Scheepsschilderijen

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Old Fart
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 aug 2010 20:25
Locatie: Arnemuiden

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door Old Fart »

Hoi,IJsselmeer,wat ben je nou aan het doen? Je kan niet zo maar schilderijen publiceren van professionele artiesten,zonder hun toestemming te vragen. Weet je met welke artist je te maken hebt? Nederlands beste maritieme schilder Nico M. Peeters.Dit is z'n site: www.nicompeeters.nl en z'n mailadres: artist@nicompeeters.nl
Als je respect wilt tonen,vraag dan z'n toestemming,okay?
Old Fart Frits

P.S. Hier is er eentje van mij : gratis.
Bijlagen
Noord-Holland-c.jpg
Noord-Holland-c.jpg (352.73 KiB) 2098 keer bekeken

Frans/Goofy

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door Frans/Goofy »

Weer een mooi plaatje.
Gr Frans / Goofy
Bijlagen
Op de Rede.jpg
Op de Rede.jpg (258.03 KiB) 1991 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dit is inderdaad en heel mooi plaatje Goofy, maar zou je de naam van de schilder erbij kunnen zetten of waar je dit plaatje vandaan hebt? :roll:
Frans/Goofy

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door Frans/Goofy »

Ik weet alleen dat er bij stond , dat het over piraten ging.
maar ik heb geen naam van de tekenaar gezien.
Maar mijn Engels ik ook niet zo goed.
Gr Frans / Goofy
IJsselmeer

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door IJsselmeer »

Beste Old Fart,

ik las in de 1e plaats met verbijstering uw schrijven over de foto`s van de schilderijen van de foto`s van de schilderijen van de KUNSTSCHILDER (en dit schrijf ik met HOOFDLETTERS ) Dhr.N.Peeters,ik begrijpt u wel, MAAR u had mij eerst een privèmailtje kunnen sturen OF ik wel toestemming had ?

Ik heb TOTAAL GEEN verstand van schilderijen maar ik vind schilderijen van sleepboten en schepen mooi ,en zou er GRAAG 1 of meerdere willen hebben dus toen ik foto`s van deze KUNSTschilder zag was ik met stomheid geslagen want eerlijk gezegd had ik wel eens een foto gedownload van internet wat ACHTERAF een schilderij van de Dhr .N.Peeters bleek te zijn ,ik dacht dit kan toch geen schilderij zijn? dus ik de stoute schoenen aangetrokken en de Hr.Peeters een mailtje gestuurd met de vraag of ik voor 1x 2 foto op forum`s mocht zetten en hem uitgelegd waarom ik dat zo graag wilde,en dat MOCHT voor deze keer dus Old Fart ,mail eerst iemand even voor je iemand het schaamrood op de wangen laat opkomen oke ? ik ben NIET boos op u want ik begrijpt het wel een beetje ,ik HAD zijn naam er bij moeten vermelden maar ik wist dit niet dus bij deze , ik ga niet snel uit mijn dak maar er zijn mensen die dat wel doen en dan word het een zooitje op zo`n forum en dat zou jammer zijn toch?

Wat ik wel ENORM in u waardeer is dat u als schilder want ik denk dat u dat bent, de Dhr.Peeters de Nederlandse BESTE maritieme SCHILDER vind ,kijk dat is eerlijk en terecht vind ik ,nogmaals verstand van schilderijen heb ik niet ,want als ik een Appel ziet op TV denk ik , t`zal wel maar ik moet het niet in huis hebben hangen,als ik als LEEK een schilderij zou KUNNEN kopen zou dat tot mijn dood in mijn huis blijven en NIET verkopen,de Appel wel want dat doet mij niets ,want dat lijkt MIJ meer op agressie op het doek smijten dat mag ik zeggen zeker als leek dus hier heeft u ongeveer mijn kijk op schilderijen ,ik kijk veel op dit item want ik heb voor mij zelf wel opbouwende of negatieve kritiek als ik een schilderij bekijkt en dat mag, ik kwets daar niemand mee.

Wat ik wel in de toekomst doet is GENIETEN van de schilderijen van de KUNSTENAAR N.Peeters mocht ik die op het net tegenkomen.

Tot slot wil ik u dank zeggen voor de gratis afbeelding van Noord Holland van Muller.

Met Vriendelijke Groet .
Henk / IJsselmeer

ps. Op andere forum`s kreeg ik geen respons van de foto`s en dat is toch jammer want als je zoiets ziet is het toch genieten ?
Frans/Goofy

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door Frans/Goofy »

Blij,
Dat wij op deze manier nog wat mooie kunst
kunnen bekijken.
Gr Frans / Goofy
IJsselmeer

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door IJsselmeer »

Zeker Frans /Goofy ,ik ben geboren op een sleepboot en daar ben ik trots op en misschien wel daardoor ben ik BLIJ dat er een Kunstschilder is die mij bij het zien van zijn kunstwerk doet kwijlen van de sleepboten cq havengezichten van weleer toen ik ook nog na de Rijn op een Havensleepboot mocht werken de havensleepboot staat toevallig op de 2e foto nu is Rotterdam MIJN Rotterdam niet meer ,ik voel mij daar niet meer thuis en ik zie ook geen mooie bedrijvige havens meer alleen hoogbouw zogenaamd namaak New York, erg jammer ook voor schilders denk ik?

neem mij niet kwalijk ,ik schrijf wat er in mijn gedachten opkomt
Groet Henk.
Frans/Goofy

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door Frans/Goofy »

Ik denk dat de meeste, van ons kwijlen bij deze mooie kunstwerken.
Gr Frans / Goofy.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4858
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24
Locatie: Tukkerlaand

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen
IJsselmeer

Re: Scheepsschilderijen

Bericht door IJsselmeer »

Hallo Allen,
Verontschuldigingen hoeft niet hoor ,ik begrijpt hem wel maar hij /wij moeten een beetje voorzichttig zijn met uitlatingen want het geschreven woord komt / kan hard overkomen zonder dat wij het willen of zo bedoelen vandaar dat ik veel een ? zet achter een zin om hopende te voorkomen dat de zin hard overkomt bij andere.

Ik had inderdaad de naam van de Kunstschilder er bij moeten zetten en dat wist ik niet ,had IK nagedacht dan HAD ik het kunnen weten want met een fotoplaatsen doe je dat altijd tenminste als je de eigenaar van de foto weet,dus ik maakte ook een foutje en dat ik daar op gewezen word vind ik normaal ,maarja HOE zet je een zin neer????

En Old Fart maakte het goed met een afbeelding van de zeesleper Noord Holland dus dat was weer aardig toch?

Groeten Henk


Plaats reactie