Koks

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
ErikP

Koks

Bericht door ErikP »

In mijn herinneringen waren de koks altijd een beetje vreemd, ik denk aan kok H. uit Eindhoven, die zijn 25e druiper uitbundig vierde en die `s morgens vroeg al een kegel van 7,5 mtr had.
Ook kok Joepie (achternaam?) uit Groningen was een heel apart type, die lustte ook wel een slok en in Nigeria hield hij wel eens een pan met overtollig eten uit de kombuis, om te kijken hoe snel de Nigerianen die leeg hadden.
Trouwens, alletwee uitmuntende koks.

ed

Bericht door ed »

Ik ben nog nooit een normale kok tegen gekomen :lol:
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Erik,
Ik heb de naam van kok H. maar ingekort, lijkt me niet zo leuk voor eventuele familie die dit toevallig leest.
Uiteraard wel een mijlpaal! :lol:
Maar wie waren er niet een beetje vreemd vroeger? :wink:
Wat deed jij trouwens aan boord?
All the best
Jos
ErikP

Bericht door ErikP »

Sorry, had ik niet aan gedacht, de achternaam in te korten, ik zal me beteren.
Ik heb bij Seatrade Groningen gevaren, helaas niet zo lang, maar wel een hele mooie tijd gehad. Ik was matroos, eind jaren zeventig, begin jaren tachtig.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Erik,
dan val je met je neus in de boter, er is momenteel een topic over Seatrade actueel. :)
All the best
Jos
ErikP

Bericht door ErikP »

Weet ik, da`s mijn broer z`n topic haha
P.M. Noppeney
Berichten: 251
Lid geworden op: 18 dec 2006 21:00
Locatie: Den Helder

koks

Bericht door P.M. Noppeney »