"De Prijs" Het nieuwe boek van Theo Horsten

Alles over boeken, schrijven, uitgevers etc.
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: "De Prijs" Het nieuwe boek van Theo Horsten

Bericht door rspeur »

Ik heb een printje van de link gemaakt en achterin het boek geborgen.
Met voor mijn zoon, als ik ooit aanmonster op de Nevercomebackline (en als hij het boek niet wil houden , een volgende lezer) er de aanmoediging op geschreven het interview te bekijken.
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape

Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: "De Prijs" Het nieuwe boek van Theo Horsten

Bericht door Mart Hoogedoorn »

''De Prijs'' is de enige nieuw gekochte ''paperback die ik ooit heb laten meebrengen door een vriend die uit Nederland kwam,Dit mooi geschreven verhaal zal helaas na mijn verdwijning wel de weg opgaan van de vele 2ehands meestal in de engelse taal geschreven romans die ik in de loop derjaren hier op rommelmarten verzameld heb...bij het oud papier dus naast de vuilniszakken.Jammer,geen kennnissen of familie die de taal beheersen.Wèl jammer.Zelf lees ik alleen nog op het internet boeken...wél zo makkelijk en goedkoop voor een ''pensionado'' :lol:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Teamspirit2
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2019 08:48

Re: "De Prijs" Het nieuwe boek van Theo Horsten

Bericht door Teamspirit2 »

Af en toe merk je hoe raar je hersenen werken, ik kwam in de newsclipping vandaag het bedrijf Bethlehem Steel Corp tegen en mijn eerste gedachte was, ik moet het boek de prijs toch maar weer eens lezen. En toen ik hem net uit de kast pakte, bedacht ik, ik moet op zoek naar een exemplaar wat ik nog niet stuk gelezen heb.

Het boek is voor mij veel meer dan een verhaal, het geeft veel inzichten in zaken die spelen in het leven. Een mooi boek wat weer op de stapel ligt om herlezen te worden.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: "De Prijs" Het nieuwe boek van Theo Horsten

Bericht door Mart Hoogedoorn »

IK raad het ook aan mijn weinige ''landrotten'' waar ik mee e mail,zodat ze een idee krijgen hoe de Koopvaardijer is verneukt door een weggelopen regering toen in1940/45.....en nog een keer door de douaniers na de bevrijding.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie