KraanBarge Gemini 1

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

carlos schreef:OK. Fiquei no Gemini de 2003 a 2005. Dai eles foram carregar minerio de ferro no norte do Brasil e esta la ate hj...Me parece que iriam levar a um estaleiro...mas ja nao sei ao certo. Diziam para nos que o Gemini 1 quando veio era rapido com 5 estagio de giro, de Lança. è verdade?
even voor de rest,hij zegt dus dat op de gemini zat van 2003 tot 2005,ze zijn ijzererts gaan draaien inhet noorden van brazil en daar ligt ie tot nu,hij vraagt of het waar is dat de gemini toen ie kwam 5 contacten zwenken had,en dat is zo.

Carlos explicei ou que vc falou,e dai e verdade ,era bem rapidinho.

j.haver
Berichten: 1534
Lid geworden op: 04 okt 2005 22:09

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door j.haver »

toch allemaal wel prachtig om een stukje Holland Glorie weer terug te vinden in den verre en vreemden oorden !
carlos

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door carlos »

Mr Old man, onde foi tirado esta foto? No norte do Brasil?
carlos

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door carlos »

Vi alguns videos holandeses sobres os FIGEES no youtube... eram muito rapido as lanças então alcançavam lugares que eu teria medo... nao é perigoso estes FIGEE atualmente? Deve ser muito bom trabalhar no porto de Rotterdam... sera que tem vaga para mim? :lol:

Nederlandse zag een aantal video's op youtube FIGEES de enveloppen ... de speren werden zeer snel bereikt, dan plaatsen die ik zou bang zijn ... Figee is niet gevaarlijk tegenwoordig? Moet geweldig zijn om te werken in de haven van Rotterdam ... sera die een vacature voor mij hebben? :lol:
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

quem sabe?,hehehe
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

sim senhor,no belem eu acho.
Jos Komen (R.I.P)

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hombres, PORRR FAVORRR!!! :wink:
No mais quotas.
Usar "Nieuw Antwoord".
Obrigado. :)
José Chegar
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

O,ja zo kan t ook,hehehe
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

sorry hoor
velho

Re: KraanBarge Gemini 1

Bericht door velho »

img076.pdf
(326.66 KiB) 161 keer gedownload

zo zag t spul eruit toen we in 1995 aankwamen,net uitgepakt zeg maar


Plaats reactie