Drank en vrouwen...

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Sparkymul »

Ik heb ook zo'n verhaal...

Aflosvlucht van Panama naar Amsterdam via Madrid... Naast mij een non in vol ornaat en kennelijk heel vermoeid... Viel in slaap tegen mij aan, handje op mijn knie. Ik weet niet wat ze van plan was maar toch... Het was de eerste en de laatste keer geweest dat ik met een non heb geslapen. Ze stapte in Madrid uit ging waarschijnlijk meteen naar de biecht. Amen

Sparkymul

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Viel in slaap tegen mij aan, handje op mijn knie.
Zij droomde van " een vogeltje in de hand is beter dan 10 in de lucht" :mrgreen: :lol: ( OF " de lucht van 10" :lol: )

DIT doet me trouwens denken aan een vlucht met Iceland Air,nog niet zo heel lang geleden.......ik had een prachtig stoeltje bij de nooduitgang om m'n lange poten te kunnen strekken, komt er een ontiegelijk dik wijf aan met zo'n dikke gebreide Noorse trui.....PONTIFICAAL naast me zitten en "en passant" zo'n 15-20% van mijn armleuning EN stoeltje in beslag nemend alsof het de gewoonste zaak van de wereld was........ik schat zo dat ze haar laatste douche een weekje of wat geleden had genomen..........ik realiseerde me dat ik dit " staande de vergadering" moest op lossen anders was ik er de rest van de vlucht zoet mee. DUS de stewardes aangesproken " alsof deze dame niet bestond" en haar er op gewezen dat ik echt voor 100% van mijn stoelruimte had betaald en er ook op stond dit te gaan gebruiken.........of ze dit probleem misschien maar eventjes wilde regelen. Ze moest dit eventjes met de baas bespreken en m'n buurvrouw keek heel lelijk toen ik met m'n elleboog begon terug te drukken. :mrgreen:
Eventjes later werd deze passagier een stoel in de 1e klasse aangeboden en ik hield er een lege buurstoel aan over..........ALS blikken konden doden was ik ter plekke neer gepletterd EN in rook op gegaan...........ik snap er niks van.zij hield er een 1e klas ritje aan over en wellicht een deukje in haar feministische ego! :oops:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Sparkymul »

Waarschijnlijk dacht ze...

We vliegen, we zijn nu in de hemel... Nu mag het... Pax Vobiscum

Sparkymul
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Harry.....je hebt altijd wel wat te mekkeren.Nu zat je eens lekker warm en knus...WEER NIET GOED :mrgreen:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Nu zat je eens lekker warm en knus.
Jaa jij hebt lekker ouwehoeren Martje,...........een dikke en naar vis stinkende Ijslandse :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Co
Berichten: 1119
Lid geworden op: 22 jul 2004 23:01
Locatie: Thuis en af en toe voor de lol op zee.

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Co »

Beste mede-kombuizers.

Wat toevallig dat het stuk van Theo over de Jutfaaseweg en Tolsteeg gaat.
Drankenvrouwen_zps5512085a.jpg
Drankenvrouwen_zps5512085a.jpg (34.92 KiB) 2186 keer bekeken
Dat is in Utrecht, waar aan dezelfde Jutfaaseweg de "Gemeentelijke Hogere Zeevaart School"
(onder leiding van de heer Hoepelman) gevestigd was.
In de begin jaren 70, waren wij als leerlingen heel druk met het bezoeken van jawel: een kroeg op Tolsteeg.

Groeten van Co.
Soms lijkt “ervaring" op gecondenseerde ellende...
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10557
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door jdbvos »

eh Co.....
..jullie hadden op zo'n feessie toch niet voor de grap een verkleedpartijtje gehouden ?? :lol:
Zou wél het eea verklaren.... :roll:
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Co
Berichten: 1119
Lid geworden op: 22 jul 2004 23:01
Locatie: Thuis en af en toe voor de lol op zee.

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Co »

Ha Ha Jan, :lol:

Het was juist andersom: in 1970 was op deze school geen uniform plicht meer.

Dit had overigens wel het nadeel dat we voor (sommige) meisjes minder aantrekkelijk waren.
Waarbij de cirkel weer rond is = vrouwen.

Overigens had een uniform ook geen gezicht geweest: 70er jaren was lang haar. :wink:

Groeten van Co.
Soms lijkt “ervaring" op gecondenseerde ellende...
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Harry G. Hogeboom »

In de begin jaren 70, waren wij als leerlingen heel druk met het bezoeken van jawel: een kroeg op Tolsteeg.
Hallo Co, bedankt voor geheugen opfrisser.........eind 1960ties en begin 1970ties heb ik daar ook nog wat rond gesport, maar was de straatnamen glad kwijt! :oops:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie