Wie weet ?

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: Wie weet ?

Bericht door Sparks316 »

Dat is 'm inderdaad. Opgelost dus, heren. Dank voor de moeite en neem vanavond maar een consumptie bij Maria!
Louis

Gebruikersavatar
jacko
Berichten: 3226
Lid geworden op: 21 jan 2008 17:38
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: Wie weet ?

Bericht door jacko »

Proost :-D
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: Wie weet ?

Bericht door Sparks316 »

Eigenlijk best wel jammer, dat die hap uiteindelijk zo verwaterd is, dat het officiele groeten tot het verleden behoort.
Ik kwam er voor de eerste keer langs met volgens mij de Hathor (KNSM) en op de brug werd ik alvast gewaarschuwd voor "het fenomeen". Daar stond ook iemand onder aan de mast om de vlag even te laten zakken en weer te hijsen. Zo ook op de Reuzin van Zwartsluis. Dat hoefde alleen maar overdag, want als het donker was hield de hele fanfare op. En een fanfare was het wel, zolang het niet straffe zuidenwind was kon je aan boord meegenieten van de "Begrüssungs-kapitän" die natuurlijk met zo'n Elbsegler op het aanwezige publiek vermaakte met gegevens als "hoe heet dat schip/waar komt het vandaan/wat vervoert het" enz. enz. En intussen schetterde je eigen volkslied over het water en werd je "Welkom in Hamburg of goede reis" gewenst. EIgenlijk wel een unieke situatie, want waar kwam je dat nog meer tegen? Dus deed je er (toen) best wel graag aan mee. Maar dat schijnt tegeswoordig niet meer te kunnen - mogelijk gevolg van de marginale bezetting? Trouwens, wat zal het een Flip interesseren of het Wilhelmus getoeterd wordt? Ik ga maar ff naar Maria om mijn verdriet weg te spoelen :roll:
Louis
Gebruikersavatar
A.Kuiper/J.Pessoa/BR
Berichten: 8142
Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24

Re: Wie weet ?

Bericht door A.Kuiper/J.Pessoa/BR »

Vanavond werden op de site van Wikipedia hier in Brazilie de volgende aankondigingen gedaan.

+
anuncio de wikipedia.jpg
anuncio de wikipedia.jpg (69.57 KiB) 7046 keer bekeken
+
anuncio1.jpg
anuncio1.jpg (20.87 KiB) 7046 keer bekeken
+

Zijn er in andere continenten door Kombuisgebruikers ook aankondigingen voor giften waargenomen
op de site van Wkipedia?.
ship-wis
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 feb 2019 04:24

Re: Wie weet ?

Bericht door ship-wis »

ja, ik doneer gemiddeld 5E
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2208
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Wie weet ?

Bericht door Jinny »

Regelmatig.
Nu toevallig niet.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10559
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Wie weet ?

Bericht door jdbvos »

ik ook, maar ik moet bekennen: niet jaarlijks.. alleen wanneer er weer zo'n verzoek komt...
...en die komt alleen maar wanneer je op de site komt, en zo vaak is dat niet voor mij...

Zie het als bij Kombuispraat en het Kustvaartforum...op die laatste is nu reclame/add's, en op Kombuispraat (nog) niet. In al z'n goedheid voorzag Jos in de kosten van de site, denk ik, maar bij zijn verscheiden zal het hier ook gaan gebeuren, tenzij een soort abonnementsprijs wordt berekend...
Een site in de lucht houden kost geld, en dat moet ergens vandaan komen.
De eenvoudigste manier is dan middels "belangrijke mededelingen van onze sponsors"...want abonnees zijn heel moeilijk te vinden of te continueren..


't is nait aanders...
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Wie weet ?

Bericht door K.Brouwer »

Heb best wel een handvol euro's over om Kombuispraat reclame vrij te houden. Geef maar een indicatie en/of
het mogelijk is.

Groeten, K.Brouwer.
Gebruikersavatar
A.Kuiper/J.Pessoa/BR
Berichten: 8142
Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24

Re: Wie weet ?

Bericht door A.Kuiper/J.Pessoa/BR »

Dame en mannen, dank voor u reacties.
Die reclames moeten we hier maar niet hebben. We wachten het maar even af.
Martinus
Berichten: 1003
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Wie weet ?

Bericht door Martinus »

Je ziet dit soort Wikipedia verzoeken regelmatig. Ik ben niet bereid er aan mee te betalen.


Plaats reactie