SS Rotterdam

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
NicoRos
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 sep 2009 02:01

Re: SS Rotterdam

Bericht door NicoRos »

Henk,
Mijn plan is om begin januari met de levering te starten.
Er is wat belangstelling uit de VS en enkele bedrijven, maar particulieren haken af vanwege het formaat, de kosten (1877,00 ex BTW) maar vooral tegenstribbelende vrouwen,

https://picasaweb.google.com/1036923805 ... ale1200New

Gebruikersavatar
henkiehenk
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 dec 2006 17:24
Locatie: Obdam

Re: SS Rotterdam

Bericht door henkiehenk »

Zeer mooi model ,,heb daar wel een weekje ruzie met de vrouw voor over :lol: :mrgreen:

meer ja ook hier crisis :?
power to the diesel
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: SS Rotterdam

Bericht door Gerrit »

Hier een site met foto's van de SS Roterdam.
gemaakt door Peter Herweijer (Bedrijfsfotografie)

http://portfolio.fotoserviceijmond.nl/#36.83
Groetjes Gerrit.
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: SS Rotterdam

Bericht door Ton Pekel »

Dit item maar weer eens omhoog halen

Bijzonder leuk.... Ik heb contact gekregen met een oud medewerker van de receptie bij de firma X via facebook blijkt die vroeger als bediende op de ss" Rotterdam" wat reizen gemaakt te hebben. We kenden elkaar eigenlijk zeker 25 jaar bij X en nooit geweten dat we op hetzelfde schip hebben gevaren. Het leven blijft een verrassing hoor. Hij verwende mij met wat foto's en die plaats ik hier. Het was op een wereldreis, jaar 1964. Daarvoor heeft die wat cruises gemaakt 1963 7 stuks volgens zijn e-mailtje.
Tien jaar later was ik op de ss Rotterdam" gelukkig maar kort 3 mnd, was lang genoeg daar.
Foto 1 De bemanning (civiele dienst?) even luieren op het voordek, de passagiers aan wal.
Foto 2 De Rotterdam voor anker met de tender(s) ernaast
Foto 3 Voorblad van een menu kaart op de wereldcruise 1964
Foto 4 Info blad voor de passagiers wie hun tafel steward was. ( de collega heet Hans Pol)
Misschien dat kombuizers zich herkennen op foto nr 1..of de tafel steward Willy Marynissen ik ben benieuwd.
Bijlagen
Foto 1.jpg
Foto 1.jpg (163.78 KiB) 5295 keer bekeken
Foto 2.jpg
Foto 2.jpg (139.47 KiB) 5295 keer bekeken
Foto 3.jpg
Foto 3.jpg (632.29 KiB) 5295 keer bekeken
Foto 4.jpg
Foto 4.jpg (77.89 KiB) 5295 keer bekeken
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Ruud (R.I.P.)

Re: SS Rotterdam

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Voor wie het gisteren gemist heeft :?:
AVRO Close up: Ode aan Rotterdam

http://www.nederland1.nl/gemist/54125
mario van parijs
Berichten: 101
Lid geworden op: 16 dec 2007 12:50
Contacteer:

Re: SS Rotterdam

Bericht door mario van parijs »

na de eerste 5 minuten was ik bang dat het alleen maar ging over asbest en achterlijk lelijke kunst.

Doch niks is minder waar, en blij met de tip!


Groeten!

Mario

ps. blijft goud spul, dat asbest, jammer dat je er dood van gaat. Als je maar lang genoeg wacht en genoeg ervan in je vloeitje hebt gestopt... steenwol en glaswol is en blijft maar een surrogaat.....
mario van parijs
Berichten: 101
Lid geworden op: 16 dec 2007 12:50
Contacteer:

Re: SS Rotterdam

Bericht door mario van parijs »

toch wel erg veel aandacht over die achterlijk lelijke kunst en asbest en nul komma 1 over de scheepsbouwers.

Nou OK, ook kunstenaars die vertellen dat ze een mooie boeg HAD.


En hoe mooi het lapje shit wel niet is en hoe mooi en adembenemend het relief wel niet is.



Heb er bijna weer zo´n Karwei klus emmer voor nodig en die helemaal tot het randje volblaffen.


M


PPPPS
Ik heb hem nu helemaal afgezien, en als je van ACHTERLIJK LELIJKE kunst op TOEVALLIG een stalen gelast en geklonken boot houd, moet je een uur van leven uittrekken en dit kijken.
Doch had ik uiteindelijk NIET genoeg aan die ene Karwei klus emmer. Ik ruim het morgen wel op.


Plaats reactie