"De Prijs" Het nieuwe boek van Theo Horsten

Alles over boeken, schrijven, uitgevers etc.
Leen B

Boek.

Bericht door Leen B »

Hallo compadres dit is al een kleine start voor het boekje,
Jos krijgt zijn "collector's item," en de andere compadres de
Nederlandse kant als het zo ver is.
Ik ben nu bezig alles op een rijtje te zetten hoe ik dat
verder ga aanpakken.
Zo als jullie hier boven kunnen lezen heb ik een goede raadgever
aan Theo Horsten, bedank Theo!
Je ben een geschenk uit de hemel, of moet ik het maar als een
geschenk uit Griekenland beschouwen? Leen

Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Graag gedaan, Leen. Ik heb zelf bij dat werk door de jaren hulp van veel kanten gehad en daarom ben ik blij dat ik eens wat terug kan doen. Zelfs het kleinste boekje is, als je het goed wil doen, toch nog een hoop werk.
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Een update:

Gisteren waren we dan toch helemaal rond, na bijna een week steggelen over de uitvoering. Uiteindelijk waren we er gistermiddag tot ieders tevredenheid uit en kan het boek naar de drukker.

Iedereen die destijds de verhalenbundel Vroeger had je lol rechtstreeks van mij toegestuurd heeft gekregen en van wie ik dus het adres heb, vindt volgende week uitvoerige informatie in de bus in de vorm van een uitgebreide folder.

Afbeelding

Zij die ook belangstellingen hebben maar van wie ik geen adres heb, kunnen me een adres mailen op thorsten@otenet.gr dan komen ze ook op de mailinglist.

Bovenstaande plaat is mijn folder en niet het omslag, dat wil zeggen: niet wat betreft de achterkant. De voorkant klopt wel, al zal de kleur mogelijk wat afwijken. De foto's zijn in elk geval van veel betere kwaliteit dan ik hier kan weergeven.

De omvang is 480 pagina's geworden, dus inderdaad een lijvig boek.
Formaat kingsize paperback 15 x 22,5 cm
ISBN 978 90 6013 303 3
De prijs zou nog steeds € 19,90 zijn, maar pin mij daar niet op vast want dat bepaalt de uitgever.

Vijf jaar werk begint op zijn eind te lopen. Bedankt voor het geduld.

Beleefd aanbevelend, :wink:

Theo Horsten
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Theo,
Ik zie dat je de subtitel toch veranderd hebt. :wink:
Deze vind ik persoonlijk beter dan de vorige; kort maar krachtig en spreekt ook meer tot de verbeelding van potentiële kopers die het boek in de winkel zien liggen. :)
All the best
Jos
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Jos, daar hebben we een week over liggen donderjagen. Ik had dit vorige week al voorgesteld, maar ze bleven met de meest afschuwelijke subtitels komen, waarvan een paar voor mij als zeeman reden zouden zijn geweest om het boek zeker niet te kopen. Regelrechte smartlaptektsten!
Gisteren stelde ik het nog een keer zo voor, met daarbij: "En anders bekijken jullie het maar fijn!" en toen kwam er iemand die daar knopen door kan hakken en die zei: "Waarom heb je dat niet gelijk voorgesteld?"
Waarop ik zei dat ze dan de mails maar eens na moesten kijken en dat ze het dan wel zouden vinden.

Anyway, we zijn er uitgekomen en hier ben ik blij mee. De tekst op het achterplat is goed en ze hebben er een mooi omslag van gemaakt. Moedig voorwaarts. :)
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

iemand die daar knopen door kan hakken
Tja, dat is altijd een probleem met walslurpen. :lol:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: Boek

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik kreeg bericht van Theo Horsten:
Ik kreeg vanmiddag bericht dat De Prijs vandaag is verschenen.
Ik heb gevraagd of ze 10 stuks naar Griekenland willen sturen, die ik dan vervolgens weer gesigneerd doorstuur naar mensen die ik dat heb beloofd. Maar, gezien mijn toestand, duurt dat dus even.
Dus het kan vanaf vandaag besteld worden bij de erkende boekhandel. :-D
Uitgeverij de Alk.
ISBN 978 90 6013 303 3

Ik ga zo snel mogelijk proberen een exemplaar te bemachtigen en als ik het (ongetwijfeld in één adem) heb uitgelezen zal ik er hier mijn persoonlijke mening over geven. :-D
All the best
Jos
Jolly Sailor

Re: Boek

Bericht door Jolly Sailor »

Hier is die binnenkort wel te koop zijn in Groningen.


Afbeelding
Dus bij deze winkel in de Guldenstraat, het is een soort van drive in winkel voor fietsers. :lol:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Boek

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb het boek telefonisch bij The Read Shop in Groningen besteld.
Wat is de titel? vroeg de verkoper.
De Prijs. Antwoordde ik.
De prijs? Die weet ik nog niet, was het antwoord. :)
NEE, dat is de Titel!! :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Boek

Bericht door DennisV »

Jos Komen schreef:Ik heb het boek telefonisch bij The Read Shop in Groningen besteld.
Wat is de titel? vroeg de verkoper.
De Prijs. Antwoordde ik.
De prijs? Die weet ik nog niet, was het antwoord. :)
NEE, dat is de Titel!! :lol:
All the best
Jos
:lol: :lol: :lol:


Plaats reactie