Zoeken naar bekenden Spliethoff & Wagenborg 1971-1981

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
Ariejan Stroobant

Zoeken naar bekenden Spliethoff & Wagenborg 1971-1981

Bericht door Ariejan Stroobant »

Zijn er ook nog bekenden van mij op deze site
Mijn naam is Ariejan Stroobant en heeft oa als 2 SWTK gevaren bij Spliethoff tot 1981
Zat op de oude Keizersgracht die nog wel eens de neiging had om om te vallen en op de bruine Lijnbaangracht
Als laatste bij Meester Hans van de Steen.
Ook heb ik nog 2 jaar bij Wagenborg gezeten
En op de Zeevaartschool in IJmuiden
Kan mij nog weinig herinneren van die tijd, wel dat ik er een leuke tijd heeft meegemaakt
Werkt nu als ordercoordinator bij IHC Merwede in Sliedrecht.
Zal in de doos op zolder gaan zoeken naar de schepen waar ik op gevaren heeft

peterv

Re: Zoeken naar bekenden Spliethoff & Wagenborg 1971-1981

Bericht door peterv »

Ariejan Stroobant schreef:Zijn er ook nog bekenden van mij op deze site
Mijn naam is Ariejan Stroobant en heeft oa als 2 SWTK gevaren bij Spliethoff tot 1981
Zat op de oude Keizersgracht die nog wel eens de neiging had om om te vallen en op de bruine Lijnbaangracht
Als laatste bij Meester Hans van de Steen.
Ook heb ik nog 2 jaar bij Wagenborg gezeten
En op de Zeevaartschool in IJmuiden
Kan mij nog weinig herinneren van die tijd, wel dat ik er een leuke tijd heeft meegemaakt
Werkt nu als ordercoordinator bij IHC Merwede in Sliedrecht.
Zal in de doos op zolder gaan zoeken naar de schepen waar ik op gevaren heeft
hallo ariejan stroobant
ik heb zelf bij spliethoff gewerkt als matroos van 1978 tot 1988 op diverse s schepen en de l schepen mijn laaste bootje was de carpaper die voer toen op canada bc tot zuid amerika waar ik zo 3 jaar op heb gevaren,ben toen overgestapt op de sleepvaart.bij de rederij smit.weet niet of ik je ken maar het is wel leuk om weer eens oude colega s van toen te spreken ik heb gewerkt met een kok die ook peter hete en uit amsterdam kwam we hadden een moterman die toen uit jaffa kwam en de ouwe was met zijn zoon die toen voor stuurman leerde meestal samen aan boordt.


Plaats reactie