de kater

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Bericht door K.Brouwer »

Hallo Gerard,

Ga vooral zo door,lach me het schompes!

Groeten,K.Brouwer

Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Is dat je neus Gerard ? ,
Ik dacht dat ik een stukkie banaan van je laatste kater zag zitten !
Gr. Arie.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 368
Lid geworden op: 10 aug 2004 10:16
Locatie: Dongen

Bericht door jan »

Gerard,

Je laat me scrikken op de Zondagmorgen wat 'n ponum. :evil: :evil:
Gr Jan
De wind en de golven zijn altijd op de hand van de beste zeelui.
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Kan iemand me het verschil tussen een forse neus en een ordinaire keg uitleggen............................. ?

m.v.g. Roy
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 887
Lid geworden op: 02 jul 2005 23:26
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: //

Bericht door Nick »

Gerard schreef:Afbeelding

Zo. Effe m`n tank onder de scanner gelegd. Het werkt nog ook. Zie d`r uit als en Aboriginal met een pot bier op.....M`n maat moest wel op het knoppie douwen.....
Morge Gerad
Kunnen we die foto even uitvergroten? Tot zeer groot formaat.
Dan kan ik heb bij me buurvrouw omgekeer tgen de muur plakkken.
Ze heb nog last van Muizen.
Wat een porum zeg.
De Aboriginals voelen zich een stuk knapper na dat ze deze foto hebben gezien.
Je heb die scanner gelijk weg kunnengooien zeker.
Sorry kon het niet laten
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Een zeer goedemorgen Brouwer, Jan, Arie, Nick, Ton, Jan, Brammetje, Roy.Bedankt voor de aanmoedigingen :D Maar dat doe ik nooit meer. Die scanner kreunde, en het duurde zeker een hele minuut. M`n maat moest op de knop douwen. We hadden al een paar versnaperingen op, dus die kon z`n lachen ook niet houden en douwde steeds naast die stomme knop.En ik m`n kop maar stil proberen te houden. Maar speciaal voor de gevoelige zielen hier een meer normaal portret. De groet`n!
Afbeelding
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Moggeeeeh Gerard :D :D :D
Wat zal ik zeggen.... het kan er mee door , het kan er mee door :lol: :lol: :wink:

groetjes Ton
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Tsja..., gut..., gossie..., ahum..., zucht..., blurp..., pfieuw..., het blijkt dus niet alleen een grote keg te zijn.
Wat ik vragen wou, ben je wel baas in eigen buik ?.

Doe me een lol Gerard en zet er eens een fraaie scheepsdiesel of zoiets op.
Ik heb inmiddels ook een scanner, maar weet gelukkig nog niet hoe het ding werkt. Wat ik wel zeker weet, ik zal m'n eigen knolle-kop er nooit onderleggen.
Je wordt hier ongenadig neergesabeld. Maar goed, zo ging het destijds ook aan boord..................
Pakken of gepakt worden. De voorkeur gaat altijd naar het 1e uit maar werkt lang niet altijd.
We moeten maar weer eens een nieuw slachtoffer opzoeken, anders dreig je achter te varen............................

Prettige zondag, m.v.g. Roy
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Geert Zoals Ton zei je kan er mee door ,maar die native art op de achtergrond spreekt mij wel aan.
Groets Bram :D
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

middag Roy :D :D
Het zal aan boord niet anders zijn als op de werkvloer; je lacht om elkaar ,lacht met elkaar en voor sommigen; huilen kun je ook nog met een paar. Het pispaaltje zijn kan soms met veel humor MITS je het met respect voor elkaar doet, en na afloop drink je en bakkie bier of koffie en lacht er allemaal es om; kortom, maten onder elkaar :wink: . Mekaars kop op het forum is wel es goed; je weet wat voor gezicht er bij wie hoort, alleen Gerard had het wel ERG ruig aangepakt (grijnssss) :wink:
(wees blij dat ie niet naakt op dat ding is gaan zitten, dan hadden we een heel ander soort baard gezien :shock: :shock: :shock: )
groetjes Ton


Plaats reactie