verdwenen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: verdwenen

Bericht door leo-shof »

Kom op zeg om dat er een stelletje vervelende lui uit het buitenland reclame hier neerzetten
Ga je dit forum toch niet opgeven
Je ziet het aan de titel al, dus niet aanklikken en de rest gewoon lezen
en als je klaar ben met lezen, even bovenaan op ""markeer onderwerp als gelezen" klikken
Image2.jpg
Image2.jpg (36.06 KiB) 2492 keer bekeken
met duim omhoog.jpg
met duim omhoog.jpg (60.8 KiB) 2492 keer bekeken
Maar niet opgeven he
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO

Gebruikersavatar
Erikdepooter
Berichten: 631
Lid geworden op: 23 jan 2012 12:25
Locatie: Driebergen-Rijsenburg

Re: verdwenen

Bericht door Erikdepooter »

Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf praten, maar sinds het overlijden van Theo Horsten en Jos Komen voel ik het alsof de "ziel" eruit is en constateer dat ook aan mijn eigen bijdragen en vooral aan de diepgang daarin.
Ik schat in dat Harry (Vroegâh!) en Jan (die zelfs de Noordlijn/Equator heeft overleefd) dat ook ongeveer zo ervaren.

Het zij zo.
Het ga jullie goed.

Mocht er iemand van jullie geïnteresseerd zijn in de gebundelde versie van mijn vaar-avonturen en anekdotes tussen 1975 en 1983, die hier allemaal ooit wel ergens gepost zijn, dan hoor ik het wel (mail naar e.de.pooter82@gmail.com)
Thats all folks.jpg
Thats all folks.jpg (67.24 KiB) 2467 keer bekeken
"Vol vooruit - Vol achteruit - Stop - Klaar met machine, da's alles".. (Meinhart v.d. Vliet, Commodore Esso Tankvaart Mij, Ras Tannurah 1982, over de kunst van het manoeuvreren)
warbout
Berichten: 593
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:11
Locatie: Rhoon

Re: verdwenen

Bericht door warbout »

Onbegrijpelijk! En met alle respect maar hoe kan deze vlag de lading dekken?
Dus als er helaas enkele ouwe getrouwe de grote reis zijn opgegaan, zijn de andere achterblijvers
maar van lager rang en mogen niet meer rekenen op hen die denken dat zij waardevoller zijn????

Sorry, misschien begrijp ik of jij het verkeerd maar ik voel mij door deze motivatie aan de wal gezet Erik.
Maar al is mijn bijdrage niet groot ik blijf gewoon aan boord.

grt, Willem.W.
"De tijd gaat niet voorbij maar wijzelf gaan voorbij"
Martinus
Berichten: 1006
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: verdwenen

Bericht door Martinus »

Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf praten, maar sinds het overlijden van Theo Horsten en Jos Komen
Theo Horsten was natuurlijk met al zijn uitgebreide kennis van enorme waarde. Maar, indien hij alleen op het forum zou hebben gepost zou ik al snel zijn afgehaakt, ook al omdat hij het allemaal altijd zo beter wist (hij wíst het doorgaans ook beter, dat wel). Juist de diversiteit van posters maakt dit forum rijk.

Theo had indertijd ook een andere visie over wat het forum zou moeten zijn, meer technisch en ook meer sprekend over de actualiteit geloof ik.

Jos Komen functioneerde als smeerolie en aandrijver. Hij had iedere dag nieuwe foto's met toelichting staan en vervulde zijn moderatie met meesterschap. Ik bewonder hem daar nog steeds om.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10598
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: verdwenen

Bericht door jdbvos »

Dankzij een linkje van Jinny heb ik bovenstaande reakties gelezen, en die hebben mij echt geroerd...
In boosheid was ik weggegaan...en heb daarmee de hele groep onrecht gedaan. Dus zoals zo vaak is bewezen: boosheid is een verdomd slechte raadgever...
Nu heb ik daarmee eveneens Erik doen opstappen, en dat is absoluut niet m'n voornemen geweest. Geen enkele opstap, trouwens...
Hij heeft wel een punt, dat ook ik voelde...het "pit" was een beetje uit het forum, mede doordat we in korte tijd iconen van ons forum op het luik hebben moeten zetten, en alle foto's zijn geplaatst, de verhalen verteld, en de documenten gedeeld.... Dan val je een beetje in een gat...
Maar de aktualiteit in het maritieme gebeuren is er niet minder om geworden, en verdient ons commentaar...
Met jullie goedvinden wil ik dan ook terugkeren op m'n besluit, en bygones bygones laten zijn....
Er is een oceaan aan water onder de bruggen door gegaan, en m'n boosheid met de ebstromen afgevoerd.
Dus Erik...zoals ze in de Carib zo mooi zeiden: "Kom bak toe us, man ! Kom bak !"
En iedereen: Bedankt voor jullie voorgaande woorden !
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2214
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: verdwenen

Bericht door Jinny »

Dank je Jan.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Cbalk
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jul 2013 23:10

Re: verdwenen

Bericht door Cbalk »

Een vrouw is van nature een Engel !!!

Dank je Jinny
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: verdwenen

Bericht door Roy »

Good job Jinny !!!.

gr., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Klaas Buytenwegh
Berichten: 859
Lid geworden op: 30 jul 2018 20:31

Re: verdwenen

Bericht door Klaas Buytenwegh »

Jinny, dat is geweldig. Hartelijk dank voor je inzet. En Jan ik ben blij, dat je weer terug ben, heel goed nieuws.

Grt.

Klaas
warbout
Berichten: 593
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:11
Locatie: Rhoon

Re: verdwenen

Bericht door warbout »

Welkom terug aan boord Jan.

grt, Willem.
"De tijd gaat niet voorbij maar wijzelf gaan voorbij"


Plaats reactie