..

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
Kirsten

..

Bericht door Kirsten »

..

Gebruikersavatar
dita
Berichten: 2239
Lid geworden op: 08 dec 2009 18:19
Locatie: Hamina
Contacteer:

Re: Herinneringen gezocht aan mijn vader Ron Cramer/ red. Sm

Bericht door dita »

Kirsten,
Helaas kan ik je niet helpen wat je vader betreft hoewel ik 6 jaar voor Smits gevaren heb in de jaren 1965-1970.
Dus nog van voor je vaders tijd. Een van mijn schepen was de "Kirsten Smits" je naamgenoot.
Dat was een mooi schip en zal er hier een foto van bijdoen.
Ik kan mij herinneren dat toen wij eens in Kopenhagen, de woonplaats van de reder, lagen, voorjaar 1965, er een klein meisje van een jaar of drie mijn hut binnen kwam en zei dat dit schip van haar was. Op mijn vraag hoe of zij dan wel heette kwam het trotse antwoord:"Ik ben Kirsten".
Kirsten veel succes met je nasporingen en hoop dat er iemand van dit topic je een antwoord kan geven.
All the best
Martin
Keep going
Martin


"Ver van huis en ongeschoren"

http://issuu.com/martinhendriks/docs
Dirk Murray

Re: Herinneringen gezocht aan mijn vader Ron Cramer/ red. Sm

Bericht door Dirk Murray »

hoi Kirsten,

Ik heb één reis met je vader gemaakt. Ik moet nog wel eens aanhem denken we hebben namelijk veel lol met elkaar gehad. Ik vond het een aardige man. Ik weet niet meer op wlek schip want het is al wel lang geleden. We zijn wel in Italie geweest waar ik hem op een liter ijs getrakteerd heb, hij had zin in ijs. Ik vind het erg dat hij zo vroeg gestorven is en het doet mij wat om dit bericht te lezen. Volgens mij moet ik ook nog wel een foto van hem hebben.

Groeten,

Dirk
Denis

Re: Herinneringen gezocht aan mijn vader Ron Cramer/ red. Sm

Bericht door Denis »

Kirsten,
Ik heb een aantal maanden op de Kirsten Smits gevaren dat was in 1980, jou vader was toen 1e stuurman, het is al lang geleden en ik was toen 20 en nu 54 maar ik herkende de foto meteen.
Ik heb nog wel ergens een fotootje van de Kirsten zal het eens opzoeken

Gr
Denis


Plaats reactie