Voorjaarsreunie 2006 Amsterdam

Alle reünies op een rijtje.
ronny

Bericht door ronny »

Even voor de goede orde,als ik het goed heb gelezen is de opstapplaats aan de voorkant van Centraal station daar ze het hebben over de hoofdingang???
En ze hebben het over een taxi standplaats die inderdaad aan de voorkant aan de rechterkant is.
Heb ik dit nu goed gesnopen of borrelt er nog te veel alcohol in mijn hersens?????? :lol:

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ronny,
Gisteren liepen we er langs en toen wist je precies te vertellen waar we op moeten stappen. :)
Nu weet ik ook effe niet meer. :(
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

We hebben nog twee weken de tijd om de juiste opstapplaats uit te vogelen. :wink:
Het is één hele grote puinbak voor het centraal station, dus als iemand het precies uit kan duiden, dit is niet mijn sterkste kant, want ik loop altijd gegarandeerd de verkeerde kant op.
Op zee had ik geen problemen met met positiebepaling.
Er is een in "Bunga Mawar" een rijsttafel geregeld voor 14 koppen.
Dit kaartje is van 15 jaar geleden en ik vind het bewonderswaardig, dat ze nog steeds op de Zeedijk aanwezig zijn.

Afbeelding

De Zeedijk was vroeger echt een straatje van alles, een en al zeemanskroeg.
De rijsttafel wordt door Kokkie persoonlijk geproefd, voordat het opgediend wordt.
Saté babi en andere Indonesische gerechten waar varkensvlees in zit hebben ze daarom niet, maar de saté Ajam en de saté van lamsvlees maken dit volledig goed.
Het is net alsof je Makkan krijgt van je Baboe, na Mek Mek in een Sampan. :D
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 765
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Jos en Ronny.

Als je het CS uitkomt via de hoofdingang, er rechts uit gaan, tegenover de taxistandplaats is de opstapplaats.
Naar het wallengebied, richting Sint Nicolaaskerk en voordat je het weet loop je al op de Zeedijk.
Old sailors never died.

Gr Willem V.
ed bartels

reunie

Bericht door ed bartels »

Kan iemand effe een tekeningetje maken, een platte grondje? Snap er de b... niet meer van.
Vrijdag vertrok bij Baantjer de rondvaartboot aan de achterkant van CS, aan de waterkant dus, de IJ -kant klopt dat.? Da's toch de achterkant?
Nu moet ik het zoeken richting de Wallen? Aan de voorkant? Rechts?
Ik zou het dolgraag weten want een uur sightseeing hou ik niet vol.
Groetjes Ed
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Beste Kombuizers,
Een hele fijne dag de 20 ste en ik hoop,dat jullie mooi weer hebben,ik heb helaas moeten afzeggen,omdat ik het benodigde geld ervoor niet bezit,maar wij (Ria en ik) wensen jullie een heeeel gezellige dag toe.
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Ed.

Zoals Willem al zei het is aan de voorkant en dan ga je naar recht richting taxi standplaats.
Dat lijkt me trouwens wel een leuke plaats om af te spreken voor iedereen en vandaaruit naaar de opstapplaats te gaan wat er tegenover licht.
Dus ik hoor het wel of er mensen zijn die daar willen afspreken??
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Goede morgen.
Ik heb zojuist een mailtje naar Canal Cruises gestuurd en om een detailkaartje gevraagd.
Zodra ik dat heb zal ik het hier plaatsen en aan de deelnemers, waarvan ik het emailadres heb, mailen.
Gr. Arie.
ronny

Bericht door ronny »

Arie dat is perfect man,kan een ieder zijn reisvoorbereiding doen en maken.
bedankt voor de moeite>
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

OPSTAPPLAATS BORRELCRUISE !!!!

Ik hoop dat dit kaartje voor alle deelnemers aan de voorjaarsreunie duidelijk is.
Ik stel voor 20 mei om ongeveer kwart voor drie bij de instapplaats aanwezig te zijn
Gr. Arie.
Afbeelding


Plaats reactie