gezocht gegevens Rio Frio
-
rio frio
Hoi Jan
Ik zat op de rio frio toen ze werd opgelegd ,het was het einde van een 5 jarig charter en `t was rustig aan het front
Dus leeg van New York naar Moerdijk ,ik heb altijd heerlijk op de "honolulu"klasse gevaren , maar met 5 man op een opgelegde boot was niks het gaf me een triest gevoel.
Ik zat op de rio frio toen ze werd opgelegd ,het was het einde van een 5 jarig charter en `t was rustig aan het front
Dus leeg van New York naar Moerdijk ,ik heb altijd heerlijk op de "honolulu"klasse gevaren , maar met 5 man op een opgelegde boot was niks het gaf me een triest gevoel.
Rio Frio
Ik vond nog een plaatje van de Rio Frio in het pocketboek Scheepvaart 93

Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
-
rio frio
Hoi Jan
Zal m`n dochter om een spoed cursus vragen hoe foto`s op het internet te plaatsen, dus foto`s volgen nog.
Zal m`n dochter om een spoed cursus vragen hoe foto`s op het internet te plaatsen, dus foto`s volgen nog.
-
-
-
-
Hier dan nog wat gegevens van de Honolulu, de eerste van de 4 schepen, (Honolulu, Lanai, Rio Frio en Christina). Het artikel uit de Holland Shipbuilding toen de Honolulu in de vaart kwam, gepublicieerd in oktober 1979

en de laatste pagina van dit artikel met het algemeen plan staat bij het topic dekplannen

en de laatste pagina van dit artikel met het algemeen plan staat bij het topic dekplannen
Groeten Jeroen