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door Johnny »

Hartelijk dank allemaal voor het meeleven, helaas weer maar wachten, zijn nu al vanaf september 2018 bezig met allerlei onderzoeken, testen, (veel)bloed prikken, gebit totaal laten saneren ivm bacteriegevaar, nu ook al 4 maanden thuis omdat werken niet meer lukte, ik was iedere keer doodmoe en uitgeput en dat kan je in mijn werk dus niet hebben, ik vervoer gevaarlijke chemicaliën en een dan een moment van ff niet opletten...……...ik kijk nog steeds zeer vol vertrouwen naar de toekomst en blijf ondanks de barre tijden positief denken.
Het leven is geen facebook
Gebruikersavatar
Brazuca
Berichten: 2134
Lid geworden op: 04 mei 2009 00:06
Locatie: São Paulo
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door Brazuca »

jdbvos schreef: 15 mar 2020 10:55 Dus zat ik maar eens op de bank te praten met m'n vrouw...
Blijkt ze te zijn ontslagen bij V&D !!!
ha ha ha, :lol: Dat doet me herinneren aan die bejaarde man die tijdens een autoritje alle details van zijn eerste autos ophaalt , zoals kleur, PK's, aantal kleppen, cilinderinhoud en dat soort zaken, en dat na de 5e auto, bevestiging vraagt aan zijn vrouw die naast hem zit.
"Herinner jij deze auto nog ? uh uh uh ...." :oops:
en dat hij niet meer op de naam van zijn vrouw kan komen ....

Doe mij maar een Calvados, dat wordt van appels gebrouwd, en zoals het spreekwoord zegt: "an apple a day, keeps the doctor away" , dus daar houden wij ons maar aan.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10601
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door jdbvos »

Ja, Dick, zo'n gesprekje met je vrouw op de bank verricht wonderen: je leert zelfs nog iets...
Het blijkt gewoon een aardig mens te zijn !
:lol: :lol: :lol:
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10601
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door jdbvos »

Ik verzin het niet: dit stond zó op net MSN-news….
Frank Marsmeier heeft een collega, zo te zien....
Bijlagen
joep.jpg
joep.jpg (31.25 KiB) 770 keer bekeken
Oost, west...ook best
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: Ambuggiebar

Bericht door Sparks316 »

Ja, het was ook op het NOS-journaal om 1800.
Of je nou Jansen, van Oranje-Nassau of gewoon van 't Hek heet, maakt niks uit.

Ik vond bij het "opruimen van een ruimte" (ik had weer zo'n bui) nog een paar leuke itempjes van vroegâh:

Een hutsleutel van het m.s. Peter Pan (oude versie van 1973/74) en ook eentje van de nieuwere Peter Pan (1986), waar ik in augustus 86 nog een keertje mee naar Trelleborg ben overgestoken. Dat gebeurde natuurlijk wel vaker dat je vergat in te leveren, maar doorgaans leverde je die bij een volgend bezoek aan de terminal weer in, want je kon er toch niks mee. Het zal de schrootprijs wel verlaagd hebben, toen ze gesloopt werden. Van de nieuwere weet ik niet eens of ze nog rondvaart, want ze is uiteindelijk bij DFDS terechtgekomen na verbouwingen, maar dan nog altijd iets van 35 jaar oud.
Net als een stelletje tickets voor die Silja en Viking ferries (ook niks meer waard, behalve voor mij), ook al uit 1986, de laatste keer dat ik er mee overgestoken ben. De meeste had ik allang geleden weggegooid, maar toch leuk deze nog eens terug te vinden.

Ik neem nog maar een anti-Corona-wijntje :mrgreen:
Louis
Gebruikersavatar
Leo Bokkum
Berichten: 508
Lid geworden op: 15 dec 2006 05:30
Locatie: Oost Drenthe

Re: Ambuggiebar

Bericht door Leo Bokkum »

Maria of welk wederopgestaan welgevormd figuur er achter deze bar staat: Geef me wat te zuipen. Maakt niet uit wat, als het maar nat en sterk is.

Want wat me nou is overkomen:

Word ik vannacht wakker omdat ik moet piesen, stap de slaapkamer uit, loop door de schuur waar m'n werkplaats behoort te zijn; zie ik daar alleen f*cking wc-papier!
In elke onderdelenkast en iedere kist waar gereedschap behoort te liggen, zie ik alleen nog maar witte rollen. De draaibank vervangen door een bult welriekend blauwgebloemd dubbelzijdig Popla, de freesbank nagebouwd van vochtige billendoekjes. De boormachine onzichtbaar achter een kuub welbekende grijze rollen van dubieuze kwaliteit die de grofheid van schuurpapier 60 aardig benaderen!!
Ik finaal woest op zoek naar m'n wief. Natuurlijk ergens te vinden dat kreng. Zal wel aan het hamsteren weze..
Maar eerst ff naar de plee, want de nood wordt nu wel errug hoog.
Wel alle gloeiende javanen op een kromme bamboestok!! Ook de plee nergens te vinden, uitsluitend blinde wanden van wc-papier...
Dan maar in de wasbak.
Goooverdegooo!! Wasbak helemaal weggestapeld achter honderden voordeelpakken Albert Hein schijtrol!!! :evil:




Gelukkig werd ik toen wakker omdat ik moest piesen... :roll:

Wat zo'n media-bombardement van coronaberichten toch allemaal niet uitvreet met een mens. :?

Doe mij nog maar een dubbele tegen de schrik en de rest een rondje op onze zoveelste ondergang.
Als het meevalt valt het niet tegen, als het tegenvalt heb ik een mooi leven gehad.
Proost.
Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is


Plaats reactie