Even voorstellen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Jeanot

Bericht door Jeanot »

Hallo,

Die ene foto die ik gemaakt heb was op de Magdalena, een coaster van (toendertijd nog) Hanno.
We hadden daar maar 1 matroos a/b en dat schiet werkelijk niet op dan.
Ook een hoop slecht weer gehad de laatste tijd. Ik maakte die foto eigenlijk alleen voor de mooie zonsondergang :)
Heb nog tientallen van dit soort foto's thuis liggen. aan boord is het prachtig en als je ze later thuis bekijkt valt het meestal weer tegen.

Gr, Jeanot

Janny

FF voorstellen

Bericht door Janny »

Hoi hoi,

Ik zal me ff voorstellen. Mijn naam is Janny en ik ben een ex maritiem officier.

Ik heb in mijn stage op de Sericata van Shell gevaren, een 100.000 tons producten tanker. Nadat ik mijn diploma's op zak had ben ik bij Jo Tankers aan de slag gegaan. Hier heb ik ongeveer 6 jaar gewerkt, waarna ik als gecolg van een kleine ongelukje met als gevolg blijvende rugklachten helaas heb moeten stoppen met varen. Wat ik nu na 2 jaar nog steeds verschrikkelijk mis.

Maar goed ik heb de beste wal baan gevonden die ik me maar kon wensen, ik ben technisch assistente bij machinefabriek Bolier in Dordrecht. Waar ik hele dagen in de weer ben met MAK scheepsdiesel motoren. Met andere worden een vetput aan de wal.

Groeten, Janny
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Janny.

Welkom op dit forum.
Dat is zwaar klote (ik gooi wel met mijn eige vleeswaar).
Maar goed voor je dat je een baan hebt gevonden waar je je thuis voelt.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Janny, van harte welkom op Kombuispraat.
De vetputtenaren zullen helemaal blij met je zijn als je mooie vetputfoto's plaatst.
En sterke verhalen over al zuigertrekkend de oceaan over met een scharrelbak van 100.000 ton gaan erin als koek.
Op de bok hesen we twee zwarte ballen omhoog en gingen we rustig verder met pingpongen.
Aan tafel werd er dan nog vaker dan normaal over die klepzuigertjes geluld, maar dan begon ik maar weer eens over het sexuele leven van een ijsbeer te ouwehoeren.
All the best
Jos
Oebele

Bericht door Oebele »

Ha Janny,

Namens mij ook van harte welkom op het forum!!!
ik heb een paar weken geleden samen met de Thalassa bij Bolier gelegen om de motor over te halen! dus de kans zit er dik in dat we mekaar voorbij zijn gelopen! :wink: :D

de mazzl, Kabeljauw
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Janny,

Welkom op het forum ; een verfrissende kijk op de zaak kan geen kwaad en een beetje inside informatie van MAK is ook nooi weg.

Trek je maar niks van die Komen aan; die zat op de brugvleugel tegen Jan van Genten te praten en sloeg zijn beurt aan de ping-pong tafel er voor over. :wink: Hij kan nu nog geen watermeloen raken al gooi je hem tegen zijn Batje.

Maar gelukkig zijn er ook serieuzere klanten op dit forum :roll:

Groeten,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Janny,
Trek je maar niks van die Bert de Boer aan.
Bert is een ouwe ouwe en maakt nu kompassies ongesteld.
Tijdens de laatste reunie op Kattek traden we op met onze groep: "Tunnelsingers".
"Op het Strand stil en verlaten" galmde door de tunnel en werd op het enige schip dat in de jachthaven lag van genoten.
Leen Bal, (bekend van de kloten van de bok), zie ruim 7, Bert Compass, (Kompassteler) hou hem in de peiling, voor je het weet is je kompas pleite. En mijn persoontje.
Heb al een tijd niets meer van Albert vernomen.
Is ambtenaar, bruggenwipper, heeft thuis geen pc.
All the best
Jos
Joke

Bericht door Joke »

Ha die Janny, welkom hier! :D
Danny

Bericht door Danny »

Hoi Janny

Ook namens mij welkom !!!!!! :lol:

Gr
Danny


ps

Jos niet ongerust worden
Albert komt terug zodra ze weer internet hebben op de sluis
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Janny,

Welkom op Kombuispraat.

Albert.
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"


Plaats reactie