SMN

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
rijsdam (R.I.P.)

Re: SMN

Bericht door rijsdam (R.I.P.) »

Met Frans Bosman gaat het naar zijn leeftijd gekeken nog heel goed,
hij woont nog altijd in Leiderdorp en staat in de telefoongids
als het goed is anders heb ik zijn nummer wel ergens.

Gr.Bert Rijsdam

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: SMN

Bericht door Joop »

Mooie kleurenfoto Ruud!
Die zal ik samen met de foto van de hond Zwieppy aan hem toesturen.
Het zou geweldig zijn als we Frans zijn adres en telefoonnummer konden achterhalen.
Jaap wist dat hij in Leiderdorp woonde maar had geen adres of telefoonnummer
Ik heb er wel naar gezocht maar nog geen reactie van eventuele familie gekregen.
Bert, als je een telefoonnummer en/of adres hebt kunnen we Frans ook een kaartje sturen.
Groetjes Joop
rijsdam (R.I.P.)

Re: SMN

Bericht door rijsdam (R.I.P.) »

Frans woont aan het nievaartpad nr is me onbekend.
geef me even dan zoek ik het nr.thuis op,zit nl nu op mijn werk.

groet,Bert Rijsdam
Gebruikersavatar
Ruud Elbertse
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jan 2010 14:13

Re: SMN

Bericht door Ruud Elbertse »

Hoi Bert en Joks,

Geweldig, wat een berichtje met foto al niet teweeg kan brengen! Wacht jullie vorderingen met belangstelling af. Begrijp ik dat Frans en Jaap elkaar uit het oog zijn verloren? Hoe is het mogelijk, na zo veel jaren met elkaar, in 'concubinaat', te hebben gevaren! :lol:

Groet, Ruud
Hansk

Re: SMN

Bericht door Hansk »

Frans woont op: Nievaartpad 12 2353 SL Leiderdorp


groetjes
HansKleton

Re: SMN

Bericht door HansKleton »

Hoi Joks wathson 8) is ook nog bezig geweest om Frans op te sporen maar kon hem ook niet vinden
het zou toch mooi zijn om hun via deze weg met elkaar in kontakt te brenge

Bert wat voor werk je doet weet ik niet maar het kombuispraat virus heeft je weer aardig te pakken
Maar nog een foto van Frans aan boord van de Batjan
groetjes Hans
Bijlagen
batjan.JPG
batjan.JPG (557.35 KiB) 2457 keer bekeken
rijsdam (R.I.P.)

Re: SMN

Bericht door rijsdam (R.I.P.) »

Ik werk bij de universiteit Leiden als receptionist,ik draai daar ook
avond en weekendiensten,heb Frans al een poosje niet gezien al wonen we
hemelsbreed vlak bij elkaar als het een kilometer is is het veel.

Groet Bert.
Gebruikersavatar
Ruud Elbertse
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jan 2010 14:13

Re: SMN

Bericht door Ruud Elbertse »

Dankjewel Hansk, voor deze aanvulling. Ik ga zeker contact maken met de 'dizygote tweeling', :roll: Frans Bosman en Jaap Korpershoek!

Groet, Ruud
Bud

Re: SMN

Bericht door Bud »

Debbie,bedankt voor je snelle reactie op m'n vraag.Ga binnenkort proberen om hem te wijzen en nog twee anderen op Kombuispraat,hoop op 'n goede afloop M.vr.gr. Ger.
Bud

Re: SMN

Bericht door Bud »

Zat vandaag op deze topic vanaf pag 150 e.v.en kreeg meteen een deja vu,moest op mijn eerste reis [op'n tanker]altijd eten bijhalen,dus via de kippenloop naar de midscheeps en terug.De nasi op m'n bord was al vet afgekoeld,en ik sprong a.h.w.in m'n stoel en meteen die lepel in mijn broodmolen[geweldige kok !],kreeg de sensatie van m'n leven,er lag wat makan goed gecamoefleerd over een lepel Lombokjes [waarop ik de snelste hordeloper werd ,bekend bij de Lloyd !!],en hoe ik op de poep ben geraakt,via de pantry,is weg.Daargekomen deed diep[na sloten water !!] inademen meer kwaad dan goed,en dan dat lachen op de achtergrond hielp ook nie echt om vrolijk te worden,1/2 uurtje later weer wel !! Verder ben ik al vanaf toen nog steeds op zoek naar de kompassleutel.Als jochie van de kouwe grond had je wel twijfels, maar je nam het zekere voor jeweetwel en ging zo'n 3 man af voor het echt helder werd !! M.v.gr. Ger .Zo heeft ieder wel wat gehad,of troost ik me daar mee ?


Plaats reactie