Foto's gezocht

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ben op zoek voor een kennis naar een foto en/of info dit schip met deze gegevens:
Stokesley(2)
Bouwjaar:1922
BRT:1149
Owner: Francis J.T.Duncan SS Co-Cardiff
Wharf:Verschure Amsterdam
Gezonken,na een mijn geraakt te hebben in de monding van de Theems op 24-04-1940.
Bij voorbaat mijn dank.
groetjes ruud

Ben Faber

fotos gezocht

Bericht door Ben Faber »

Ik zoek een foto van de baldervik,was een RoRo van ocean wide uit vlissingen en voer onder cypriotische vlag.en eventueel ook fotos van sylvia cargo scepen,(bulk 3000 ton),was tot 1989 sylvia cargo,4 schepen zijn naar Sandfirden gegaan,misschien heeft iemand er fotos van.
Ruud (R.I.P.)

Re: fotos gezocht

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ben Faber schreef:Ik zoek een foto van de baldervik,was een RoRo van ocean wide uit vlissingen en voer onder cypriotische vlag.en eventueel ook fotos van sylvia cargo scepen,(bulk 3000 ton),was tot 1989 sylvia cargo,4 schepen zijn naar Sandfirden gegaan,misschien heeft iemand er fotos van.
Ahoy,
Hier even kijken naar BALDER VIK
http://www.faktaomfartyg.com/balder_vik_1983.htm
Ben Faber

fotosgezocht

Bericht door Ben Faber »

Ruud bedankt,dat is hem,en gerrit jan jij ook bedankt alvast ik had de hoop al opgegeven,als je de omega,gammaook heb mag je die ook toesturen alvast bedankt.
heb jij ook bij Sandfirden nog gevaren,want die namen ook personeel mee over.
Ben Faber

fotos gezocht

Bericht door Ben Faber »

ruud,zoals ik het begrijp ben jij kok misschien hebben wij samen gevarenbij welke maatschappijen heb jij gevaren?
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Voor een kennis zoek ik een foto van de "Corona" (plm. 1948)
Later is dit de "Senior" geworden maar daarvan zijn reeds foto's beschikbaar.

Groeten,
Bert de Boer
ronny

Bericht door ronny »

is onderweg bert.
Ruud (R.I.P.)

Re: fotos gezocht

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ben Faber schreef:ruud,zoals ik het begrijp ben jij kok misschien hebben wij samen gevarenbij welke maatschappijen heb jij gevaren?
Ahoy Ben,
Nee ik denk niet dat wij samen gevaren hebben, althans niet op de schepen van rederijen waarnaar jij op zoek bent, plus jouw naam komt mij ook niet bekend voor.
Ben ik 1959 begonnen bij de VCK[Rederi Svea] en om medische redenen moeten stoppen, laatste rederij GB.Daar tussenin nog wat schepen/rederijen.
groetjes ruud
Ben Faber

fotos gezocht

Bericht door Ben Faber »

Hai die ruud het had gekunnen,ik heb met meer jongens gevaren die ruud heten,baldervik heb ik nou in ieder geval,hardstikke bedankt
Gast

Bericht door Gast »

gast schreef:Zijn er nog foto,s van de containerschepen Alarni en Alioth die omstr 1986 gebouwd zijn voor de toenmalige rederij Netcon uit Rotterdam.
Ik dacht dat ze in Heusden zijn gebouwd.
geroeten Antoon.


Plaats reactie