reizen op ms Aludra ,1963 64.

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
geanteve
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 dec 2012 19:16

reizen op ms Aludra ,1963 64.

Bericht door geanteve »

Ik zoek naar ass wtk waar ik vaak mee ging passagieren ,in Santos Buenos Aires, naam helaas vergeten,
klein postuur,vader had garage in Zoutelande, olieman was Kees de Korte, Winkelman 1ste WTK , kap. neus Gouderiaan
mijn naam is Gerrit Tempelman uit Enschede.
HG Gerrit
Ps bankwerker was Cees Poot.

Gebruikersavatar
hondasevenfifty
Berichten: 262
Lid geworden op: 18 jan 2012 15:30
Locatie: Poeldijk
Contacteer:

Re: reizen op ms Aludra ,1963 64.

Bericht door hondasevenfifty »

Archief waterschout Rotterdam bevind zich volgens mij nu in het Gemeente archief van de gemeente Rotterdam.
het is 55 jaar geleden dat die reizen zijn gemaakt de meeste opvarenden zijn ver boven de zeventig jaar.

succes met je zoektocht.

Hans
Nemo me impune lacessit
Hans de Haan
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: reizen op ms Aludra ,1963 64.

Bericht door v+d »

In de haven van Workum, de nieuwe achter de kerk, ligt een mooie platbodem en daarop woont een ex. wtk van de Aludra en nog wat van dezelfde schepen. Ik schat zijn leeftijd tegen de tachtig, helaas heeft hij geen internet en geen pc dus voor een gesprek moet je er echt heen.
Ik ben zijn naam echt vergeten, wel heb ik foto's voor hem van kombuis gehaald met het idee die bij hem langs te brengen.
Helaas is daar deze zomer niets van terecht gekomen. Hij zet een lekker bakkie koffie en kan prachtig vertellen dus wellicht moet je er eens langs volgend voorjaar?
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2208
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: reizen op ms Aludra ,1963 64.

Bericht door Jinny »

Dan ligt er net, vorig jaar heb ik in die haven gelegen en lag er dacht ik geen platbodem..
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: reizen op ms Aludra ,1963 64.

Bericht door v+d »

Ja dat krijg je met die oude kerels, zwervers zijn het :wink:


Plaats reactie