Voorjaarsreunie 2007 (uiteindelijk werd het Delfzijl)

Alle reünies op een rijtje.
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

foto 4 Na eerst een rondje handjes schudden en kennismaking ontwaarde ik al ras Leen ,Bram en Roy Die waren al druk bezig met het uitwisselen van gegevens Overeenkomsten werden bezegeld met een gezonde versnapering.

[Afbeelding

foto5 Hier ziet men Bert en Cor ook bezig met hetzelfde Tussen hen inf nog een bezoeker van het kustvaartforum die lekker gezellig kwam buurten. zijn naam is mij ontgaan.

Afbeelding

Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

foto 6 Ik was een beetje te vlug,maar hier is een betere opname van bert en de langskomende gast van Kustvaartforum

Afbeelding

to 7.. Zo te zien wordt hier ophet vrouwelijk forum reeds druk overleg gevoerd zowel naar binnen als buiten de kring,.
Het zal wel over de tactiek van het spel gaan.
Van l naar r De dames van Leen,Bram en Roy

Afbeelding


foto nr 8 Hier heeft u een blik op OME KOOMHE met echtgenote
Akkie en rechts Anne (Vaerderij)

Afbeelding
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

foto 9[Hier wordt door de Hoge Raad van scheepvaart de menukaart bestudeerd en wordt er gedebatteerd over de keuze. Maar men kwam niet tot een eensluidende keus. Daarop werd Roy te hulp geroepen zoals op foto 10 te zien is Deze gaf na een diepgaand onderzoek,zoals hij zelf zegt tot op de laatste steen,de verlossende uitspraak. Deze was goed want op foto 11 laten Ed en Piet Hein zich de smaak van de soep welgevallen

Afbeelding

foto 10 Afbeelding

Foto 11 Afbeelding
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

foto 12 Na de eerste genoten versnaperingen kwamen de gemoederen los en werd er zoals gebruikelijk op kombuispraat lekker geredekaveld. Zo te zien doen deze drie machinisten zich te goed aan de handleiding voor zuigertrekken of zouden het toch nog vieze plaatjes zijn? In ieder geval Ze genieten ervan en dat is te zien.

Afbeelding
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Na deze beelden gemaakt te hebben ben ik maar eens naar buiten gaan kijken hoe wij bij de doorsnee Delfsieler over kwamen. Want door de grote ramen waren wij van buiten af goed zichtbaar. Dus de volgende beelden van dit stelletje ongeregeld zijn door de raam heen gemaakt.

to 13 Afbeelding

no 14Afbeelding

no 15 Afbeelding

Men werd binnen een beetje zenuwachtig van die rondsluipende papparazzi en zodoende werd door Akki de spotter gespot.

Hierna gingen we aanstalten maken om te vertrekken naarons cultureel uitje. Hiervan komen ook de beelden t.z.t Groet Jaap5
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Grandioos Jaap5,

Pracht van een sessie, dit is inderdaad genieten, hier steek je de achterblijvers de ogen mee uit!!!
Maar er komt een tijd dat ik het ook mee wil en kan maken, let op mijn woorden.

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Derk :shock: :shock: wrijf het maar weer in; wij zijn niet geweest :( :(
Hopelijk is er straks nog een najaarsreunie :-D :-D :-D enne waar dan ook; de thee is altijd heet :mrgreen:
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Foto no 17 Maar alvorens we naar de volgende stek gaan nog enkele foto,s van het aangenaam verpozen (ofte wel calorieen bunkeren) Het had namelijk niets met Sonja Bakker te maken.
Even een intermezzo met Cor uit het zonovergoten dorstige Breda Hij kijkt maar sip nadat hij even was wezen chequen of hij nog een jongetje was. Je weet het toch Cor Jonge Heren worden ook oud

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Ik heb nu PIKHEET
Gebruikersavatar
henk kort
Berichten: 773
Lid geworden op: 30 mei 2005 10:19
Locatie: vlissingen

Bericht door henk kort »

Hallo Jaapvijf.

Je bent weer bedankt hoor om zo'n lading zout in open wonden te storten.
Het doet nog steeds veel zeer dat ik er niet bij kon zijn,maar in het najaar ben ik er zeker bij.
Foto's doen voor zich spreken,zie nu wie Roy is en al die andere die bij de vorige reunies er niet waren.
Heb zojuist Cor gesproken en die was zeer te spreken over het afgelopen weekend.
Trouwens toen jullie zo zoetjes aan vertrokken uit Delfziel,ben ik even wezen buurten bij Ronny op de Snoekgracht.
Zijn broerje en zijn vrouw waren er ook.
Jullie krijgen trouwens allemaal de groeten van hem , hij heeft het nog altijd over die k.t S.schepen die in japan gebouwd zijn.
Is blij denk ik als hij er weer af kan over een maand of drie.
Gingen morgenochtend om zeven uur starten met lossen.en zouden er ongeveer vijftig uur over doen.
Heb lekker zitten lullen,dus geen tijd voor een foto te maken.

Groetjes maar weer en tot de volgende serie foto's.
Henk.
Eens op het water,en voor altijd verkocht
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Henk

Ik zal even het kort tegen Kort houden Het is bedoeld als een oppepper voor jou . Zodat je het gevoel krijgt dat je er ook bij was. Dus niet als caustic soda in de wonde Groet jaap5


Plaats reactie