Wie kent Freddy van der Meijden??

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
Jolanda123

Wie kent Freddy van der Meijden??

Bericht door Jolanda123 »

Hallo, mijn naam is Jolanda en ik ben bezig met het uitzoeken van mijn familie stamboom.
Ik ben op zoek naar mensen die Freddy van der Meijden hebben gekend of met hem samen hebben gewerkt.
Freddy is een oom van mij die jaren lang op de grote vaart heeft gezeten.
Hij kwam uit Amsterdam en volgens mijn familie kok aan boord van een schip.
Wie kan mij helpen om een goed beeld van mijn oom te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Wie kent Freddy van der Meijden??

Bericht door Compass »

Hallo Jolanda,

Ik heb met Fred van der Meijden gevaren van 1971 tm 1975 op de 'Marmora' van de reder Koerts uit Zuidbroek/Scheemda. Hij zat overigens op de kustvaart en in de functie van matroos/bootsman.
Hij voer al lang voor deze reder op de 'Willem Koerts' alvorens hij naar de 'Marmora werd overgeplaatst.
Aangezien ik dus redelijk lang met hem gevaren heb kan ik je een heel aardig beeld schetsen van zijn doen en laten. Ook heb ik nog meerdere foto's waar hij op staat.
Geef me even de tijd om een goed overzicht samen te stellen en de foto's te scannen.

Overigens stuur ik je het verhaal liever per e-mail; stuur je gegevens even op een persoonlijk bericht via dit forum.(hier onderaan op PB klikken)

Als ik het goed begrijp is hij al niet meer onder ons ? Waneer ? Hoe ?

Groeten,
Bert de Boer
Destijds stuurman
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Wie kent Freddy van der Meijden??

Bericht door Compass »

Heb Jolanda inmiddels een lange email gestuurd vergezeld van 9 foto's dus ze heeft via ons aller 'Kombuispraat' aardig in de roos geschoten. :) :!:

Groeten,
Bert de Boer


Plaats reactie