KraanBarge Gemini 1

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

img081.pdf
(341.87 KiB) 192 keer gedownload
Maren en Elly gezusterlijk bij elkaar opzij,en wij aan een versnapering met de crew,weet niet meer wat de aanleiding was,eerste bootje gelost of een feestdag ,kerst of oud en nieuw,kweenie meer

velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

img082.pdf
(301.03 KiB) 173 keer gedownload
En zo zag t eruit vanuit de hotelkamer,ligt in de verte het hele zaakje bij elkaar,zoals je ziet nogal een aardig contrast met de omgeving,de hoogte bedoel ik dan vooral
j.haver
Berichten: 1534
Lid geworden op: 04 okt 2005 22:09

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door j.haver »

Waar staan / stonden de letters EBS voor ?
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

European Bulk Sevices, eigenlijk een samenvoeging van enkele bedrijven,de GEM heeft Europoort silo( Bunge) overgenomen,waarmee personeel meekwam,toen Interstevedoring van Jan Rijsdijk daarna samen met Frans Swartouw,en dat is toen EBS geworden,war ik nu nog steeds werkzaam ben op drijfkranen,er zijn er intussen al enkele naar het buitenland verdwenen,waarbij ik de mazzel had om mee te kunnen zoals Brazil.
j.haver
Berichten: 1534
Lid geworden op: 04 okt 2005 22:09

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door j.haver »

Was de Divari ook vanuit NL verscheept ? Of was dat een lokaal bootje (naam Divari doet namelijk niet Nederlands aan) in Brasil ?
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

Die is meegekomen uit Nederland,hebben we aan dek van de Aegir gezet,als ik me niet vergis was dat een peilbootje van Boskalis of een ander baggerbedrijf geweest,met allerlei apparatuur aan boord om diepte enz te meten,het liep 50 km p/u stonden 2 caterpillars in,fijn visbootje hoor!
carlos

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door carlos »

Imagem Bonita heim...hehehehehe

Afbeelding Prachtig he ... hehehehehe
carlos

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door carlos »

Mr, esta na foto? Vi que tem brasileiro tambem lembra que são? Talvez conheça...Em primeiro plano eh o Dan?

Heer, op deze foto? Ik zag dat Brazilië heeft ook herinneren ze zijn? Misschien weet je ... Op de voorgrond, hè Dan?
Ruud (R.I.P.)

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ola Carlos y vuelo também,
Faz favor, não copie/quote cada vez :!:
Graag niet elke keer quoten :!:
j.haver
Berichten: 1534
Lid geworden op: 04 okt 2005 22:09

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door j.haver »

is er een foto beschikbaar van de Divari ?


Plaats reactie