De ramp met de Costa Concordia

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
andrekik
Contacteer:

Re: De ramp met de Costa Concordia

Bericht door andrekik »

Klik op deze LINK voor een update over de sloop op GCAPTAIN.

Andre

albert s

Bericht door albert s »

Voor wie dacht dat de Costa Concordia eindelijk geen nieuws meer was:

MOB DRUGS SHIPMENT WAS HIDDEN ABOARD COSTA CONCORDIA ON HER FINAL VOYAGE

By Milton Stuards, March 31, 2015,

The tragic accident with Costa Concordia still attracts the public interest, as new facts have been brought to light.

The latest revelation of the investigators, who work on the case of the cruise ship which partially capsized over three years ago off the Italian coast and took the lives of 32 passengers, show that in the cargo were hidden a huge delivery of mob-drugs.

According to the experts working in the organized crime department, in charge of the case, there are tape recordings of ’Ndrangheta's gang members stating that drugs were hidden aboard. They also revealed, the same practice is used on board of ships owned by MSC and Norwegian Cruise Lines, which travel along European coast and Caribbean. For La Repubblica, investigators explained that the scheme had been performed without the knowledge of any of the managing officers on board, but still there had been a connection with members of the crew.

In the light of the latest news, yet there is just one person sentenced and this is the captain of the Costa Concordia - Francesco Schettino. In February 2015 the court confirmed his 16 years jail sentence for causing a shipwreck and abandoning ship before his passengers.

Maritime News

Jancorjoh

Bericht door Jancorjoh »

jdbvos
Contacteer:

Bericht door jdbvos »

Nou, zit iedereen ? Nu nog ff aan de tafel vasthouden....

Kannie ???

Luistert, en huivert....
Bijlagen
Schettino.jpg
Schettino.jpg (174.66 KiB) 3158 keer bekeken
Oost, west...ook best

Harry G. Hogeboom

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Nu nog ff aan de tafel vasthouden....
Zeeeee Honoured Societiiiiiiiiii :oops:

Hij wist ook NIKS van die drugs!!!! 8)
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

v+d

Bericht door v+d »

Ik denk dat hij nergens heen gaat of durft te gaan, vreemde jongens die Romeinen :(

Harry G. Hogeboom

Ik denk dat hij nergens heen gaat of durft te gaan, vreemde jongens die Romeinen
Nou ik denk zomaar dat jij niet zo naief bent Jan.

Facelift, blond haar, ander paspoortje, hulp van een wit boordje en Zuid Amerika....z'n soortgenoten achterna! :oops: da's TOCH een alternatief t.o.v. 16 jaar in de bak

Hier zouden we zeggen " easy as apple pie"........daar waarschijnlijk " piece of pizza" :lol:

PS.je.........maaaar ik gooi jaaa nait met kei-en..........WIJ hebben hier "Senatoren" ( de crem de la creme van de natie!!!) die voor de rechter worden gesleept met 31 beschuldigingen t/m omkoperij aan toe, maaar ze zijn onschuldig "zeggen ze" :oops:
MVG HGH.

cenaprints

Bericht door cenaprints »

Harry, je kunt ook zeggen "tutt' il mondo e paese".
Heb 21 jaar in Italie gewoond, heb veel vrienden gemaakt waar ik nog steeds contact mee hou die lachen om wat er is gebeurd en gezegd tijdens en na de rechtzitting. Woon nu al een poos in de Philippijnen en hier gaat het precies zo.
Je zou dus ook kunnen zeggen un pezzo di pizza.

Groeten

Cor

Harry G. Hogeboom

die lachen om wat er is gebeurd en gezegd tijdens en na de rechtzitting.
Tja Cor, vooralsnog is het een zgn. vrije wereld.........in mijn ogen valt er meer te huilen dan te lachen.
MVG HGH.

v+d

Bericht door v+d »

Nou ja, we ergeren ons aan de rechtspraak in het buitenland :roll: Hier in dat mooie correcte Nederland worden rechters aangesproken op het sjoemelen met declaraties. Man je moet je toch schamen als je overdag criminelen veroordeelt en later thuis achter je bureau eens rustig gaat verzinnen hoe je nu de gemeenschap weer eens kan oplichten!! :evil: Hebben die lui geen spiegels in huis? :lol:

Harry, ik ben geloof ik niet naïef maar ben wel opgehouden me te verbazen :( Alles is mogelijk, dat verschilt overigens niet met vroeger is mijn bescheiden mening :wink:

Plaats reactie