Najaarsreunie 2005

Alle reünies op een rijtje.
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

Nou das dan heel mooi, als je me wilt oppikken. Het adres is Eemlandia 11, mischien is het beter als ik bij het begin vd straat bij de Sint Nicolaas weg wacht ? Hoe laat wou je weg ? :)

Haha Jos, nee ik heb nog geen vriendin..., die hoop ik op de reunie tegen te komen (kansloze missie :lol: )

mvg John

Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

De rondvaartboot is de vroegere UK 27 ,de buiskap en het stuurhuis staan bij het museum van IJmuiden buiten opgesteld ,als je daar naar buiten loopt ,is het net of er een kotter aan de kant ligt .

grts Jaap
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hier de foto die Jaap opstuurde van de UK 27.
All the best
Jos

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Ik wens jullie zaterdag een hele fijne dag en veel plezier.
Groetjes Gerrit.
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Wens jullie mooie dag, nat van binnen en droog van buiten.

Gr.
Harry
@rie

Bericht door @rie »

hoi Ketel,
Ik zorg dat ik er rond twaalf ben, is een uurtje rijden dan zijn we mooi op tijd. :lol:
gr @rie
arij
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 jul 2004 15:02
Locatie: goudswaard

Bericht door arij »

Leuk een najaars reunie, Ik had dol graag meegedaan. Maar helaas ik heb andere bezigheden. Mijn pas getrouwde zoon woont op het ogenblik nog bij mij in. Maar dat heeft zijn langste tijd gehad. Het prille stel heeft een huis. Dus er moet veel gedaan worden, en er is al veel gedaan. Ik mocht schilderen en dat is nu op een haar na klaar. Dus ik heb even een pikheetje. Behangen en dergelijke(doen gelukkig anderen). Vloerbedekking leggen en gordijnrails ophangen. Dus vaders heeft het er aardig druk mee.
Morgen mag ik weer verder. En dan nog de spullen die hier en daar staan verhuizen.
Ja ik had graag meegegaan. Volgende keer maar weer.
Jongens geniet, een hele gezellige dag morgen. En een leuke rondvaart En neem je oliegoed mee.
gr arij
Adrie

Bericht door Adrie »

Hallo Allemaal,

Morgen een hele fijne dag gewenst.
Ik hoop mooi weer voor een goede vaart, en verder veel plezier.

Gr. Adrie :wink:
Joop.O.H.
Berichten: 135
Lid geworden op: 26 jul 2004 19:40
Locatie: Hengelo

Bericht door Joop.O.H. »

Hallo mede kombuizenaars

Ik wens jullie allen morgen een prettige dag en behouden thuis komst.
Ik kan helaas niet om dat deze datum al enkele maanden vast staat voor een ander verplichting.

Nu mijn bouw van de modelonderzeeboot bijna ten einde is,alleen de torpedo's nog,kom ik weer wat vaker op het forum terug.Het was wel een hele klus,maar wel voldaan.

Gr.Joop
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 765
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Helaas kan ik er niet bij zijn vandaag, hoewel ik het wel graag had gewild, maar mijn rugklachten, zijn nog niet over. Ik hoop dat iedereen, die vandaag in IJmuiden aanwezig is een hele fijne en gezellige dag toe.
Old sailors never died.

Gr Willem V.


Plaats reactie