zoektocht ampenan.vlieland. bem

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
louie vermaire
Berichten: 325
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:33
Locatie: Warmenhuizen

zoektocht ampenan.vlieland. bem

Bericht door louie vermaire »

HEB AL DRIE MENSEN GESPROKEN VAN DE AMPENAN 1968.NU NOG VAN 1969.EN NOG BEMANING VAN DE VLIELAND,1970.(BUD)GER AARTS HEB IK EEN E-MAILTJE GESTUURT,HOOP WAT REACTIE TE KRIJGEN??????? M.V.G.LOUIE VERMAIRE.

louie vermaire
Berichten: 325
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:33
Locatie: Warmenhuizen

Re: zoektocht ampenan.vlieland. bem

Bericht door louie vermaire »

Tot nu toe gevonden .MATR,SJAAK VERHEY,HARY SCHOLTE.PAUL FREEMAN EN TIMMERMAN WILLEM V DIJK.MORGEN WAARSCHIJNLIJK,ARIE HUIZER??????ALLEMAAL VAN DE AMPENAN. 19-03-1968TOT 28-10-1968. IEDEREEN DIE MEE GEHOLPEN HEBT,BEDANKT PRACHTIG. P/S ARIE HUIZER WOONT AL 40 JAAR IN CANADA,HEB CONTACT MET ZIJN NEEF GEHADT. HEB OOK ZIJN TELF NR EN E-MAIL ADRES. IN HET WEEKEND GA IK ER EEN MAILTJE UIT STUREN. M.V.G.LOUIE VERMAIRE.....MET ARIE HUIZER IS OOK AL CONTACT MEE GEWEEST ZEER POSITIEF,HARRY SCHOLTE HEEFT AL FOTO''S OP GESTUURD,BEN BENIEUWD NAAR DE REACTIE.........OP NAAR DE VOLGENDE//////
louie vermaire
Berichten: 325
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:33
Locatie: Warmenhuizen

Re: zoektocht ampenan.vlieland. bem

Bericht door louie vermaire »

Zoektocht bemaning Ampenan;Wat Adrie Huizer betreft,die vindt het geweldig.
Zit ook al op het forum,heb gisteren een grote mail gestuurd 25-08-2012 naar hem met wat tips.
Hij kom ook regel matig bij de sluizen om te kijken naar de schepen.
Maar bijna geen een schip heeft 20 bomen en 2 zware spieren.
En dat vindt hij toch wel jammer,waar daar is niets aan.
Wil zeker de Fam v/d Lugt en iedereen die het mij mogelijk heeft gemaakt om dat te berijken,
bedanken vondt het zelf ook leuk.
Jammer dat onze timmerman Willem van Dijk ,die zag het allemaal niet zitten.
Ik respecteer dat,en misschien kom hij noch op terug.??????? yo never no.?
(Heb wel twee keer met hem gesproken,dat vondt ik al leuk).
Wat betreft de kabelgast Pieere Bos,Hoop ik nog wat van tehoren hoe of wat.??????
Daar wil ik Jos Vroomen nog voor bedanken,met wat hij wist.

Wens iedereen veel gezondheid toe,dan ben je heel rijk.

Met Vriendelijke Groet. louie vermaire, uit het bewolkte,20 graden,windkracht 4, en droog. Warmenhuizen.
Gebruikersavatar
zeemanj
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 feb 2011 15:55
Locatie: Sittard

Re: zoektocht ampenan.vlieland. bem

Bericht door zeemanj »

Hoi Louie,


Ik ben nog steeds bezig met het verzamelen over gegevens wat Pierre betreft.
Ben al in een vergevorderd stadium , zo heb ik 'n neef van Pierre kunnen opsporen.
Hij zou nog beschikken over 'n brief van de kapitein , waar deze beschrijft wat
er toen gebeurd is aan boord , verder heeft hij ook nog foto's van die gebeurtenis
aan boord. Nu is het afwachten , hij zou het e.e.a bij elkaar zoeken en het me dan
door mailen .Dus moeten we nog even geduld hebben tot we de gegevens krijgen.
Zodra ik het allemaal in mijn bezit heb mail ik het je wel door.


Groet ,

Jos Vroomen.
Tuggy

Re: zoektocht ampenan.vlieland. bem

Bericht door Tuggy »

Hoi Louie,

Ook ik heb in de periode 1968 - 1969 op de Ampenan gevaren, het was mijn eerste reis als ketelbinkie, en die staat nog in mijn geheugen gegrift.
Toen was het met bootsman Siem Kievit, Piere Bos , Willem van Dijk, Arie Huizer, Kees Jansen, Arie Bakker, Leo v.d Kasteele, Arie de Vries, Cor 't Hart,Sjaak Verhij, Martin Bosman, en nog veel meer namen die mij te binnen schieten.
Ik heb later Siem Kievit nog regelmatig gezien om dat hij vlak bij mij woonde in Rotterdam (bloemhof), hij is een paar keer een borreltje bij mij wezen drinken, maar later zag ik hem niet meer, hij had met zijn vrouw een speelgoed winkeltje, maar zat te tobben met zijn gezondheid, denk dat hij niet meer onder ons is.
Ik las dat er onlangs een reünie geweest is, jammer dat ik dat niet wist, ik had er graag bij willen zijn, het is allemaal zo lang gelden.
Als ik thuis kom zal ik eens kijken of ik nog wat foto's kan vinden van die tijd, ik heb er vast nog wat, ik ben nog steeds varende, zit nu als kapitein in de bagger en offshore, volgend jaar met pensioen, maar ik blijf er nog wel bij varen, kijken of ik het red 50 jaar op een bootje.

Groten,
Leen van Everdingen
Gebruikersavatar
S Verheij
Berichten: 223
Lid geworden op: 13 okt 2010 15:29
Locatie: Vlaardingen

Re: zoektocht ampenan.vlieland. bem

Bericht door S Verheij »

Hallo Leen
Ja je was net te laat voor de Reuine die op 12-06-2014 is geweest en het was een leuke dag,
Om elkaar weer te zien na al die jaren en het op halen van de verhalen was wel interessant.
De meeste foto"s staan op faceboek waar je ze kunt bekijken als je dat wilt,e.v.t Op de side van Louie Vermaire.
Afbeelding
Dus als je nog wat hebt van de Ampenan zien we dat graag te gemoed.
En als je verdere info wilt lees ik het wel.
Gr. Sjaak Verheij
Carpe Diem


Plaats reactie