Scheepsramp Doros 1949, Roelf Helmers

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Re: Scheepsramp Doros 1949, Roelf Helmers

Bericht door Sparkymul »

Hallo Roelf-Jan,

Na het lezen van je berichten ben ik net even naar ebay gegaan en zag dat de verkoop van de foto via Ebay.uk.com vanmorgen is beëindigd.
Het betekent dat de foto niet verkocht werd binnen de periode die er bij Ebay voor stond.

De omschrijving bij de foto was: 1949 Survivors of Sunken Dutch Ship SS Doros in Coast Guard Boat Press Photo

De verkoper is: cootsimagery-deluxe, Whiteville, Tennessee, United States

Ebay geeft aan: selling ended 1-6-2015 at 06.03.21 BST

Ik ben vanmorgen zo vrij geweest om Cootsimagery-deluxe te vragen of de foto nog beschikbaar is. Ik wacht het antwoord af.

Door op Google "1949 Survivors of Sunken Dutch Ship SS Doros in Coast Guard Boat Press Photo" in te voeren kom je de informatie tegen.

Vriendelijke groet.

Sparkymul

Patru (R.I.P)

Re: Scheepsramp Doros 1949, Roelf Helmers

Bericht door Patru (R.I.P) »

Ter informatie:
Op 10 december 2005 plaatste "tina" op pagina 21 van het KNSM-topic deze foto met bijschrift.
Bemanning Doros 1949.jpg
Bemanning Doros 1949.jpg (53.67 KiB) 2087 keer bekeken
DE 8 OVERLEVENDEN VAN HET M.S. DOROS 1938 KOMEN AAN OP SCHIPHOL MET DE SCHEEPSKIST IN 1949.

Groeten, Paul G.
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Re: Scheepsramp Doros 1949, Roelf Helmers

Bericht door Sparkymul »

Hallo Roelf-Jan,

Van de Ebay-verkoper van de foto van de lifeboat met de geredde Doros bemanning kreeg ik zojuist het bijgaande antwoord op mijn vraag...

Hello Charles,

Thank you for your inquiry. Actually, that photo sold less than 2 hours before I received your email. Someone in Amsterdam bought it.
I hope it was the family member that you mentioned.

Thanks, Helen
Ebay-cootsimagery-deluxe


Vriendelijke groet,

Sparkymul
Roelf Wentholt

Re: Scheepsramp Doros 1949, Roelf Helmers

Bericht door Roelf Wentholt »

Ja, inderdaad, ik heb de foto meteen gekocht toen ik hem vond. Bedankt voor de tip!
Hartelijke groet, Roelf


Sparkymul schreef:Hallo Roelf-Jan,

Van de Ebay-verkoper van de foto van de lifeboat met de geredde Doros bemanning kreeg ik zojuist het bijgaande antwoord op mijn vraag...

Hello Charles,

Thank you for your inquiry. Actually, that photo sold less than 2 hours before I received your email. Someone in Amsterdam bought it.
I hope it was the family member that you mentioned.

Thanks, Helen
Ebay-cootsimagery-deluxe


Vriendelijke groet,

Sparkymul
Roelf Wentholt

Re: Scheepsramp Doros 1949, Roelf Helmers

Bericht door Roelf Wentholt »

Dank voor deze foto. Mijn oom vertelde me dat Roelf Helmers nog enkele maanden in Miami verpleegd werd voor de brandwonden die hij had opgelopen en dat hij later terugkwam per schip.
Ik blijf nog verder speuren, ik ben heel blij met de hulp van alle mensen hier!
Hartelijke groet, Roelf
Patru schreef:Ter informatie:
Op 10 december 2005 plaatste "tina" op pagina 21 van het KNSM-topic deze foto met bijschrift.
Bemanning Doros 1949.jpg
DE 8 OVERLEVENDEN VAN HET M.S. DOROS 1938 KOMEN AAN OP SCHIPHOL MET DE SCHEEPSKIST IN 1949.

Groeten, Paul G.


Plaats reactie