Stagevaren, Kustvaart Harlingen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Afbeelding

Bier staat al koud Oebele :lol:

Dat je een leuke tijd aan boord mag hebben.

Groeten Bert.

Oebele

Bericht door Oebele »

Dat ziet er goed uit Bert! :wink: Op de Thalassa was de ''Storm bar'' al iets legendarisch, dus ik ben benieuwd! :-D
Bedankt voor jullie leuke reacties mensen, ik wens jullie allen een goed weekend!

Groeten, oebele
Mennojan

Bericht door Mennojan »

Oebele schreef:Goedenavond mensen,

Inderdaad het word de storm! Jos, volgens mij tuft de oude Storm nu rond als de Sardijn! :wink:
Maandagochtend, 09:00 vertrek uit Harlingen richting R'dam!
... eindelijk... :roll: :wink:

Groeten, Oebele
De Sardijn is de ex Vlieree van KH, maar die is inmiddels ook al verkocht en vaart nu als Passaat :wink:

De oude Storm is nu Bergfjord volgens Equasis.
Oebele

Bericht door Oebele »

Bedankt voor de info Mennojan, ik wist wel dat 1 van hun schepen was verkocht als Sardijn! :wink: maja dat was een 50% kansje, of de Vlieree of de Storm! :-D

Groeten, Oebele
Oebele

Bericht door Oebele »

Een hele goedemiddag mensen,

Na een maandje ben ik helaas wegens bepaalde omstandigdheden weer terug aan de wal. Heb een leuke tijd gehad, veel havens gezien, en geen tijd gehad om een mailtje te sturen zoals jullie wel hebben gemerkt! :D Ik was al blij als ik me ouders of vriendin ff kon bellen of mailen, dus Kombuispraat is er helaas een beetje bij in geschoten. Ik ben vandaag samen met de 1e stuurman en de vakantiewerker van boord gegaan in Brake, Duitsland. Daarna meteen de vuurdoop gehad wat betreft mijn autorijden, want ik bleek de enige te zijn die zijn rijbewijs bij em had... :wink: Ik wens jullie een fijne avond!

Groeten, Oebele
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Oebele ben ik je in Rauma en kotka misgelopen :?: :?:
Oebele

Bericht door Oebele »

Ha Ronny,

In Rauma ben ik niet geweest, in Kottka en Turku wel! Ik heb in Kotka geen Splietboot gezien, wanneer waren jullie daar?

Groeten Oebele
ronny

Bericht door ronny »

Hoi.

Tja ergens in april en eind juni begin jullie chinasjit lossen geloof ik


Plaats reactie