Nieuwe moderator

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Jos Komen (R.I.P)

Nieuwe moderator

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Omdat het steeds drukker wordt op Kombuispraat is het de hoogste tijd voor versterking in de breedte.
Ruud heeft zich bereid getoond om ons hierbij te helpen, Ruud is een ochtendmens en de andere moderators meer avond- of nachtmensen. :)
Dus van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is er nu regelmatig een moderator aanwezig.
Het werk van een moderator bestaat eigenlijk het meest uit het reageren op een nieuw gemaakt topic, hetgeen vaak bij nieuwe gebruikers het geval is.
En alles een beetje in de peiling houden, gelukkig valt dit allemaal wel mee op Kombuispraat.
Ik heb het e.e.a. aan de gebruikersinstellingen van Ruud gewijzigd, maar of het allemaal werkt weet ik nog niet; tenslotte doe ik dit niet iedere dag. :)
All the best
Jos

Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Re: Nieuwe moderator

Bericht door Wim van der Moolen »

Hallo Ruud,

Ik hoop dat je het niet al te druk krijgt met deze functie, want er moet natuurlijk wel tijd over blijven om schepen te spotten. Maar ik denk wel dat Jos dit kan waarderen.
Sterkte, groeten, Wim.
Eat your pie, before you die !
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Nieuwe moderator

Bericht door Gerrit »

Hoi Ruud,

Succes, wees streng maar rechtvaardig :-D
Groetjes Gerrit.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10599
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe moderator

Bericht door jdbvos »

Suc7 Ruud

...om aan te sluiten bij m'n voorganger: Blijf streng, maar echt aardig !
Oost, west...ook best
Ruud (R.I.P.)

Re: Nieuwe moderator

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Wim & Gerrit & @ll,
Allereerst bedankt voor de wensen, we zullen proberen ons best te doen,meer kan ik ook niet.
Natuurlijk zal het spotten hierdoor niet verloren gaan, Wim :wink: , en Gerrit....we houden het in de gaten, maar of dat altijd rechtvaardig is, moeten we nog bekijken :idea: :-D , maar zo is er nu nog meer "surveillance" op het forum en dat zal de site alleen maar ten goede komen.
Dus gaan we vrolijk verder, hopelijk weer gauw met ons Kielkanaal topic, want daar moeten nog héél wat dagen gedaan worden, maar Jos heeft het erg druk, met al die reizen...Wolga-Luminosa, en dan ook nog een nieuwe PC....
msjansje1900

Re: Nieuwe moderator

Bericht door msjansje1900 »

Ruud ook uit maassluis succes ermee.

Marnix
Teamspirit

Re: Nieuwe moderator

Bericht door Teamspirit »

Je bent dus om te kopen. Dat zijn de beste modder eters. :mrgreen: :P

Succes ermee!!
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Nieuwe moderator

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Ruud,
Succes,als je dit net zo goed doet als koken,dan kan er niets mis gaan.
Groeten uit het Haagje van het zuiden
Cor
Il parle Il a parle
Ruud (R.I.P.)

Re: Nieuwe moderator

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ach ja, iedereen is om te kopen :lol:
Maar dat heeft wel knaken gekost,dat kan ik je vertellen,hoeveel :?: :?: nou dat zeg ik liever niet, anders komen er binnenkort wachtlijsten voor het moderatorschap, en dat zou ik ook niet willen. :wink:
Cor,met de kookkunst gaat het nog steeds prima, vanavond aan de couscous, gisteren al klaar gemaakt,wel erg bewerkelijk,maar ziet en ruikt weer prima,een aanrader.
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Nieuwe moderator

Bericht door Cor Leliard »

recept s.v.p. Cor
Il parle Il a parle


Plaats reactie