Holland Amerika Lijn
- J.Terpstra
Re: Holland Amerika Lijn
Nog twee plaatjes van de MOERDYK sloep / tender met o.a. voor mij nog bekende personen: aan het roer 2e stm. Mencke, bb-liggend in witte overall 4e wtk Peter Pleyte, Op het midden-bankje voor de motor op de rug gezien/filmend ondergetekende 4e wtk Joop Terpstra met rechts naast hem de hwtk (Bosschaart/Bruintje Beer ?).
Stb voor achter val en op voorste bankje 4e stuurman (Blondie). Verder herken ik nog onze hutten steward Alfonso en de dame in wit met shawl de vrouw van de 2e stuurman: Rosa.
Verder Stb achter een bootsmansjongen en naast de steward/hut bediende de bootsman (geel overhemd).
Verdere namen, aanvullingen of correcties ??
Groeten, Joop Terpstra
Stb voor achter val en op voorste bankje 4e stuurman (Blondie). Verder herken ik nog onze hutten steward Alfonso en de dame in wit met shawl de vrouw van de 2e stuurman: Rosa.
Verder Stb achter een bootsmansjongen en naast de steward/hut bediende de bootsman (geel overhemd).
Verdere namen, aanvullingen of correcties ??
Groeten, Joop Terpstra
- Bijlagen
-
- sloep2_edited (1024 x 1004).jpg (247.78 KiB) 491 keer bekeken
-
- sloep1_edited (Medium) (2).jpg (159.79 KiB) 491 keer bekeken
Het leven is waard geleefd te worden: leef nu !! 

- Jos Linders
Deze foto's zijn door mij gemaakt.
Groetjes, Jos Linders.

Groetjes, Jos Linders.
- J.Terpstra
Bedankt Jos: sweet memories !!
Het leven is waard geleefd te worden: leef nu !! 

- Jos Linders
In Los Angeles kwamen altijd de meisjes van het Chapman college aan boord.
Zij hadden met de Rijndam een wereldreis gemaakt met het college en kwamen kijken of er soms bekende daarvan aan boord waren. Het was soms ook wel makkelijk want ze hadden allemaal een grote auto en gingen we met zijn alle naar een pretpark.
Groetjes, Jos Linders.
Zij hadden met de Rijndam een wereldreis gemaakt met het college en kwamen kijken of er soms bekende daarvan aan boord waren. Het was soms ook wel makkelijk want ze hadden allemaal een grote auto en gingen we met zijn alle naar een pretpark.
Groetjes, Jos Linders.